Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2075
1. Jag använde kompresser och gasbindor för att linda in den stackarn. Lindade om den efter varje gång jag kissat eller duschat i nästan 2 veckor.
Men du kommer märka när det är dags för dig. Testa dra på dig kalsonger, går det överhuvudtaget inte så vänta någon dag och testa sedan igen. Jag testade efter 11 dagar och då gick det inte alls, när jag gjorde ett nytt försök dag 13 så gick det.
2. Minns inte riktigt, men kanske tog lite drygt 2 veckor. En av alla läkare som jag var på efterbesök hos sa att svullnaden kunde hålla i sig upp emot 3 veckor ungefär.
3. Som sagt, när jag slutade med omlindning efter strax under 2 veckor, så började jag testa använda kaslonger. Kändes väldigt obekvämt de första 3-4 minuterna, men sedan under resten av dagen så var det rätt lugnt. Kunde känna av något obehagligt någon enstaka gång.
Så var det de första dagarna, sedan gick det bra även direkt när man drog på sig kalsonger.
Låt oss säga att det tog två veckor att vänja sig helt så att man kunde tvätta sig och klämma på ollonet utan att det gjorde ont och så.
Sedan så har jag haft ett väldigt sårigt ollon pga av att förhuden satt fast i ollonet och urologen därför fick skala bort förhuden med en skalpell. Det har läkt nästan helt nu efter nästan 7 veckor, men tidigare så har det gjort att kalsongerna blivit väldigt skitiga och kladdiga.
Jo, min förhud var också till viss del fastväxt i ollonet misstänker jag, då jag har vad som ser ut som små variga fläckar på ollonet. Såg det ut så för dig också? I mina ögon ser det inte så farligt ut med tanke på att jag känner mig själv, men andra skulle förmodligen tycka det var jätteäckligt
Nu kanske jag målade upp bilden av att hela ollonet är gult av var, och så är det alltså inte, utan det är alltså en liten "fläck" på vänstra sidan som är lite rödare och har nyanser av gult i sig... Inget man märker jättemycket, men där gör det ondare än på resten av ollonet.
Men, hur fan bär du dig åt för att linda in ollonet? Jag fick xylocainlösning (lite mer lättflytande än salvan) som jag applicerar med en liten spruta, men det är snart helt slut och provar jag lägga på en kompress UTAN det lokalbedövande så gör det JÄVLIGT ont... Kompresser har jag snart slut på också, dessutom.
För övrigt har min svullnad redan börjat lägga sig så smått. Snoppen ser dock fortfarande ut som den fått stryk av Bandidos eller nåt, blå och jävlig är den

Lite svullen fortfarande men det ser faktiskt ut som att den börjar återfå sina normala proportioner, så att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2075
Jaha, min kropp var tvärtom och skulle verkligen jävlas med mig genom att få den att ställa sig upp typ KONSTANT.
Tog fryst pommes-påse, ställde mig halvböjd in i frysen och även vid balkongdörren lite grann för att försöka "kyla ner" den så att den skulle lägga sig. Funkade oftast inte, men ibland så!
Jag hade nog tur den första natten. Nu gör det JÄVLIGT ont varje gång och ofta blir det också. Fick till och med Tramadol utskrivet så att jag skulle kunna sova på nätterna

.
(I förrgår natt drömde jag en ashet sexdröm, en sån där som jag verkligen
önskar att jag kunde ha drömt när jag INTE hade så jävla ont i kuken... Aj, säger jag bara...)