Som tidigare skribenter nämnt. Premiärtifot var riktigt snyggt, även så UB:s tvåstegskorre. SB:s tifo senast hemma mot Jkpg Södra var rätt snyggt också tycker jag. Ska bli intressant att se hur tifokillarna lyckas med tifot på den sista matchen, förväntningarna är höga om man säger så.
Haha inte bara vi som har bönder på matcherna, jag antar att ''Wad'' var ironisk när han skrev så, det var iallfall jag när jag skrev ''Haha så sant''.
Hur kan folk tycka att difs tifo mot göteborg va snyggt?
För att det var snyggt. Färgstarkt och annorlunda. När ska bajen släppa sin bränning på söderstadion? Sånna gör ju både Dif och gnaget var och varant derby.