2026-02-19, 09:44
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagwarrior
Till er som gjort operationen, hur lång tid tog det innan ni drog första runken?
Jag väntade rekommenderade fyra veckor.
Citera
2026-02-21, 09:01
Medlem
Människor lär sig aldrig ta bort skalpellen från ditt kön och lev med det!

Det är lättare att runka och knulla med förhud förhuden hjälper till att hela snoppen glider lättare med för sperma penis strängen hjälper också till vid ejakulation. Sår skador kan komma vid snittet och skapa problem kort sagt könsorgan ska man inte röra med skalpell. Bara för porren kommit med alla olika snoppar betyder det inte att det är skönare med alla modifieringar på kuk. Det är rent åt helvete med all ytligheter porren kommit med! Du vet inte för det är försent! Man kan inte operera snoppen utan skador
Senast redigerad av Spamixer 2026-02-21 kl. 09:25.
Citera
2026-02-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spamixer
Människor lär sig aldrig ta bort skalpellen från ditt kön och lev med det!

Det är lättare att runka och knulla med förhud förhuden hjälper till att hela snoppen glider lättare med för sperma penis strängen hjälper också till vid ejakulation. Sår skador kan komma vid snittet och skapa problem kort sagt könsorgan ska man inte röra med skalpell. Bara för porren kommit med alla olika snoppar betyder det inte att det är skönare med alla modifieringar på kuk. Det är rent åt helvete med all ytligheter porren kommit med! Du vet inte för det är försent! Man kan inte operera snoppen utan skador

Du verkar sakna evidens för din analys. För vissa människor är förhuden något som förhindrar en att sköta hygien och att ha samlag. Vad någon annan gör med sitt könsorgan borde inte angå dig. Du borde snarare försöka lära dig att skriva sammanhängande meningar samt lära dig att använda interpunktion på korrekt sätt innan du ger dig in i argumentationer du helt saknar grund för. Önskar dig lycka till, med svenskalektioner och svenskalektioner!
Citera
2026-02-22, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellandigochmig
Du verkar sakna evidens för din analys. För vissa människor är förhuden något som förhindrar en att sköta hygien och att ha samlag. Vad någon annan gör med sitt könsorgan borde inte angå dig. Du borde snarare försöka lära dig att skriva sammanhängande meningar samt lära dig att använda interpunktion på korrekt sätt innan du ger dig in i argumentationer du helt saknar grund för. Önskar dig lycka till, med svenskalektioner och svenskalektioner!
Bullshit om du inte fick tummen ur röven kunde du svara vad istället vad du tyckte jag hade fel istället klagar du på min stavning så du kanske inte har någon åsikt.

Också så att du behöver tvätta dig för det stinker ända hit
Citera
2026-02-22, 14:25
Medlem
Citat:
Jag har både runkat och haft sex med den, funkar bra. Även om jag måste ha mycket glid vilket är segt.. mer orolig för utseendet just nu faktiskt, en liten svullen ring kvar under ollonet när den är slak. Med stånd är den hur sexig som helst! Önskar att alla fick se den då haha
Om det fortfarande är lite svullnad kvar efter tre månader kommer det nog försvinna med tiden. Har för mig att jag läste att det kan ta upp till ett år.
Citera
2026-02-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cugliander
Om det fortfarande är lite svullnad kvar efter tre månader kommer det nog försvinna med tiden. Har för mig att jag läste att det kan ta upp till ett år.
Då bör man inte ha sex
Citera
2026-02-22, 18:02
Medlem
Citat:
Det handlar om era liv död eller livet! Ett ingrepp i snoppen kan förstöra ert liv och ni ska väl ha barn eller?
Citera
2026-02-23, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spamixer
Då bör man inte ha sex
Nej, det är inga som helst problem att ha sex även om det är lite svullnad kvar.
Citera
2026-02-23, 09:45
Medlem
Citat:
Nej, det är inga som helst problem att ha sex även om det är lite svullnad kvar.
Okej du vill ha problem med din penis!
Citera
2026-02-26, 19:56
Medlem
Hade OP idag, gick bra men sprutorna gjorde rätt så ont och obehaglig upplevelse. Skulle duscha och ta av bandaget imorgon och jag undrar vad jag ska vara redo på? Ser redan nu att det är blod på undersidan vid strängen och lite på framsidan. Kommer det vara ett helvete att ta bort bandaget?
Citera
2026-02-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MistyMedow
Hade OP idag, gick bra men sprutorna gjorde rätt så ont och obehaglig upplevelse. Skulle duscha och ta av bandaget imorgon och jag undrar vad jag ska vara redo på? Ser redan nu att det är blod på undersidan vid strängen och lite på framsidan. Kommer det vara ett helvete att ta bort bandaget?
Det jobbigaste är nog om bandaget har torkat fast i såret. Försök blöta upp det och peta loss försiktigt. Det kan blöda lite. Var beredd på ett rejält blåmärke. Det ser otäckt ut men är helt ofarligt.
Citera
2026-02-27, 00:30
Medlem
Citat:
Det jobbigaste är nog om bandaget har torkat fast i såret. Försök blöta upp det och peta loss försiktigt. Det kan blöda lite. Var beredd på ett rejält blåmärke. Det ser otäckt ut men är helt ofarligt.

Verkar som du gjort operationen så frågar dig lite snabbt här, får man välja hur man vill bli omskuren? Har börjat processen och ska få en tid bokad, läkaren jag träffade pratade lite om hur man kunde bli omskuren men vi bestämde inget riktigt mer än att jag sa att det är lika bra att ta bort så mycket som möjligt så det inte är något återkommande problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in