Citat:
Ursprungligen postat av mastrovious
Lägg av. Gruppmisshandla? Du har lika mycket underlag å fakta som jag har i detta. Jag såg den filmen och nej det är inte okej beteende. Men att koppla det till "typiskt blatte beteende" är helt åt helvete fel. Det finns nötter i alla ssmhällen, dessa som slog på tjejen borde få stryk, svensk, dansk, afrikan eller arab spelsr ingen roll!! Jag är blatte, född å uppvuxen i Angered och förstår precis hur dom tänker. Att det blev så stor anslutning människor beror på att dom är kids. Minns själv hur nyfiken man va på den tiden. Man väljer alltså vad man vill se. Så fort en grupp blattar samlas passar alla på att slänga en känga å säga hur ociviliserade dom är. Men att stå å titta på när någon får stryk eller våldtas är civiliserat eller? Nej du har rätt. Jag har inga källor. Men jag har två ögon å livserfarenhet, jag blundar inte för det uppenbara!!!
Tro mig, jag har varit på många fotbollsmatcher i mitt liv, varav många varit derbyn, och det är sällan det ser ut som det gjorde igår. Jag kopplar det heller inte till något "typiskt blatte beteende". Att säga något sådant visar bara på hur obildad man är.
Jag hade reagerat likadant, och varit lika hård i min kritik, om det bara hade varit etniska svenskar inblandade. För mig spelar det ingen roll. Det jag säger är att man inte ska sticka under stolen med att det igår var en absolut majoritet av invandrare. Sedan så vet jag inte vart i mitt inlägg jag påstod att det skulle vara civiliserat att stå och titta på?
Sedan undrar jag vad det "uppenbara" är? Vad är det som är uppenbart, och som du inte blundar för?
Utegångs förbud 1 månad + indragen internetåtkomst! Det borde bli en gemensam påföljd för alla!