Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Välkommen "till andra sidan" där man äntligen kan sköta sin hygien och få ett underbart sexliv! Du kommer va svullen en vecka och panodil vet vi alla hjälper inte ett skit mot smärtor men håll ut! Hoppas bara inte du får stånd de kan nog göra ont.
Håll oss uppdaterade :>
Citat:
Ursprungligen postat av Stalo
Intressant info. Jag har nu fått min tid tidigarelagd så jag behöver inte oroa mig för att inte kunna ta mig till flyget pga all smärta... Till mig sa dem att det inte skulle bli någon nedsövning så jag kan äta hur mycket jag vill innan, och det är väl lika bra det, orkar inte ligga på uppvakning efteråt.
Ett gram Panodil var sjätte timme är iofs rätt mycket, men hjälper verkligen det? Och vad fan gör man om man känner att lillen börjar resa sig? Antar att man får försöka tänka på traktorer eller något... Eller man kanske är immun mot sånt med tanke på hur kuken känns?
Nu har det gått ungefär tolv timmar sedan operationen började och jag mår finfint. Visst känns det lite obehagligt, men det gör inte längre ont. Jag knaprade i mig 1 gram panodil tidigare, men jag tror inte att jag kommer behöva något mer.
Att kissa har gått förvånansvärt bra faktiskt. Jag räknade med att det skulle göra ont som tusan. Det gick till och med bättre än innan, då strålen gärna delade sig och bråkade.
Problemen jag stött på hittills är som sagt "resningar". Jag är väldigt orolig för att jag ska få stånd och ta sönder hela skiten. Det har hänt flera gånger att den varit på väg att resa sig. Den har faktiskt kommit ganska långt i sina försök och jag vet inte om allt är helt fortfarande. Senast jag såg efter var det lite blodigt på sina ställen.
Snubben som opererade mig sa att man kan knipa ihop ollonet med en hand för att förhindra erektion, men det är ganska knepigt eftersom jag dels är väldigt öm och dels har en form av förband på min krabat.
Jag funderar på att fylla en fryspåse med is för att hålla emot den rackaren i nödfall.
Natten blir väl knepigast. Då har man liksom ingen kontroll på vad som händer där nere. Vi får se hur det går helt enkelt. Jag tar gärna emot tips på vad man kan göra för att undvika att få stånd.