Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jo det är visst problem med det på fotbollsmatcher. Det är ingenting polisen gör om dom inte måste. Vad tror du seriöst polisen hade tjänat på att storma folkmassan med ungdomar och gripa några tiotal av dom? Jo, en sådan aktion retar bara upp resten av ungdomarna och skapar onödiga problem.
Skit samma, vad är polisen där för? Att stå och se på när ungarna beter sig hur som helst? Det måste finnas en gräns för dessa ungar, uppenbarligen har de inte lärt sig det hemma, så det gäller för samhället att sätta en gräns. Plocka varenda jävla ledargestalt så springer de andra och gömmer sig som kakerlackor.