Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 15:19
  #6277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Hej!

Helt klart värt det, hade ca 15-20 min sex för första gången med den nya kuken med tjejen igår, och oj vilken skillnad. På ett bra sätt. Inte alls känsligt på det sättet jag trodde! Det var mest toppen av ollonet som fick en försmak av vad som komma skall, men körde in hela paketet ett par gånger via missionären och det funkade absolut utan problem. Efter ca 20 min började det ömma och såg att det var liiiite blod från där stygnen hade suttit vid ollon-kanten så då avslutade vi för säkerhetsskull. Räknar med ett par dagars vila igen för att läka lite, men annars tror jag det faktiskt är helt klart för go-time, men kommer såklart vara försiktig och vänja kuk och sträng vid det nya livet hehe. Men all in all - 100% nöjd och som så många andra sagt: VARFÖR I HELVETE VÄNTADE MAN SÅ LÄNGE MED DETTA?! Let the fun begin!

Tack för mig!


Hej intressant läsning, kan du beskriva hur det kändes innan operationen? Kändes det som grus mellan ollon och förhuden?
Citera
2018-04-23, 19:34
  #6278
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
tack för tipset! ang krämen Dermovat, om man använder den i 3 månader, tappar man inte känseln permanent på ollonet då? Känns som starka krämer kan skada "hudbarriären" efter ett tag. Sedan skrev du att den har hjälpt dig, men har den återställt "infektionen" helt eller har du fortfarande problem?

Jag får erkänna att jag tycker att känseln på ollonet försämrats, så det har du rätt i. Inget jag störs av ska dock sägas.
Min förhud var stram som sandpapper när denna åkomma började och det gick inte att föra den fram och tillbaka. Är jätteglad att Dermovat givit den hjälpt jag behövt och de sista veckorna på behandlingen har den största förbättringen skett. Som att gå från 5 till 8 på bara någon vecka

Det röda kan blossa upp ibland men det är inte något stort besvär i mina ögon. Även där bättre.
Citera
2018-04-23, 20:55
  #6279
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
Hej intressant läsning, kan du beskriva hur det kändes innan operationen? Kändes det som grus mellan ollon och förhuden?

Nejdå, det var väldigt trångt bara, inte en chans att jag fick ner förhuden, men annars kändes det bra.

Hade sex idag igen, kunde inte hålla oss, hehe. Slutad med att det blev som en röd ring och rätt tjock ring i huden precis där under ollonet. Så det blev oro och att sluta direkt. Duschat och tvättat rent, har inga stygn kvar så det är inget sånt (väl?) men antar att huden läker fortfarande och att jag helt enkelt får ha tålamod och ge den tid. Är det någon som haft liknande? Som en röd badring. Man börjar ju nojja för ärr och liknande...
Citera
2018-04-24, 04:39
  #6280
Medlem
Happ, vaken och kan inte somna. Nåväl.
Gjorde en hel omskärelse+frenulum väck i fredags och än så länge inga problem.. Svullen och blåmärken, annars fint. Förberedde mig genom att köpa vitt vaselin und so weiter. Tvärtemot övriga så har jag haft väldigt mycket förhud (rullande utan problem), täckte hela och mer även vid stånd. Kondom fungerade inte alls, bara rullades upp hela tiden.. Utan kondom, svårt att beskriva, men då kändes det knappt ingenting då det var så mycket hud som skulle fram och tillbaka vid sex (stannade inte kvar).
En remiss och operation med lokalbedövning, sticket vid penisroten var ju skönt (not). Har inte haft någon smärta alls vilket varit skönt.
Nåja, glad att ha det gjort, bara att vänta några veckor nu.

/mobil
Citera
2018-04-24, 07:40
  #6281
Medlem
mfmxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
tack för tipset! ang krämen Dermovat, om man använder den i 3 månader, tappar man inte känseln permanent på ollonet då? Känns som starka krämer kan skada "hudbarriären" efter ett tag. Sedan skrev du att den har hjälpt dig, men har den återställt "infektionen" helt eller har du fortfarande problem?
Man ska absolut inte använda den i tre månader, möjligtvis 2 månader där den andra månaden är en gång i veckan typ.
Citera
2018-04-24, 08:01
  #6282
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mfmx
Man ska absolut inte använda den i tre månader, möjligtvis 2 månader där den andra månaden är en gång i veckan typ.

Finns flera som använts den i tre månader (vilket oxå är normaltiden) så det är ett kvartal du ofta behöver ta dosen på.
För mig har det fungerat bra även om känsel på ollon blivit mindre och att förhuden tunnats ut men det är inget jag stör mig på.
Citera
2018-04-24, 09:33
  #6283
Medlem
mfmxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Finns flera som använts den i tre månader (vilket oxå är normaltiden) så det är ett kvartal du ofta behöver ta dosen på.
För mig har det fungerat bra även om känsel på ollon blivit mindre och att förhuden tunnats ut men det är inget jag stör mig på.

Tre månader varav två månader är någon gång per vecka. Själv har jag inte märkt att jag skulle ha sämre känsel.
Citera
2018-04-24, 14:06
  #6284
Medlem
Bigtimepommess avatar
Jag har inga problem med förhuden eller smärta överhuvudtaget, men har tyvärr ett annat verkligt problem med att komma för tidigt.. Har verkligen provat allt och inget hjälper.. Vill inte hålla på med massa bedövande salvor heller som gör att båda parterna tappar känsel.. Känns som att detta kan vara en lösning, eller iaf en förbättring på mitt horribla problem. Har hört att det hjälper med uthålligheten, men är det sant? Är det värt det? För är som sagt ingen fel på den annars..

Någon annan här som gjort detta p.g.a samma anledning som mig? Och vad kostar detta förresten? Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.
Citera
2018-04-24, 15:00
  #6285
Medlem
mfmxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigtimepommes
Jag har inga problem med förhuden eller smärta överhuvudtaget, men har tyvärr ett annat verkligt problem med att komma för tidigt.. Har verkligen provat allt och inget hjälper.. Vill inte hålla på med massa bedövande salvor heller som gör att båda parterna tappar känsel.. Känns som att detta kan vara en lösning, eller iaf en förbättring på mitt horribla problem. Har hört att det hjälper med uthålligheten, men är det sant? Är det värt det? För är som sagt ingen fel på den annars..

Någon annan här som gjort detta p.g.a samma anledning som mig? Och vad kostar detta förresten? Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.

Kondom?
Citera
2018-04-24, 15:10
  #6286
Medlem
Bigtimepommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mfmx
Kondom?
Hjälper tyvärr inte. :/
Citera
2018-04-25, 18:57
  #6287
Medlem
Nu har det gått snart fem veckor efter min operation.

För den intresserade:
Läkeprocessen var ett rent helvete. Besökte akut VC första veckan pga av kraftig blödning. Vecka två besökte jag akuten på sjukhuset då det inte slutat blöda och kom sårvätska under strängen. Fick tips att köra med kompressor. Efter tre veckor (fortfarande blödning, sårvätska), ringde jag urologen, orolig som fan så klart. Urologen sa till mig att genast sluta med kompressor då man sliter upp såret varje gång man byter. Bad mig köpa mansbindor. Efter tre dagar med mansbinda läckte skiten och jag drog själv bort kvarvarande stygn. Efter fyra veckor runka jag och har gjort de några gånger. Funkar bra, blöder inget och känns helt FANTASTISKT.

Detta har varit de hemskaste veckorna i mitt liv. Men att äntligen ha en fungerande kuk är nog de bästa som hänt mig. Är glad att jag gick igenom omskärelse trots allt som hänt under processen. Idag har jag kuken fri i kalingarna och känns bra
Citera
2018-04-25, 19:13
  #6288
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seb614
Nu har det gått snart fem veckor efter min operation.

För den intresserade:
Läkeprocessen var ett rent helvete. Besökte akut VC första veckan pga av kraftig blödning. Vecka två besökte jag akuten på sjukhuset då det inte slutat blöda och kom sårvätska under strängen. Fick tips att köra med kompressor. Efter tre veckor (fortfarande blödning, sårvätska), ringde jag urologen, orolig som fan så klart. Urologen sa till mig att genast sluta med kompressor då man sliter upp såret varje gång man byter. Bad mig köpa mansbindor. Efter tre dagar med mansbinda läckte skiten och jag drog själv bort kvarvarande stygn. Efter fyra veckor runka jag och har gjort de några gånger. Funkar bra, blöder inget och känns helt FANTASTISKT.

Detta har varit de hemskaste veckorna i mitt liv. Men att äntligen ha en fungerande kuk är nog de bästa som hänt mig. Är glad att jag gick igenom omskärelse trots allt som hänt under processen. Idag har jag kuken fri i kalingarna och känns bra

Haha jag låg med kärringen 1v efter operationen det skulle jag inte gjort vilken j vla infektion jag fick
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback