2008-02-06, 08:44
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etchion
Tackar för det klockrena svaret, antar att ut och festa på lördag är struket

Har inte hört nånting ont om ½an (förutom min galna urolog, som försöker skrämma mej att "stå ut" resten av livet som det är...(han är förövrigt en 40 nånting ryss, inte det minsta sexig))

När jag träffade honom så "beställde" jag operationen till en fredag för att missa så lite jobb som möjligt... så siktar på att jobba igen typ tis-ons iaf, får se efter första natten

Om du frågar mej, ett besök hos min husläkare a 180:- en undersökning av urologen a 300:- och själva operationen 300:-

½-jobbet medförde att det "växte" ihop igen och förhuden gick inte att dra tillbaka. Det gjorde bara ont enligt kompisen. Så det fick bli ett heljobb för att lösa det.
Citera
2008-02-08, 15:16
Medlem
Etchions avatar
k gjort en ½ nu, drar en kort summary
  • 10:00 Kom dit och fick byta om till en vacker vit morronrock, vita strumpor med tillhörande blåa "skor"(påsar) och en blå skjorta/rock(av nån anledning, hade den på mej i 1,20-2 min )
  • 10:10 Efter 10 minuter var jag ombytt och redo för att träffa min urolog (den fula ryssen,tog av mej den blåa rocken) fick 2g alvedon att svälja med minimalt med vatten
  • 10:15 Blev guidad till narkosrummet där en sjuksköterska pratade mej igenom narkosförloppet. fick en nål i armvecket, lite hjärtövervakningsgrejjer(ekg? vad vet jag?) och en pulsmätare på fingret.
  • 10:20-25? Dom börjar pumpa in skit i nålen, och jag får andas syrgas i typ 10 sec sen är jag borta.
  • 12:00 Vaknar upp i ... uppvakningen, för att min jävla pulsmätare har åkt av och det piper som att jag är döende . känner mej lätt berusad, svårt att kolla rakt och jävligt vinglig (i sängen) ingen riktig koll på mina armar.
  • 12:05 Känner mej betydligt bättre, kommer en till sköterska och undrar om jag vill ha lite fruckost då man inte fick äta nånting innan narkosen, visst! får en kopp kaffe, 2 mackor med ost och en yoghurt.
  • 12:10 Börjar undra varför jag fortfarande är kvar, känner mej totalt klar i huvet och vill dra därifrån . Klär på mej och går ut i väntrummet/köket.
  • 12:15-14:20 En jävla väntan på att ryssen ska titta förbi, han dyker upp runt 14:15-14:25 och säger typ, "Vill du ha recept på alvedon? - nähä då får du gå"...
  • 14:30 Jag sitter på bussen hem, funderar på om jag ska posta på FB lr inte

EDIT : 15:16 och lokalbedövningen börjar fö gå ur dax att börja käka av alvedonberget jag har samlat på mej

EDIT 2 : Om intresse finns så kan jag uppdatera den här tråden dom närmaste dagarna med min lilla killes utveckling.
Senast redigerad av Etchion 2008-02-08 kl. 15:24.
Citera
2008-02-08, 15:41
Medlem
Varför omskär man sig när man har en fullt fungerande penis?
Citera
2008-02-08, 15:51
Medlem
Sathenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malm-
Varför omskär man sig när man har en fullt fungerande penis?
Trång förhud som trådstartaren skrev i det första inlägget.
Citera
2008-02-08, 16:00
Bannlyst
Får man ingenting starkare än Alvedon? Pratade tidigare med en kompis som blev omskuren om det och han fick Tramadol.
Citera
2008-02-08, 16:06
Medlem
Etchions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Får man ingenting starkare än Alvedon? Pratade tidigare med en kompis som blev omskuren om det och han fick Tramadol.

Näe fick panodil lr alvedon. men va som sagt bara en ½ omskärelse, borde ju vara värre att ta bort allting.

EDIT : Hade nog kunnat bitcha lite och fått nånting starkare men känns inte som att det behövs.
Senast redigerad av Etchion 2008-02-08 kl. 16:18.
Citera
2008-02-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sathena
Trång förhud som trådstartaren skrev i det första inlägget.

Men då har man inte en fullt fungerande penis.
Citera
2008-02-09, 15:52
Medlem
edit:nvm
Citera
2008-02-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malm-
Men då har man inte en fullt fungerande penis.

För att få bättre ekonomi/större näsa.
Eller för att man vill jobba i porrindustrin (ja jag vet, man kan det ändå...). Eller kanske för att tvinga sig själv att sluta dra en jävel fem gånger per dag.
Citera
2008-02-16, 20:44
Medlem
Ja, hmmm jag hade också trång förhud tills i måndags då jag lyckades dra tillbaka den, gick efter ett tag och sen när jag skulle prova att dra en handtralla så värkte det lite för att huden var rätt trång där den satt, så jag sket i det o lät den vara nere så den kanske töjjsut lite granna.
Dagen efter återstod problemet o jag tog kontakt med ungdomsmotagningen och fick tid nu på onsda, fick inte upp huden igen heller och nu har det svälltupp väldigt mycket liksom undersidan av ollonet, jättemycket mer och mer varje dag och ungdomsmotagningen öppnar först på måndag....

Nån som vet va de kan vara??
Citera
2008-02-17, 03:26
Medlem
Von Drakes avatar
Ja, jag har också haft problem med trång förhud. Jag gick till vårdcentralen, och vips efter två år fick jag ett brev från Sahlgrenska där dom skrev att dom inte hade tid utan att de skickade mig till Carlenderska istället.

Det var ju inte kul att ligga där, med en läkare och en snygg sköterska, men de fick jobbet gjort.
Citera
2008-02-17, 03:58
Medlem
Asswrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogge75
De drogade ner mig och satte en skärm ungefär vid naveln så att de inte kunde se vad de höll på med. .

Det tycker jag låter väldigt läskigt. Jag skulle föredra att läkaren kunde se vad han höll på med om han skulle skära i mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in