Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife
Om väldigt många gör samma sökning på google, t.ex "Henrik Arnstad ljög om examen". Kommer den då komma med bland de alternativ som redan finns som t.ex Henrik Arnstad blogg"?
I så fall tycker jag alla googlar "Henrik Arnstad ljög om examen" ett par gånger om dagen framöver och hoppas att det fastnar där för gott, då kommer alla som googlar honom i framtiden för resten av hans liv se att han är en smutsig lögnare.
Gör som jag, varje gång jag skriver
Henrik Arnstad så ser jag till att hans namn länkas till antingen den här tråden eller Fria Tiders nyhet. Då hamnar de högre upp på Googles index.

Samma teknik användes mot
Nikke Lindqvist, en fjantig sökmotorexpert. Idag finns tråden om honom på första sidan i Google.
Citat:
Ursprungligen postat av negerslavar
Kan det vara så jävla illa attnidiotfan på fullt allvar inte förstårkänner till vad en fil kand och kandidatexamen är?
Henrik Arnstad vill nog gärna få omvärlden att tro detta nu...
Men nej, det finns inte en chans i helvete att han inte vet om detta. Saken är enkel. En examen förutsätter att man har ett examensbevis. Och det vet han att han inte har.
Citat:
Ursprungligen postat av Svartpixlad
Trekkie Henrik önskar säkert att allt bara var en dålig fantasi ombord på Enterprise holodeck. Computer, end simulation. Erase all kandidatexamina filed under Arnstad.
Haha, klockrent! Inte ens den samlade styrkan hos Picard och Kirk kan hjälpa honom nu!
Här är utdraget som jag tagit ut beträffande hans studiemeriter på Stockholms universitet.