Citat:
Ursprungligen postat av PJP
Några B:n och VG:n när man i genomsnitt har läst 8 dagar per termin, de flesta kurserna dessutom på mycket låg nivå (vad betyder ens "Historia för journalister"?), är inte särskilt imponerande.
Det här är skolboksexempel på en användare som tappar sin trovärdighet i mina ögon. Du måste förstå att man kan tycka att han betett sig illa, och ÄNDÅ kunna erkänna att han hade bra betyg. Annars vinklar man bilden för att vinna extrapoäng, och sådant är smutsigt.
Killen har utgett sig för att vara utbildad till något han inte är, och det är skitdumt och klart något värt att häckla honom för. Men jag skrev att han har oerhört bra betyg, det är ett faktum att han har vare sig han är en bluffmakare eller inte. 1 G och resten VG, respektive en jämn fördelning av A och B, är en väldigt hög nivå. 8 dagar per termin är också bara dumt
och ett försök att vinkla, du ser ju själv på betygen att de rapporterats in i några omgångar. Först 1995, därefter 2000 och avslutningsvis 2010 och 2011.
Jag noterar på diskussionen om hans sida på wikipedia att användaren Martin Rundkvist skriver den 19:e november i år om historikern Arnstads vara eller icke vara. Hur kommer det sig att han var 11 dagar före flashback-mobben?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Diskussion:Henrik_Arnstad#.C3.84r_Arnstad_historik er.3F