2011-10-09, 22:08
Medlem
hybridos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Jag brukar ofta komma i två omgångar nu efter också. Är så extremt nära orgasm ibland att det rinner ut en del, men sen kommer den riktiga orgasmen och då kommer resten.

Eller menade du två orgasmer efter varandra?

två orgamser efter varandra utan slak, ca 4 min emellan de båda ungefär, om vi nu ska gå in på detaljer.
Citera
2011-10-10, 00:28
Medlem
Ni som lider av trång förhud.. Gör något åt det, jag kunde inte få ner förhuden i erection mode, det sög verkligen.

Detta är det bästa beslutet jag tagit, även fast det var riktigt förnedrande av att gå till vårdcentralen flera vändor och gamla gubbjävlar som vrider å vänder på ballen tills man fick sin jävla remiss..
Citera
2011-10-13, 10:25
Medlem
Hejsan !
igår den 12/10 blev operationen av och efter lite diskutierande med läkaren så blev det att ta bort förhuden och göra en förlängning av strängen (fremulum)

Att man hade läst spaltmeter angående ämnet gjorde att man vart jättenervös. Men men lite roliga rofyllda mediciner innan och under ingreppet var naturligtvis en liten hjälp. Dom erbjöd att man kunde lyssna på musik via en ipod om man ville det.

Själva sprutorna i snoppen var en baggis ( värre med en spruta hos tandläkaren faktist.
Nu dagen efter verkar det läka bra men under ollonet (strängen) så kommer det ytterst lite blod.
Att hela paketet är svullet säger ju sig själv, Nu är det ju själva ollonet som kommer att vara känsligt under en längre tid. På det hela så verkar allt lugnt. Har inte ont bara lite känslig och lite obehagligt. Hade ofrivilligt stånd inatt men inte ens det gjorde ont. Nåväl det kommer att ta lite tid att se resultatet men det är det värt.

Vill passa på att säga till övriga som går i tankarna som jag gjorde. GÖR DET OM DU HAR PROBLEM.
Kanonbra läkare hade jag samt resterande personal som tog hand om mig. All eloge till kirurgen och personalen på uddevalla lassarett.

Gör inte som jag gjorde och det är att läsa all skit som vissa skriver. Jag målade upp ett skräcksenarie men ack vad fel jag hade.

Lycka till ni som skall göra ingreppet.
Citera
2011-10-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snake46
Hejsan !
text.........

Framförallt så går det väldigt väldigt fort. Men helt klart så är det överdrivet om smärta osv. man läser vissa inlägg i den här tråden.
Citera
2011-10-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleed
Framförallt så går det väldigt väldigt fort. Men helt klart så är det överdrivet om smärta osv. man läser vissa inlägg i den här tråden.

Verkligen! Är nu på:

Dag 31, En månad post-op

Alla stygn har ramlat av, förutom ca tre stycken som numera består av millimeter stora sårskorpor men de kommer trilla av vilken dag som helst nu. Ollonet är mer härdat än någonsin tidigare, det enda som återstår är undersidan av ollonkanten, fast även där handlar det enbart om obehag och ingen smärta. Det finns absolut inga tecken på att det har suttit stygn där och resultatet är felfritt!

Har onanerat ca 3-4ggr, dock utan beröring av ollonet. Det är en skum känsla men ska köra en riktig session nu i veckan.
Citera
2011-10-14, 18:15
Medlem
Svullnaden efter stygn osv har lagt sig rejält däremot har jag väldigt många blåsor(?) inne i själva förhuden. Dessa blir fler om man håller på o drar i ballen. Är det talgkörtlar?
Citera
2011-10-15, 05:13
Medlem
Citat:
Svullnaden efter stygn osv har lagt sig rejält däremot har jag väldigt många blåsor(?) inne i själva förhuden. Dessa blir fler om man håller på o drar i ballen. Är det talgkörtlar?

Drar i själva ballen, eller penisen? Det är inte talgkörtlar, tror de brukar sitta under ollonkanten. Undvik att dra i den, kan vara irritationer som framkallar blåsor http://sv.wikipedia.org/wiki/Talgk%C3%B6rtel
Citera
2011-10-15, 12:55
Medlem
Citat:
Nej. Det var det värsta jag har varit med om någonsin. Om du inte har läst min historia längre bak i tråden, så kan jag nämna att redan vid operationen så släppte bedövningen 5 ggr. Den ena ggn var när de brände med brännpennan.
Citera
2011-10-15, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2075
Nej. Det var det värsta jag har varit med om någonsin. Om du inte har läst min historia längre bak i tråden, så kan jag nämna att redan vid operationen så släppte bedövningen 5 ggr. Den ena ggn var när de brände med brännpennan.

Älskar formuleringen på inledningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2075
Nu har det gått 15 dagar sen min helomskärelse och jag kan beskriva denna tid med tre ganska sammanfattande ord, ren jävla misär.

Citera
2011-10-19, 21:44
Medlem
Ibland så får man till det.
Citera
2011-10-20, 17:11
Medlem
Har precis kommit hem efter ingreppet, fan alltså blev lite jobbigt för mig då jag råkade fara till fel sjukhus först med allt löste sig. Det blöder lite från ballen just nu och känns lite obehagligt men det är ändå skönt att ha fått gjort det. Men dom sa att jag skulle få snacka med läkarn innan jag for med det blev aldrig av då sjuktaxin kom tidigare så har ett par frågor. Hur ofta bör jag byta sakerna som är runt kuken nu? Kollade nyss och det var ganska blodigt men fick bara med mig 2 extra så vet inte om jag redan borde byta ut bandaget. Sen fick jag nån kräm som ska vara bra mot smärtan sa dom, minns inte riktigt hur det var med den heller (skyller på lugnadet som dom pumpa i mig) skulle jag smeta på det när jag har pissat eller bara duschat?
Citera
2011-10-21, 10:15
Medlem
fan vad död tråden verka, men är lite orolig. Idag har svullnaden blivit mycket värre, undersidan är värst och är fan svälld som en balong typ . Sen är strängen kvar, wtf trode den skulle bort ju?! Är det så för andra också och hur kommer det bli sen egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in