2012-12-19, 14:51
  #3649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är du på riktigt? Ser du inte skillnaden på 300 skinheads och 300 skolungdomar där majoriteten inte gör ett piss?


Dom försökte bränna en Svensk flagga. Jag ser det som hat mot folkgrupp, typ som skinheads håller på med.
Citera
2012-12-19, 14:51
  #3650
Medlem
t0bbe21s avatar
Kan följas nu på tv4 news
Citera
2012-12-19, 14:51
  #3651
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraken22
Bor i Göteborg och var förbi nordstan för att julhandla igår. De värsta hade lagt sig när jag kom dit men var en del svartingar med luva på sig kvar på plats. Är helt sjukt hur polisen agerar. När de är fotbollsmatch här nere och något storlag kommer på besök blir ALLA supportrar behandlade som skit, polisen kör på folk hit och dit oavsett om dom är huliganer eller inte, använder batong hela tiden samt pepparspray. När de är en flock apor så låter snuten dom röra sig fritt i Göteborg och står och kollar på. Hoppas snuten agerar bättre idag.
Majoriteten är minderåriga, majoriteten huliganer är inte minderåriga, idiot
Citera
2012-12-19, 14:51
  #3652
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraken22
Bor i Göteborg och var förbi nordstan för att julhandla igår. De värsta hade lagt sig när jag kom dit men var en del svartingar med luva på sig kvar på plats. Är helt sjukt hur polisen agerar. När de är fotbollsmatch här nere och något storlag kommer på besök blir ALLA supportrar behandlade som skit, polisen kör på folk hit och dit oavsett om dom är huliganer eller inte, använder batong hela tiden samt pepparspray. När de är en flock apor så låter snuten dom röra sig fritt i Göteborg och står och kollar på. Hoppas snuten agerar bättre idag.

De omhändertar ju folk. Varför ska de använda våld för? Kommer bara göra så att fler ungdomar blir upprörda och ger sig ut.
Citera
2012-12-19, 14:52
  #3653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är du på riktigt? Ser du inte skillnaden på 300 skinheads och 300 skolungdomar där majoriteten inte gör ett piss?


Frågan är varför man inte skulle rensa upp fort och effektivt? Det saknas inte direkt hjälpmedel. Är man tuff nog att bryta mot lagen är man tuff nog att ta konsekvenserna.
Citera
2012-12-19, 14:52
  #3654
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tack.

Samma grupperingar som jävlas o för liv idag? Tror ni/du det kan fortsätta länge eller dör det ut om ett par dagar.
Det kommer förmodligen dö ut inom några dagar, idag gick samma folk, dock stannade många hemma. De som inte gick idag kommer förmodligen gå imorgon, det kommer bli mindre och mindre med tiden.
Citera
2012-12-19, 14:52
  #3655
Medlem
För övrigt, en smart Sverigedemokrat hade fortsatt med dessa uthängningar från någon håla i Norrland.. Retat upp skiten här, skapat upplopp, och VIPS stiger SD enormt i opinionen. Det här är SD:s främsta kampanjarbetare!
Citera
2012-12-19, 14:52
  #3656
Medlem
Blir förbannad som fan av detta.

Hade det varit 100 rakade snubbar som hade gjort detta, så hade det stått på AB's förstasida:
Jimmie Åkesson bakom nazistupplopp!

Och batongerna hade vevats för fullt.
Citera
2012-12-19, 14:53
  #3657
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
På fotbollsmatcher har de inga problem att gå in med full kraft bland barnfamiljer och gamla tanter och gubbar. Försiktigheten här beror på något annat än polisens vanliga rutiner.


Jo det är visst problem med det på fotbollsmatcher. Det är ingenting polisen gör om dom inte måste. Vad tror du seriöst polisen hade tjänat på att storma folkmassan med ungdomar och gripa några tiotal av dom? Jo, en sådan aktion retar bara upp resten av ungdomarna och skapar onödiga problem.
Citera
2012-12-19, 14:54
  #3658
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Dom försökte bränna en Svensk flagga. Jag ser det som hat mot folkgrupp, typ som skinheads håller på med.

Det är fortfarande inget hets mot folkgrupp, enligt lagen, att bränna svenska flaggan (även om det är förjävligt givetvis). För vi svenskar är ingen minoritet.
Citera
2012-12-19, 14:54
  #3659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jo det är visst problem med det på fotbollsmatcher. Det är ingenting polisen gör om dom inte måste. Vad tror du seriöst polisen hade tjänat på att storma folkmassan med ungdomar och gripa några tiotal av dom? Jo, en sådan aktion retar bara upp resten av ungdomarna och skapar onödiga problem.

Skit samma, vad är polisen där för? Att stå och se på när ungarna beter sig hur som helst? Det måste finnas en gräns för dessa ungar, uppenbarligen har de inte lärt sig det hemma, så det gäller för samhället att sätta en gräns. Plocka varenda jävla ledargestalt så springer de andra och gömmer sig som kakerlackor.
Citera
2012-12-19, 14:54
  #3660
Medlem
Schlaktarnns avatar
Dom eldar en svensk flagga. Jag tror Sverigedemokraterna sitter hemma och njuter genom sina kommande framgånger genom att inte göra något! Invandrarna sköter det åt dom. Vilket lätt politik. Jävla idioter, ni förstör för er själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in