Citat:
Ursprungligen postat av
Argh123
Bortaplan
Hur gör man med borta matcher? Är det buss som arrangeras av lagets support förening eller hojjtar man efter personbil/minibuss? Tar buss betalt per mil? Jag tänkte till Göteborg om två veckor. Revanchsuget är otroligt efter snöplig cup final
Då det är bortamatch med AIK så är det iaf så att BA oftast anordnar bussresor, beroende på vilken match det är. När vi mötte Elfsborg borta så hade vi ett eget tåg, många bussar och liknande.
Flera kör även sina personliga bilar, men som sagt, olika för varje klubb skulle jag tro.