2019-06-30, 14:46
Medlem
LeeVans avatar
Ja kvinnor är genuina samhällsbyggare..

Uppföljning: För att vara övertydlig.

Hela Staden skulle i princip utplånas, inklusive gator, vägar, vattenledningar, avloppssystem, Elnät, mm.

Så ock Internet, inklusive fiber, och hela den infrastrukturen skulle gå samma väg.

Tänk på på det kära Vänsterblivna Kvinns innan ni härnäst häller dynga över den svenske Vite förhatlige mannen.
Senast redigerad av LeeVan 2019-06-30 kl. 14:50.
Citera
2019-06-30, 14:47
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Då är det slut på mänskligheten inom kort.

Färre våp som konsumerar bland annat plastikoperationer och annat onödigt trams här på planeten skulle enbart göra gott, men du kanske inte håller med?
Citera
2019-06-30, 14:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Var står det att kategorin ströks eftersom det var för lätt att fuska sig in? Eller är det en egenkonstruerad teori från din sida?

Det finns absolut ingenting i den artikeln du länkade som talar för tillförlitlighet. Antaganden och vinklad information precis som den du sprider här. Man är inte bättre än sin svagaste länk, vilket du verkligen bekräftat nu.
Rad 4 och framåt i artikeln:
http://www.eoht.info/page/Guinness+Book+IQ

"Category removal
The category was removed, in 1989/90 following an exaggerated test score sent into Guinness in 1983 that resulted to christen a previously unknown American writer Marilyn Savant as the world's smartest person, that was published for a period of about five years"

...

"During a 1983 dinner conversation American Lawyer Andrew Egendorf, the two concocted a publicity plan to convert her age 11 Stanford Binet score into the "world's highest IQ". During this period, Savant was a relatively unknown person, aside from having association in various up and coming IQ societies, and worked as an IQ puzzle writer for Omni magazine.

Egendorf was writing a book on high IQ societies and believed that if he got Savant the title of "Highest IQ" in Guinness Book, it would be a win-win situation for both of them. Egendorf sent her scores to Guinness on July 25 of that year. "

Om du googlar på "Egendorf savant" så ser man att alla wiki-artiklar tar upp Egendorf, utom den engelska och den svenska. Egendorf-sanningen dök upp i en stor NY Times-artikel som det verkar.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-06-30 kl. 15:01.
Citera
2019-06-30, 14:54
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Sett till total konsumtion konsumerar antagligen inte kvinnor mer än män, dock måste jag undersöka saken närmare. Vad jag däremot vet är att vi inte bara kan titta på vad som köps i affären. Finns massor av annat att räkna in.
Varför kvinnor generellt shoppar mer än män har väl inte har väl inte jag någon förklaring till. Jag gillar inte själv att shoppa så förstår inte lockelsen.
Jag kan däremot förstå att det är viktigt att ha ett fint hem med inredning man trivs med. Där tror jag däremot att män konsumerar likvärdigt.

Låt dina studier i ämnet skingra dogmerna i ditt troende. Så kanske jag och andra får läsa något intressant mer än återvunnet krimskrams.

Gärna en och annan hård attack på feminismen och det egna könet.

Citera
2019-06-30, 14:57
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Ange en källa om du vill framstå som trovärdig.

Att män och kvinnor konsumerar lite olika är säkert sant men att kvinnor av den anledningen skulle vara större klimatbovar följer inte logiskt av det.

Jag har inget emot att bli överbevisad om så skulle vara fallet men siffror och statistik behövs i så fall.

Dina personangrepp är ju rätt rörande för övrigt. Är män verkligen så dåliga på att argumentera eller är du mest bara en kärring i en manskropp?

Du får lov att bläddra tillbaka i tråden. Var inte så djävla bekväm.

Bara gilla att kvinnor har ett enormt mycket större klimatavtryck än män. Bara gilla det.

Nu undrar jag vad du och ni andra feminister tänker göra åt det? Det ni kan börja med är att dra igen era fittor. Vi behöver inte fler människor på den här planeten. Det är ingen mänsklig rättighet att självupptaget svina med ditt avel.
Citera
2019-06-30, 14:58
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Då är det slut på mänskligheten inom kort.

Då vet du vad du har att göra.
Citera
2019-06-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinematisist
Du har för fan fått ett flertal underlag från det etablerade affärsmagasinet Forbes.

Vad säger dessutom dina egna observationer i frågan? Shoppar kvinnor mer än män?

Citat:
Du får lov att bläddra tillbaka i tråden. Var inte så djävla bekväm.

Bara gilla att kvinnor har ett enormt mycket större klimatavtryck än män. Bara gilla det.

Nu undrar jag vad du och ni andra feminister tänker göra åt det? Det ni kan börja med är att dra igen era fittor. Vi behöver inte fler människor på den här planeten. Det är ingen mänsklig rättighet att självupptaget svina med ditt avel.

Underlaget du hänvisar till är lika substanslöst som dina patetiska försök till argumenation.

Feta medelålders män är i själva verket de verkliga bovarna i dramat, förutom sjukligt knullglada barnfamiljer då förstås, där kan vi snacka om kolossala klimatavtryck.

Citat:
Följande fem marknader bidrar mest till klimatpåverkan:
Fordonsbränsle
Kött
Mejeriprodukter
Bröd och andra spannmålsprodukter
Restaurang, kafé och bar

https://www.konsumentverket.se/aktuella-konsumentproblem/nyheter-och-pressmeddelanden/pressmeddelanden/2018/medelalders-man-har-svarast-med-miljomassig-konsumtion/
Citera
2019-06-30, 15:15
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Underlaget du hänvisar till är lika substanslöst som dina patetiska försök till argumenation.

Feta medelålders män är i själva verket de verkliga bovarna i dramat, förutom sjukligt knullglada barnfamiljer då förstås, där kan vi snacka om kolossala klimatavtryck.

https://www.konsumentverket.se/aktuella-konsumentproblem/nyheter-och-pressmeddelanden/pressmeddelanden/2018/medelalders-man-har-svarast-med-miljomassig-konsumtion/

Där har du fel, det är blekfeta singelkärringar som har knullat fram en bataljon snorungar med ett otal män som är de värsta miljöbovarna. Ja, människor som du. För obildade för att läsa engelska prominenta affärsmagasin som Forbes och istället länkar till regimpropaganda.

Vad den här planeten behöver minst utav är frögurkor som inbillar sig göra en god gärning genom att skita ur sig fler barn till en överbefolkad planet.

Lär dig engelska, obildade djävla östrogenhagga.

Citera
2019-06-30, 15:32
Medlem
Citat:
Där har du fel, det är blekfeta singelkärringar som har knullat fram en bataljon snorungar med ett otal män som är de värsta miljöbovarna. Ja, människor som du. För obildade för att läsa engelska prominenta affärsmagasin som Forbes och istället länkar till regimpropaganda.

Vad den här planeten behöver minst utav är frögurkor som inbillar sig göra en god gärning genom att skita ur sig fler barn till en överbefolkad planet.

Lär dig engelska, obildade djävla östrogenhagga.

Substans och fakta var det som efterlystes kära du. Inte fler personangrepp.

Att män är sämre än kvinnor på att argumentera verbalt och civiliserat kan vi väl därmed lägga till som fakta i trådstarten.

Case closed.
Citera
2019-06-30, 15:38
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Substans och fakta var det som efterlystes kära du. Inte fler personangrepp.

Att män är sämre än kvinnor på att argumentera verbalt och civiliserat kan vi väl därmed lägga till som fakta i trådstarten.

Case closed.

Nu är det skriftlig argumentation vi för här, men du kanske skriker gällt och hamrar på tangentbordet där hemma i det fattigfeministiska utanförskapsområdet?

Lär dig engelska ditt korkade djävla mähä. Är dina kognitiva förmågor verkligen så usla att du inte kan ta till dig av innehåll i den engelskspråkiga vida världen?

Case opened.

Citera
2019-06-30, 16:05
Medlem
Citat:
Nu är det skriftlig argumentation vi för här, men du kanske skriker gällt och hamrar på tangentbordet där hemma i det fattigfeministiska utanförskapsområdet?

Lär dig engelska ditt korkade djävla mähä. Är dina kognitiva förmågor verkligen så usla att du inte kan ta till dig av innehåll i den engelskspråkiga vida världen?

Case opened.

Verbal kan även hänföras till det skriftliga området måste jag tyvärr meddela herr Besserwisser.
Och "Pardon my French" men vad har mina kunskaper i engelska språket med saken att göra?
De är för övrigt mer än tillräckliga efter 10 år som forskare på amerikanska universitet.
Om du tror att kapitalistisk skvallerpress är källan till upplysning i den här frågan så undrar man ju lite var du fått din skolning i kritiskt tänkande. Inte är det på akademisk nivå i alla fall.
Förskolan Elefantens specialklass ligger väl närmare till hands med tanke på hur du beter dig.
Citera
2019-06-30, 16:17
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Verbal kan även hänföras till det skriftliga området måste jag tyvärr meddela herr Besserwisser.
Och "Pardon my French" men vad har mina kunskaper i engelska språket med saken att göra?
De är för övrigt mer än tillräckliga efter 10 år som forskare på amerikanska universitet.
Om du tror att kapitalistisk skvallerpress är källan till upplysning i den här frågan så undrar man ju lite var du fått din skolning i kritiskt tänkande. Inte är det på akademisk nivå i alla fall.
Förskolan Elefantens specialklass ligger väl närmare till hands med tanke på hur du beter dig.

Din inexakta och dogmatiska språkliga uselhet garanterar att du inte forskat med någonting i närheten av naturvetenskap.

Ditt dåliga skriftspråk får mig att vara säker på att du ljuger eller bara får betalt för att sprida ditt själlösa skit på Internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in