Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Okej, vi säger så pojkar.
Föressten, jag har ett förslag framåt. Ni kan väl citera varandras inlägg här istället? Så kan ni spä på och bekräfta varandras åsikter om att män är bättre på allt och att svenska kvinnor är som sämst i världen. Knock yourselves out!

Det är väl bättre att citera dina inlägg där du ger uttryck för dina rasistiska åsikter om thaitjejer och din attityd att svenska tjejer är mycket bättre än dem. För övrigt är det inte du som bestämmer vem jag ska citera och om du och andra feministskadade tjejer här konstant kläcker ur er fördomsfulla och korkade uttalanden så belyser de just att kvinnor inte är så smarta. Inte heller rent intellektuellt kan ni alltså inte matcha killarna.
.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Jag har redan gjort det ett par gånger, du beskrev thaitjejerna som föremål som såldes för sex, förnekar du att du har skrivit det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja det förnekar jag. Det är nämligen så att sammanhanget spelar roll här och det förstår varenda person som kan tolka skriven text. Så, citera inläggen istället för att återge dem med dina feluppfattningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det är inget mysterium överhuvudtaget. Det är snarare ett mysterium att vissa ser det som ett alternativ att hämta hem en fru som om det vore något slags föremål. Det är svaga män som sysslar med det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Det handlar om män som tycker det är rimligt att köpa sig en fru som sköter hemmet åt dem och servar dem med öl, mat och sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Varför skulle de annars hämta hem en fru från Thailand
Tja kanske för att de är mycket bättre fruar och livspartners än feministskadade svenska tjejer med rasistiskt överlägsna åsikter, eller för att de är mer kvinnliga, vackrare, sexigare, mer omtänksamma. Både inre och yttre kvaliteter alltså.