2019-07-13, 00:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Var inte blyg nu, visst föraktar du dem, stå för dina åsikter.

Och du kommer inte ifrån att det var du som skrev: Varför skulle de annars hämta hem en fru från Thailand. Du ser alltså ingen anledning att en svensk man skulle välja en thaitjej för att de uppskattar henne som person och inte som ett föremål de kan köpa för sex. Det säger så mycket om dina värderingar.

Om han träffar henne av en slump jo.
Dock inte om han aktivt beslutar att han ska söka rätt på en thaitjej för att ta hem till Sverige. Då ser jag inte någon annan anledning än att han vill ha någon fru och kvinnor från Thailand är tacksamma i detta läget.
Citera
2019-07-13, 00:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Dock inte om han aktivt beslutar att han ska söka rätt på en thaitjej för att ta hem till Sverige. Då ser jag inte någon annan anledning än att han vill ha någon fru och kvinnor från Thailand är tacksamma i detta läget.

Varför är det så otänkbart för dig att en man ser fina värden hos thaitjejer som gör att de aktivt söker dessa tjejer? Varför tycker du svenska tjejer är överlägsna? Varför är du rasist?
Citera
2019-07-13, 00:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du har glömt en viktig sak. Kvinnor från asien (och andra ställen) är bättre på att vara KVINNOR än svenskor. Jag tror att problemet ligger där. Sverige är ett sinnessjukt land som förnekar biologiska faktorer.
Citera
2019-07-13, 00:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Varför är det så otänkbart för dig att en man ser fina värden hos thaitjejer som gör att de aktivt söker dessa tjejer? Varför tycker du svenska tjejer är överlägsna? Varför är du rasist?

Jag har inte sagt att svenska tjejer är överlägsna. För mig faller det sig dock naturligt att man slår sig ihop med sina landsmän och kvinnor. Det är ett ganska stort projekt att hitta en fru i Thailand jämfört med Sverige med tanke på avstånd, språk e.t.c. De flesta människor slår sig ihop kvinnor och män i närheten, det är alltså inte ett allmänt förfarande att åka halva jorden runt för att hitta sin fru.
Citera
2019-07-13, 00:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du har glömt en viktig sak. Kvinnor från asien (och andra ställen) är bättre på att vara KVINNOR än svenskor. Jag tror att problemet ligger där. Sverige är ett sinnessjukt land som förnekar biologiska faktorer.

Jo men nu pratade vi inte om andra länder i allmänhet utan specifikt fenomenet thailändska och svensk man.
Citera
2019-07-13, 01:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har inte sagt att svenska tjejer är överlägsna. För mig faller det sig dock naturligt att man slår sig ihop med sina landsmän och kvinnor. Det är ett ganska stort projekt att hitta en fru i Thailand jämfört med Sverige med tanke på avstånd, språk e.t.c. De flesta människor slår sig ihop kvinnor och män i närheten, det är alltså inte ett allmänt förfarande att åka halva jorden runt för att hitta sin fru.

Svenska kvinnor är världsbäst på att vara bortskämda och avskyvärda. Om en man söker en livspartner så har han allt att vinna på att välja en icke-feministisk utländsk tjej, som inte gnäller om våldtäkt så fort hon får en hand på låret. Svenskor är patetiska, och jag personligen kommer aldrig någonsin mer ha med dem att göra.
Citera
2019-07-13, 01:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Svenska kvinnor är världsbäst på att vara bortskämda och avskyvärda. Om en man söker en livspartner så har han allt att vinna på att välja en icke-feministisk utländsk tjej, som inte gnäller om våldtäkt så fort hon får en hand på låret. Svenskor är patetiska, och jag personligen kommer aldrig någonsin mer ha med dem att göra.

Skönt för svenskorna att slippa dig kan jag tro, så det är nog win-win.
Återigen så pratade vi inte om utländska tjejer i allmänhet utan fenomenet svensk man-thailändsk kvinna. Ni vet precis vad jag pratar om så sluta spela pajas.
Citera
2019-07-13, 01:05
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Jo du ser ingen anledning till att en svensk man ska söka sig till thaitjejer eftersom det finns bättre alternativ i Sverige enligt dig. Rent rasistisk inställning alltså, svenska tjejer är bättre val än thaitjejer för alla svenska män.

Personligen kan jag se massor av skäl att föredra asiatiska tjejer framför svenska tjejer. T.ex. har de enligt mig mer kvinnliga former och är vackrare, de är mycket omtänksamma, de har en intressant kultur med god mat men inte minst så är de inte feministskadade bara för att ta några exempel.
Citera
2019-07-13, 01:08
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Föreställ dig vara gynokolog i Sverige *kräksmiley* haha Iofs kanske man hittar en ny sjukdom och vinner något pris. Kanske något kvinnor är bättre på? Sluka upp sjukdomar via sex?
Citera
2019-07-13, 01:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo du ser ingen anledning till att en svensk man ska söka sig till thaitjejer eftersom det finns bättre alternativ i Sverige enligt dig. Rent rasistisk inställning alltså, svenska tjejer är bättre val än thaitjejer för alla svenska män.

Personligen kan jag se massor av skäl att föredra asiatiska tjejer framför svenska tjejer. T.ex. har de enligt mig mer kvinnliga former och är vackrare, de är mycket omtänksamma, de har en intressant kultur med god mat men inte minst så är de inte feministskadade bara för att ta några exempel.

Äh du vägrar ju begripa vad det är jag skriver, så jag skiter i detta nu. Ännu en gång har du drivit samtalet till ruinens brant.
Godnatt.
Citera
2019-07-13, 01:11
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Skönt för svenskorna att slippa dig kan jag tro, så det är nog win-win.
Återigen så pratade vi inte om utländska tjejer i allmänhet utan fenomenet svensk man-thailändsk kvinna. Ni vet precis vad jag pratar om så sluta spela pajas.

Det där snacket med personangrepp tror du innerst inne inte på själv. Topic handlar om ett väldigt brett ämne: är kvinnor bättre på något? Vi vet alla att svaret är ett rungande NEJ. Män har skapat i princip allt, att förneka detta gör dig till en idiot. Ni kvinnor har ju för fan ingen drivkraft till något. Gör det ni är ämnade åt, och föd barn för i helvete! Det VAR ni bäst på åtminstone!
Citera
2019-07-13, 01:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Äh du vägrar ju begripa vad det är jag skriver, så jag skiter i detta nu. Ännu en gång har du drivit samtalet till ruinens brant.
Godnatt.

Jag ger hela tiden korrekta citat av dig som t.ex. "Varför skulle de annars hämta hem en fru från Thailand". Det var du som skrev detta eftersom du tycker det självklart är bättre för en svensk man att välja en svensk tjej istället för en thaitjej.

En thaitjej kan alltså inte matcha en svensk tjej som borde vara det självklara valet enligt din syn, rätt vidrigt rasistisk syn. Vi andra som inte är rasister kan förstås se massor av fina egenskaper som gör att en man föredrar en thaitjej framför en feministskadad svensk tjej. De är inte dumma i huvudet t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in