2006-11-07, 13:48
Bannlyst
Så alla omskärda pojkar har ett dåligt sexliv? Vilket jefla skitsnack.

Edit: Trådskaparen, go for it! Du kommer inte ångra dig.
Citera
2006-11-07, 13:50
Medlem
Stalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Första dygnet så får du ha bandage runt snorren. Sedan om det ej blöder kan du ta bort det. Räkna med att obehagen är störst ca 2-4 dagar efter operationen. Det skaver som fan när du skall gå. Efter ca 1 vecka borde det vara ok.

Det kommer att göra jävligt ont det första nätterna när du får stånd kan jag säga. Det stramar som fan i stygnen. Jag fick ivf inga värktabletter efteråt och operationen utföres i lokalbedövning.
Okej, det jag var mest orolig var över hur stygnen känns efter att lokalbedövningen släppt, men det verkar ju vara rätt lugnt... iaf innan man tar av bandaget. Ollonet får väl skava bäst det vill, så länge man inte lider av en smärta som gör att man knappt kan gå.

Har inte för vana att få stånd då jag sover tror jag... Eller så får jag det varje natt men märker inget då jag inte har ett par färska stygn i donet?
Citera
2006-11-07, 14:04
Bannlyst
Jag har varit omskuren sen jag var liten pojk.
Människor som säger att man inte kan runka är fanimej helt bakom flötet. Jag runkar gott och bra och jag har t.o.m. hört att man har bättre sex ifall man inte har någon förhud, dvs ollonet är känsligare.

Det måste vara det att dom som omskär sig i vuxen ålder är vana vid att runka med en förhud; därför blir det en helt annan sak när dom runkar utan förhud.

Nej, jag är nöjd må jag säga. Dock blev jag omskuren när jag var en liten bebis, jag kommer inte ens ihåg det.
Citera
2006-11-07, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McDuck
Utan omsvep så är det så att jag har trång förhud, vilket inte är bra. Nu när jag är äldre har jag funderat på att man borde göra någonting åt det, exempelvis omskärelse så jag slipper någonting jag kan bli av med som bara är ivägen och förstör för mig. Har dock några frågor:

1. Hur mycket av förhuden skärs av?
2. Syr de ihop det som blir över av förhuden?
3. Vad händer om man får erektion efter operation, borde inte det utlösa ett mindre blodbad?
4. Finns det några nackdelar med omskärelse?

/McDuck

Sån operation har jag gjort på mej klöv dom strängen som håller i hop förhuden med ollonet.Ingen skilland alls för mej....
Citera
2006-11-15, 10:25
Medlem
Raevsaxs avatar
Jag kom alldeles nyss hem från min "omskärelse". Det var en knapp centimeter av förhuden som togs bort så det är ingen större förlust. Jag kommer runka som vanligt när snoppen läkt färdigt.

Eftersom jag var dum nog att äta frukost (Jag visste inget om att jag skulle fasta) i morse kunde farbror doktorn inte söva ner mig. Det fick lösas genom lokalbedövning, dvs. de stack mig en bunt med gånger i förhuden innan de satte igång. Dessvärre var bedövningen inte tillräcklig. Lite då och då gjorde det djävulskt ont och de fick ge mig mer bedövning. Annars var operationen rätt trevlig. Jag fick lyssna på musik i hörlurar medan de skar och klippte i min kuk

Nu efteråt har jag inte vågat se efter. Enligt de som utförde operationen blev min stolthet jättefin, men blå för tillfället. Det låter lite kul. Jag ska se efter om en liten stund.

Det värsta är att det gör jävligt ont just nu. Jag sitter här och vrider mig i smärtor och jag funderar på hur jag ska sova eller kissa. Jag fick reda på att stygnen går sönder om jag får stånd så något mys med flickvännen blir det inte heller. Jag har fått panodil som jag ska käka 1 gram av var sjätte timme. Förhoppningsvis lindrar det smärtorna lite.
Citera
2006-11-15, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raevsax
Jag kom alldeles nyss hem från min "omskärelse". Det var en knapp centimeter av förhuden som togs bort så det är ingen större förlust. Jag kommer runka som vanligt när snoppen läkt färdigt.

Eftersom jag var dum nog att äta frukost (Jag visste inget om att jag skulle fasta) i morse kunde farbror doktorn inte söva ner mig. Det fick lösas genom lokalbedövning, dvs. de stack mig en bunt med gånger i förhuden innan de satte igång. Dessvärre var bedövningen inte tillräcklig. Lite då och då gjorde det djävulskt ont och de fick ge mig mer bedövning. Annars var operationen rätt trevlig. Jag fick lyssna på musik i hörlurar medan de skar och klippte i min kuk

Nu efteråt har jag inte vågat se efter. Enligt de som utförde operationen blev min stolthet jättefin, men blå för tillfället. Det låter lite kul. Jag ska se efter om en liten stund.

Det värsta är att det gör jävligt ont just nu. Jag sitter här och vrider mig i smärtor och jag funderar på hur jag ska sova eller kissa. Jag fick reda på att stygnen går sönder om jag får stånd så något mys med flickvännen blir det inte heller. Jag har fått panodil som jag ska käka 1 gram av var sjätte timme. Förhoppningsvis lindrar det smärtorna lite.

Välkommen "till andra sidan" där man äntligen kan sköta sin hygien och få ett underbart sexliv! Du kommer va svullen en vecka och panodil vet vi alla hjälper inte ett skit mot smärtor men håll ut! Hoppas bara inte du får stånd de kan nog göra ont.

Håll oss uppdaterade :>
Citera
2006-11-15, 12:50
Medlem
pepsoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistongen
Nog är det en massa skitsnack här, men det kommer inte från mitt håll. När jag mönstrade, i karlstad var det kukkoll på ALLA, som hade kuk förstås.
Ja, det hinner samlas en del under förhuden på två veckor men det är lite enklare att tvätta sig hemma. Intimhygien i fält sköttes jävligt noggrant när jag låg inne i alla fall. Tvätta draggen i kåsan var daglig rutin.
När jag mönstrade har jag något svagt minne av någon läkare som kollade ljumskarna men närmare dasen än så var nog ingen.

Tvätta draggen i kåsan... hade du en speciellt kåsa för det där eller var det samma kåsa som du förväntades dricka ur?

OT: jag blev själv snittad som liten. Inget skars dock direkt bort utan det öppnades bara upp lite mer. Nu har jag iofs inget att jämföra med men den där minskad känslighet, som de som skurit bort allt får, är jag glad att jag slipper.

Vem tusan vill medvetet ha mindre känslighet i de där regionerna
Citera
2006-11-15, 18:12
Medlem
Stalos avatar
Citat:

Intressant info. Jag har nu fått min tid tidigarelagd så jag behöver inte oroa mig för att inte kunna ta mig till flyget pga all smärta... Till mig sa dem att det inte skulle bli någon nedsövning så jag kan äta hur mycket jag vill innan, och det är väl lika bra det, orkar inte ligga på uppvakning efteråt.

Ett gram Panodil var sjätte timme är iofs rätt mycket, men hjälper verkligen det? Och vad fan gör man om man känner att lillen börjar resa sig? Antar att man får försöka tänka på traktorer eller något... Eller man kanske är immun mot sånt med tanke på hur kuken känns?
Citera
2006-11-15, 18:44
Medlem
Nystroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistongen
Nog är det en massa skitsnack här, men det kommer inte från mitt håll. När jag mönstrade, i karlstad var det kukkoll på ALLA, som hade kuk förstås.
Ja, det hinner samlas en del under förhuden på två veckor men det är lite enklare att tvätta sig hemma. Intimhygien i fält sköttes jävligt noggrant när jag låg inne i alla fall. Tvätta draggen i kåsan var daglig rutin.

När jag mönstrade i Karlstad var det ingen kuk kontroll och det var 96 eller 97 . Har aldrig hört talas om att någon fått visa kuken heller det där är bara en myt.
Citera
2006-11-15, 19:35
Medlem
Raevsaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Välkommen "till andra sidan" där man äntligen kan sköta sin hygien och få ett underbart sexliv! Du kommer va svullen en vecka och panodil vet vi alla hjälper inte ett skit mot smärtor men håll ut! Hoppas bara inte du får stånd de kan nog göra ont.

Håll oss uppdaterade :>
Citat:
Ursprungligen postat av Stalo
Intressant info. Jag har nu fått min tid tidigarelagd så jag behöver inte oroa mig för att inte kunna ta mig till flyget pga all smärta... Till mig sa dem att det inte skulle bli någon nedsövning så jag kan äta hur mycket jag vill innan, och det är väl lika bra det, orkar inte ligga på uppvakning efteråt.

Ett gram Panodil var sjätte timme är iofs rätt mycket, men hjälper verkligen det? Och vad fan gör man om man känner att lillen börjar resa sig? Antar att man får försöka tänka på traktorer eller något... Eller man kanske är immun mot sånt med tanke på hur kuken känns?
Nu har det gått ungefär tolv timmar sedan operationen började och jag mår finfint. Visst känns det lite obehagligt, men det gör inte längre ont. Jag knaprade i mig 1 gram panodil tidigare, men jag tror inte att jag kommer behöva något mer.

Att kissa har gått förvånansvärt bra faktiskt. Jag räknade med att det skulle göra ont som tusan. Det gick till och med bättre än innan, då strålen gärna delade sig och bråkade.

Problemen jag stött på hittills är som sagt "resningar". Jag är väldigt orolig för att jag ska få stånd och ta sönder hela skiten. Det har hänt flera gånger att den varit på väg att resa sig. Den har faktiskt kommit ganska långt i sina försök och jag vet inte om allt är helt fortfarande. Senast jag såg efter var det lite blodigt på sina ställen.

Snubben som opererade mig sa att man kan knipa ihop ollonet med en hand för att förhindra erektion, men det är ganska knepigt eftersom jag dels är väldigt öm och dels har en form av förband på min krabat.

Jag funderar på att fylla en fryspåse med is för att hålla emot den rackaren i nödfall.

Natten blir väl knepigast. Då har man liksom ingen kontroll på vad som händer där nere. Vi får se hur det går helt enkelt. Jag tar gärna emot tips på vad man kan göra för att undvika att få stånd.
Citera
2006-11-15, 22:04
Medlem
Hår på ryggens avatar
Citat:
Jag tar gärna emot tips på vad man kan göra för att undvika att få stånd.
Tänk på din feta faster i bikini.
Citera
2006-11-16, 00:51
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Eller kolla på Hår på ryggens avatar!

/Breaker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto