2013-06-01, 19:23
  #6313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Just de här två var väl dock inte så mycket att hänga i granen. Det är ju halsdukar och flaggor med en banderoll.
Två utfyllnadstifon i en annars rätt så tröttsam serielunk. Att jämföra med bla:

http://2.bp.blogspot.com/-yqQDgc1sT-A/ULYs9J5wuuI/AAAAAAAACNA/rmc6YYNCw8g/s1600/19_2012-04-22_AIK-GIF-Sundsvall+1-1_B_redigerad-2.jpg
Och
http://3.bp.blogspot.com/-Cb4XYfenmrE/ULYtBGW_C8I/AAAAAAAACNc/B-qqMbZg4Cw/s1600/22_2012-05-20_AIK-Norrk%C3%B6ping-5-2_B_redigerad-1.jpg (Även om själva målningen var rätt snygg)

Som tidigare skribenter nämnt. Premiärtifot var riktigt snyggt, även så UB:s tvåstegskorre. SB:s tifo senast hemma mot Jkpg Södra var rätt snyggt också tycker jag. Ska bli intressant att se hur tifokillarna lyckas med tifot på den sista matchen, förväntningarna är höga om man säger så.
2013-06-01, 19:57
  #6314
Medlem
Beerzuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Bild?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/941841_583113095056546_1729119280_n.jpg
Ingen spektakulärt kanske men betydligt snyggare än AIKs bortatifo.
2013-06-01, 20:49
  #6315
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongo99
Jaså, tycker du det samma om våra bönder?

Haha inte bara vi som har bönder på matcherna, jag antar att ''Wad'' var ironisk när han skrev så, det var iallfall jag när jag skrev ''Haha så sant''.

Definiera våra?
2013-06-02, 00:19
  #6316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Hur menar du nu? alla är vi barn.

ucs har alltid kallats för just barn så jag tyckte att det var roligt. Dom är så bedårande, barnen.
2013-06-02, 00:27
  #6317
Medlem
Netos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittnerHallkaft
ucs har alltid kallats för just barn så jag tyckte att det var roligt. Dom är så bedårande, barnen.
Måste vara jobbigt för er att bli utklassade pyro och tifomässigt av barn. Eller?
2013-06-02, 00:34
  #6318
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neto
Måste vara jobbigt för er att bli utklassade pyro och tifomässigt av barn. Eller?
Tillåt mig småle.
Kom tillbaka när ni gjort en fetare bränning än denna:

http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/09/Hammarby-Trelleborg-29-10-2012-11.jpg

Ni har inget som ens nuddar vid den bränningen. Måste vara jobbigt att vara minst i Stockholm?
2013-06-02, 00:38
  #6319
Medlem
Soffkadavrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Tillåt mig småle.
Kom tillbaka när ni gjort en fetare bränning än denna:

http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/09/Hammarby-Trelleborg-29-10-2012-11.jpg

Ni har inget som ens nuddar vid den bränningen. Måste vara jobbigt att vara minst i Stockholm?

http://jarnkaminerna.se/bilder/media/7a4721b773e66605bfdd568a97d27919.jpg

Dom gjorde en fetare bränning än den där för en vecka sen.
2013-06-02, 00:40
  #6320
Medlem
Netos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Tillåt mig småle.
Kom tillbaka när ni gjort en fetare bränning än denna:

http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/09/Hammarby-Trelleborg-29-10-2012-11.jpg

Ni har inget som ens nuddar vid den bränningen. Måste vara jobbigt att vara minst i Stockholm?
Visst, ni bränner bra. En gång var fjärde år.

PS. http://jarnkaminerna.se/bilder/media/7a4721b773e66605bfdd568a97d27919.jpg

Edit: Stenman-grabben hann visst före.
2013-06-02, 01:32
  #6321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffkadavret
http://jarnkaminerna.se/bilder/media/7a4721b773e66605bfdd568a97d27919.jpg

Dom gjorde en fetare bränning än den där för en vecka sen.
Jag antar att man inte behöver ha rätt färgkoordination när man också skriver "regnbågen"? Snälla.
2013-06-02, 01:52
  #6322
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Tillåt mig småle.
Kom tillbaka när ni gjort en fetare bränning än denna:

http://ultras-life.net/wp-content/uploads/2012/09/Hammarby-Trelleborg-29-10-2012-11.jpg

Ni har inget som ens nuddar vid den bränningen. Måste vara jobbigt att vara minst i Stockholm?
Nu kanske jag är enögd - men är inte vårat tifo mot IFK så jävla mycket fetare än ditt länktips?
2013-06-02, 02:50
  #6323
Medlem
mazdaqs avatar
Hur kan folk tycka att difs tifo mot göteborg va snyggt?
2013-06-02, 03:12
  #6324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Hur kan folk tycka att difs tifo mot göteborg va snyggt?

För att det var snyggt. Färgstarkt och annorlunda. När ska bajen släppa sin bränning på söderstadion? Sånna gör ju både Dif och gnaget var och varant derby.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in