Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2075
Jaha, det var första natten. Ja, då var det likadant för mig. Första natten funkade rätt så galant vilket gav en falsk trygghet om att resten av nätterna skulle gå rätt bra, men icke. Nästa natt blev man "nersparkad och slagen i pungen", typ.
Okej... Ja, det ser ju ut som det gör på ollonet men risk för infektion tror jag inte, inte ännu i alla fall... Är jävligt noggrann med att "spola rent" ollonet med natriumklorid (aka koksalt) varje gång jag varit på toaletten och lägger om "paketet" åtminstone två gånger om dagen, och alltid nytt till att jag ska sova... Försöker lufta så ofta det går och duscha i alla fall var annan dag, tror det går rätt bra det här

Jag får hoppas på det bästa, vore INTE kul att åka på en infektion... Vill att det ska läka så fort som möjligt då det
redan börjar bli outhärdligt att inte kunna ha sex eller runka.
Så jävla jobbig känsla att man i princip måste avskärma sig helt och hållet från sex... Inte pratat med vare sig min KK eller andra ragg sedan operationer, kommer någon av dem med skamliga förslag är det illa på grund av;
1. Det faktum att det gör ont att ha stånd

2. Det faktum att fraser liknande "näe det går inte, jag har ett varigt ollon" inte är särskilt upphetsande.