2012-12-18, 19:15
Medlem
flashbackstalkers avatar
Någon som noterat att polisen kör runt med en cykel under piketbussen?

http://www.vgtv.no/#!/video/59614/svensk-reporter-folk-kastet-stein-på-politiet-skolen-og-forbipasserende

1.50min in i videon.
Citera
2012-12-18, 19:16
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Visst får man det om man vill vara en äcklig liten hora. Men då ska man inte heller bli arg ifall man hängs ut för att vara det. Är ju bara bra för dig, då kan killarna som gillar att doppa kuken där 100-tals varit innan leta upp dig ju. Dagens syn på sex är vedervärdig. Knulla så mycket som möjligt med så många som möjligt.. Jag tror jag spyr.

Och nej, jag är inte någon gammal inskränkt gubbe. Jag är en kille på 21 år.

Instämmer med dig och jag är runt 25 år, kille och svensk. Vidrigt är det rätta ordet.

Beter man sig som en hora - behandlas man som en hora. Så enkelt är det.
Citera
2012-12-18, 19:16
Medlem
hudmothuds avatar
Fan hur många får man ha legat med i gbg utan att riskera att bli misshandlad när man går till skolan?

Jag skulle inte leva länge känner jag.
Citera
2012-12-18, 19:17
Medlem
magnumforces avatar
Det finns givetvis bara ett straff som kan vara aktuellt när invandrade gäster gör upplopp på detta sätt. UTVISNING. Omedelbart. Dessa människor har inget i mitt Sverige att göra.
Citera
Medlem
Vad gäller filmen från VG så ser en del av "pöbeln" ut att vara 12-14 år gamla.

Majoriteten(säkert över 90% av de som var där) tycker att det är häftigt med något som händer, något man själv kunde göra sig skyldig till i den (svaga) åldern .

Några sparkade på en tjej (som fick dras iväg av polisen).

Visst, många stod runtomkring och filmade, men det är ju så man uppfostras att agera i dagens samhälle. Filma, skicka till kvällspressen och få betalt. Lägg till att MÅNGA är rädda för att själva råka illa ut.
Citera
Medlem
voyages avatar
Inser att det förmodligen inte spelar någon roll att jag skriver detta, men jag gör det ändå.
Ni som kommenterar händelsen, förstår ni inte att det inte handlar om etnicitet/härkomst utan om klasstillhörighet?

Man kan omöjligt bunta ihop människor efter vilken hudfärg de har och härleda till varför och hur saker sker. Ni hittar svaren i individernas sociala förutsättningar.
Citera
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-ice
Ocensurerat http://www.vgtv.no/#!/video/59614/svensk-reporter-folk-kastet-stein-p%C3%A5-politiet-skolen-og-forbipasserende
Dialogpolisen på plats, verkar fungera sådär. Förstår inte varför det ska mjäkas.
Citera
2012-12-18, 19:18
Medlem
Här kommer hur det såg ut på facebook tidigare vad gäller Gbgsorroz

http://speedy.sh/GhsVU/fborre.jpg
http://speedy.sh/qjuae/fborre2.jpg

Men hade varit nice att få se ännu mer från den ursprungliga sidan instagram. Men det verkar inte vara någon som sitter med något där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-av-bajs
Var på tv4 nyheterna nyss, följt av centerns förslag för fri invandring

Såg med det just och det var ju en fin nyhetskombination

Själv så jobbar jag precis i närheten och hann precis in på kontoret innan en massa gapande objekt kom rusandes. Hade jag varit någon minut senare tillbaks från lunchen så hade jag hamnat mitt i detta.
Kom att tänka på en klassisk Arne Hegerforskommentar då mörkret kom rusandes emot oss.
Nu tror jag dock inte att Kamerun var därifrån de flesta kom

Från fönstret såg jag dock en del av det som hände.
Rutorna på företaget höll dock för både snöbollar och stenar.
Citera
Medlem
Hörde att en pensionär fick en flaska i huvudet i brunnsparken, någon som kan bekräfta?
Citera
2012-12-18, 19:19
Medlem
--Ras--al--Ghul--s avatar
Seriöst, är det ingen annan än jag som tycker att den misstänka bruden är överhet?

Många är rätt snabba med att hänga ut folk även inom flashback. Det finns en läxa att bli lärd här. Om inte: Snart kan en arg pöbel vara ute efter DIG!
Citera
2012-12-18, 19:19
Medlem
HC47s avatar
Tjejen som påstås ha startat sidan lider redan tillräckligt, om ni frågar mig. Hon har blivit uthängd, hotad och kommer med stor sannolikhet bli åtalad.

Jag finner det mer intressant att fokusera på vandalerna som förstör och misshandlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in