Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det finns väl gott om trådar där denna snack inte finns, eftersom de inte handlar om invandrare och rastypiskt beteende?
Instämmer. För att nämna några populära trådar utan integrationsdebatter:
"Patetisk lätt kränkt kärring gråter ut i aftonbladet angående The Hobbit"
"Känd politiker i Malmö åkte med rattfylla"
"Mysteriet på Greveholm - julkalender 2012"
Hade den här tråden handlat om vänsterungdomar som kastat sten på Östermalmskärringar så är jag tämligen säker på att det inte hade diskuterats integration. För det hade ju inte haft något med saken att göra. Fast nu har ju flera hundra invandrarungdomar, som ett resultat av den hederskultur de lever i, startat upplopp för att någon har hängt ut deras systrar som horor.