SÅ! Då är det äntligen gjort! Känns jävligt skönt! Men samtidigt lite ångestfyllt.
Jag bestämde mig 20 minuter innan ingreppet för en hel omskärelse för att vara på den säkra sidan. Jag vill inte för allt i världen behöva gå igenom det hela igen. Det jag är orolig för nu är att jag ska tappa känsel med åren. :/
Men vafan! Innan hade jag också redan nedsatt känsel av att det var för trångt så det jämnar ut sig.
Just nu är det inget nöje att titta ner i brallorna men det är inte så farligt som jag trodde. I natt vaknade jag flera gånger av erektion, men det gjorde heller inte så ont som man har fått höra.
Min snopp är utan hud men jag har frenulum kvar. den strängen fick förlängas och det är ganska svullet där just nu. Hela högersidan av min förhud är enorm medans min vänstra sida är så liten att jag tror doktorn har tagit bort exakt all hud.
Jag hoppas verkligen det är lite hud kvar så att man har lite att leka med så att säga

Hur ska jag annars kunna runka på ett vättigt sätt?
Kom att tänka på en sak: om jag inte har någon hud så är ju kanten på ollonet blottad vid sex och det ger ju extra känsel som jag inte hade innan.
För att säga som alla andra innan mig har sagt: Vänta inte med att göra ingreppet! Och det kan variera från person till person men jag tycker inte det gör alls ont just nu och jag har ingen bedövning kvar. Är mer än ett dygn sen ingreppet nu.
Mvh/ Bamse