2014-01-17, 19:10
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Instämmer. Det är fullständigt oförsvarbart att ge sig på folks barn. (Ej ironi.) Arnstad själv har dessvärre inga spärrar när det gäller den saken.

https://mobile.twitter.com/arnstad/status/204808883305328640?screen_name=arnstad
Avses det här Youtube-klippet som Henrik Arnstad själv har lagt ut på sin son?
http://www.youtube.com/watch?v=yltOeJOwBjc

Det är inget som helst kränkande för pojken! De som anser att det skulle vara något felaktigt skall givetvis i så fall anklaga Henrik Arnstad för att ha gett sig på sin son.
Citera
2014-01-17, 19:48
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Mycket möjligt. Men det är inget hans son har något att göra med. Oerhört lågt och svinigt att hänga ut ett barn. Du borde skämmas.
Absolut. Att lägga upp bilder på sina egna barn på Youtube är vidrigt. För du har väl inte missat att det är Panzargeneralen själv som laddat upp videoklippet? Eller kanske du gjort det?

Edit: jag var visst fyra eller femma på bollen. Måste trycka på uppdateraknappen lite oftare.
Citera
2014-01-17, 21:26
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Instämmer. Det är fullständigt oförsvarbart att ge sig på folks barn. (Ej ironi.) Arnstad själv har dessvärre inga spärrar när det gäller den saken.

https://mobile.twitter.com/arnstad/status/204808883305328640?screen_name=arnstad
Han verkar faktiskt mentalt rubbad. Hur kan en vettig människa skriva något sådant. Har han inga spärrar alls?
Citera
2014-01-17, 21:49
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Han verkar faktiskt mentalt rubbad. Hur kan en vettig människa skriva något sådant. Har han inga spärrar alls?

Det är ju sådär..

Han har ju ett "card-blance" att uttrycka sig som han vill, så länge han tillhör den rätta "kyrkan".

Tror nog att reaktionerna vore annorlunda om tex en Svensk stjärn-kock, idrottsman eller någon annan kändis (förutom journalist, kulturkräk, extremfeminist eller riksbög) hade tramsat ut sig något liknande.

Sedan är ju kungahuset ett lätt mål, blir ju inte reaktioner ifrån där..

Men mentalt rubbad, själv är jag helt övertygad om det.
Citera
2014-01-17, 22:01
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson

Karlen fullständigt skämmer ut sig i sin jakt på det bruna guldet.
Citera
2014-01-20, 21:25
Moderator
Siegfrids avatar
Arnstad hävdade att han har jobbat på Historiska institutionen i ett inlägg på Publicistklubben ikväll.
Har svårt att tro att han uppburit någon anställning där?
"på historiska institutionen, när jag jobbade där..." löd citatet ungefär.
Citera
2014-01-20, 21:31
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Arnstad hävdade att han har jobbat på Historiska institutionen i ett inlägg på Publicistklubben ikväll.

Någon måste ju sopa golven.
Citera
2014-01-20, 21:33
Medlem
HerrVesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Eftersom fil.arns lögner tenderar att eskalera med tiden (från stridsvagnschef till plutonchef, från delproducent till exekutiv producent, från kandidatexamen till master) så lär han väl uppbära en doktorandtjänst eller professorstjänst numera...
Citera
2014-01-20, 23:59
Medlem
NilsCelines avatar
Den här tråden bjuder ständigt på nya överraskningar och otroliga vändningar!

Verkligheten överträffar dikten.

Don Quixote - Väderkvarnarna 0-1

Citera
2014-01-21, 00:23
Medlem
Det börjar vid tidskod 0:52 på länk http://www.publicistklubben.se/

Först drar han en rövarhistoria som låter som lögn till 90 procent, och som i vissa enskildheter säkert går att kolla upp. Arstad tycks alltså ha varit Sveriges mest mordhotade person långt innan kandidatbluffen avslöjades, om vi ska tro pansargeneralen.

Sedan vid 0:53 50 så säger han "historiska institutionen där jag jobbade".

Svårt att se på kroppsspråket på paneldeltagarna hur de reagerar på Arnstads batteri av lögner men det måste ju ha känts olustigt.
Citera
2014-01-21, 00:39
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Det börjar vid tidskod 0:52 på länk http://www.publicistklubben.se/

Först drar han en rövarhistoria som låter som lögn till 90 procent, och som i vissa enskildheter säkert går att kolla upp. Arstad tycks alltså ha varit Sveriges mest mordhotade person långt innan kandidatbluffen avslöjades, om vi ska tro pansargeneralen.

Sedan vid 0:53 50 så säger han "historiska institutionen där jag jobbade".

Svårt att se på kroppsspråket på paneldeltagarna hur de reagerar på Arnstads batteri av lögner men det måste ju ha känts olustigt.
Jag undrar om att stalka random professor vid institutionen kan anses vara oavlönat arbete/jobb?
Citera
2014-01-21, 01:49
Medlem
Motvillig 1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Nar han borjar yra om att fascisterna systematiskt monterar ner den svenska demokratin blir det i alla fal ganska kul att lyssna.

Arnstad gillar uppenbarligen sin egen rost och tar sig sjalv pa oerhort stort allvar. Det var samma sak sist gang han var i publicistklubben och drev sin tes om att SD var fascister. Dabrowski hade fullt upp att fa tyst pa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in