Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Vi har ingen syn på förintelsen. Vi är ett parti, inte ett historiesällskap.
Vi har ingen sådan policy.
klart ni inte har en sådan policy....jag hade inte väntat mig något annat svar.
Hur kan det då komma sig att flertalet medlemmar har sagt det till mig?
förintelsen är väl ett av dom verktyg som används emot oss nationella,varför skulle man INTE ha en åsikt om den?
eller ni kanske anser att "historikerna" har rätt?
Fast det enklaste är ju att inte ha någon åsikt.