k gjort en ½ nu, drar en kort summary
- 10:00 Kom dit och fick byta om till en vacker vit morronrock, vita strumpor med tillhörande blåa "skor"(påsar) och en blå skjorta/rock(av nån anledning, hade den på mej i 1,20-2 min
) - 10:10 Efter 10 minuter var jag ombytt och redo för att träffa min urolog (den fula ryssen,tog av mej den blåa rocken) fick 2g alvedon att svälja med minimalt med vatten
- 10:15 Blev guidad till narkosrummet där en sjuksköterska pratade mej igenom narkosförloppet. fick en nål i armvecket, lite hjärtövervakningsgrejjer(ekg? vad vet jag?) och en pulsmätare på fingret.
- 10:20-25? Dom börjar pumpa in skit i nålen, och jag får andas syrgas i typ 10 sec sen är jag borta.
- 12:00 Vaknar upp i ... uppvakningen, för att min jävla pulsmätare har åkt av och det piper som att jag är döende
. känner mej lätt berusad, svårt att kolla rakt och jävligt vinglig (i sängen) ingen riktig koll på mina armar. - 12:05 Känner mej betydligt bättre, kommer en till sköterska och undrar om jag vill ha lite fruckost då man inte fick äta nånting innan narkosen, visst! får en kopp kaffe, 2 mackor med ost och en yoghurt.
- 12:10 Börjar undra varför jag fortfarande är kvar, känner mej totalt klar i huvet och vill dra därifrån
. Klär på mej och går ut i väntrummet/köket. - 12:15-14:20 En jävla väntan på att ryssen ska titta förbi, han dyker upp runt 14:15-14:25 och säger typ, "Vill du ha recept på alvedon? - nähä då får du gå"...
- 14:30 Jag sitter på bussen hem, funderar på om jag ska posta på FB lr inte

EDIT : 15:16 och lokalbedövningen börjar fö gå ur

dax att börja käka av alvedonberget jag har samlat på mej
EDIT 2 : Om intresse finns så kan jag uppdatera den här tråden dom närmaste dagarna med min lilla killes utveckling.