2012-12-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan
Handlar väl inte riktigt om just denna händelsen.
Händer ju dagligen att våra kulturberikare stökar till det.

Vill du ha din bil bränd, för att några blattar är uttråkade? Nejtack, hoppar den.
Även får min telefon och plånbok snodd...
Om du är rädd för konfrontation i allmänhet så skulle jag ju inte rekommendera dig att ta med ett tillhygge ut. Vad tror du att det kommer leda till? Tror du att du i så fall är ensam om att bära vapen eller liknande? Om du inte har burit tillhygge innan, vad tror du då händer om du möter någon som gör det ofta och vet hur det skall användas?

Löjligt, det är större risk att tappa bort sin telefon eller plånbok än att få dem tagna ifrån en. Din lösning på ditt problem kommer inte att gynna någon - inklusive dig själv.
Citera
2012-12-18, 18:52
Medlem
afvongreves avatar
Bra att folk reagerar. Jag såg i Aftonbladet att föräldrar till några av de ungdomar som hängts ut tänker polisanmäla det. Det måste bli ett slut på hur mycket man får härja på internet. Som här på flashback också, i flera år har afrikaner kallats för "apor". Jag fattar inte att sånt får pågå år efter år. (Det verkar visserligen ha upphört nu.)

I USA åtalas de spred lögner i olika forum om den senaste skolskjutningen. Bra!!
Citera
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Det är ju uppenbart att Göteborg drabbats av blattekaos. Detta är framtiden mina damer och herrar. Hur fan kan man sitta och försvara detta?

Helt korrekt.
Finns andra trådar där vi konstaterat detta redan.

De flesta sansade och någorlunda normalt funtade personer inser givetvis att vårt samhälle spårar ur.
Det är ingen slump att ett parti som SD växer.

Framtiden är här.
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyColtrane
Jag har läst tråden sedan den startades... nästan. Har även sett den bilden men den är inte vad jag menade. Det ska ju finnas ~230 bilder upplagda...
Ja, men de bilderna är nu raderade. Tyvärr.
Citera
Medlem
http://instagram.com/Orrozgbg/

Någon som har helvetesappen instragram/kommer åt appen?

För mig är inga bilder tillgängliga.
Citera
Medlem
Man undrar var kidsen föräldrar gör? Sitter hemma och ber till allah istället för att uppfostra sina ungar.
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellpan
Är den förmodade "uthängerskan" uppväxt på Hisingen?

Med tanke på att någon sa att de flesta som var med under kalaset på Plus va just från Hisingen?

Hon bor i Backa.
Citera
2012-12-18, 18:53
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som är bekant med några av de 200 som blev "uthängda" på instagram? Är de slampor på riktigt?
Citera
2012-12-18, 18:53
Medlem
VonLidls avatar
Ingen som sitter på fler klipp? Det förekom skadegörelse och jag tror det skulle vara intressant för åklagaren att få se dessa klipp.
Citera
2012-12-18, 18:54
Medlem
foffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Kan moderator rensa tråden på all jävla onödig diskussion om SD, invandrare, fotbollshuliganer, EU-toppmöte osv!? Ni fyller bara tråden med ONÖDIG diskussion. Ta det på PM ist!

Ja, städa. fy fan va tradigt. varför skulle jag vilja veta vad benke & bosse tycker om invandrare i det här sammanhanget.
Citera
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Förklara för mig då? Trodde att firmor bestämde en plats där de gjorde upp. Därför blir inga bilar skadade? Det lät som att detta var argumentet?

Och då skrev jag, att det var ju tur att bilarna inte blir skadade. Eftersom de har så mycket känslor.

:P

Den sög ju? Eller tyckte du att den var bra?

Vet inte om någon har försökt försvara dessa firmor men vad har det med saken att göra?

Varför försvarar du babbarna?

Tycker du att det är ett acceptabelt beteende?
Citera
Medlem
maffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alababa
Förvånad man blev när man bara såg massor invandrare...

http://www.vgtv.no/#!/video/59614/svensk-reporter-folk-kastet-stein-på-politiet-skolen-og-forbipasserende

Haha, första piketbilen som kommer har fått med sig en cykel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in