2012-11-14, 21:25
Medlem
William Hainess avatar
AAARGH. Uttalet på "stalkare". JAG BLIR GALEN.
Citera
2012-11-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outpimp
Jag slog honom en signal precis. Han är vaken och svarar nog på frågor

fan va tjaskigt, tror du det är kul att bli trakasserad så där?
Citera
2012-11-14, 21:33
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
AAARGH. Uttalet på "stalkare". JAG BLIR GALEN.

Fattar inte varför dom inte bara säger förföljare istället, säkert tv3 som "tvingar" henne att säga stalkers bara för att programmet heter så. Det ligger inte direkt bekvämt för henne att uttala det.

Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
"The only thing we have to fear, is fear itself".

Djupt hörredu, att komma med ett utjatat citat. Jaja ingen idé att debattera med dig uppenbarligen.
Senast redigerad av wonderland 2012-11-14 kl. 21:43.
Citera
2012-11-14, 21:47
Medlem
KentaVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Fattar inte varför dom inte bara säger förföljare istället, säkert tv3 som "tvingar" henne att säga stalkers bara för att programmet heter så. Det ligger inte direkt bekvämt för henne att uttala det.

Djupt hörredu, att komma med ett utjatat citat. Jaja ingen idé att debattera med dig uppenbarligen.
Nu heter det ju faktiskt stalker även på svenska enligt BRÅ. Du är är en stalkare som stalkar folk helt enkelt. Men att döpa programmet till "Stalkers" är sjukt märkligt. Om det nu var det ni diskuterade. Stalker är vedertaget i svenskan hursomhelst.
Citera
2012-11-14, 21:50
Medlem
kanelipullas avatar
Jag verkligen lider med den där Pernilla. Att hon ska behöva ha gått igenom det där i 11 år, varje dag. Blir såå ledsen att se det där. hmm..
Citera
2012-11-14, 21:51
Medlem
lasse.pettersson.1610

Om någon vill vara vän med han på facebook.
Citera
2012-11-14, 21:53
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TSDR
lasse.pettersson.1610

Bilden bakom vetten är väl en av dom morphade i programmet?
Citera
2012-11-14, 21:53
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TSDR
lasse.pettersson.1610

Hur hittar ni asen?? Bra tycker jag
Citera
2012-11-14, 21:55
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentaVarghona
Nu heter det ju faktiskt stalker även på svenska enligt BRÅ. Du är är en stalkare som stalkar folk helt enkelt. Men att döpa programmet till "Stalkers" är sjukt märkligt. Om det nu var det ni diskuterade. Stalker är vedertaget i svenskan hursomhelst.

Okej, låter rätt fult med svengelskan. Trodde det gick att köra med det svenska ordet även om den kallas för stalkinglagen. Men juridiskt betyder väl förföljare något annat, mer fysiskt följa efter. Ja, Stalker hade väl räckt som titel.
Citera
2012-11-14, 22:30
Medlem
roskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ngep4nge
fan va tjaskigt, tror du det är kul att bli trakasserad så där?

Förmodligen inte. Tror du hans gamla brutta uppskattar det? Det man ger ut, får man tillbaks brukar det sägas.
Jag är generellt inte för saker av detta slag, jag anser såklart att de rättsliga instanserna bör sköta allt som har med straff att göra för brottslingar. MEN när det gäller fega metafysiska avskum som ger sig på kvinnor och barn så går jag mer på neandertalar-linjen och önskar dem allt ont.
Citera
2012-11-14, 22:33
Medlem
som-alis avatar
Kul att de nästa gång tänker ha med en stalkande kvinna. Trodde ett tag att detta skulle bli ett PK-program snedvinklat till männens nackdel.

Tyckte att kvällens avsnitt var lite lamt. Hasses konfrontation var ju minst sagt bedrövlig. Vad hade de tänkt? Att han stålkern plötsligt skulle lägga ner efter 11 år mani pga Hasse kommer dit och ställer en massa mes påståenden? "men men du tog ju kontakt för senast tre veckor sedan.....". För fan Hasse visa lite stake och bli lite mer som han Aschberg eller Han snubben i UG.
Citera
2012-11-14, 22:45
Medlem
Nån som har mer ledtrådar om vem nästa veckas förövare kan vara? Går att urskilja att paret heter Åsa och Niklas ur smset som visas.

Letar febrilt, vet inte varför? Kanske börjar bli en stalker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in