2013-08-21, 21:36
Medlem
Vänta nu.

De spelade upp autentiskt material från förhör, eller om det var rättegång.. De sa då LENA.. Eller missförstod jag?!
Citera
2013-08-21, 21:39
Medlem
irrblosss avatar
<Hasse Aro> För då vet vi att hon är där... Om hon kommer...

Haha... Fail.
Citera
Medlem
Jestermedgesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Vänta nu.

De spelade upp autentiskt material från förhör, eller om det var rättegång.. De sa då LENA.. Eller missförstod jag?!

Reagerade på det också, en ledtråd måhända?
Citera
Medlem
fuckPKs avatar
Spanaren åker från områden som ser ut som Övre tjärna eller Paradiset...
Citera
2013-08-21, 21:41
Medlem
EvelKnievels avatar
Nån som kände igen bostadsområdet de spanade i? Ornäs?
Citera
2013-08-21, 21:44
Medlem
french.toasts avatar
Så jävla lam produktion asså. Försöker få allting att verka så dramatiskt som möjligt. Svensk tv är fan skräp asså..
Citera
2013-08-21, 21:45
Medlem
Citat:
Vänta nu.

Nej, jag reagerade också på det!
Citera
2013-08-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Nej, jag reagerade också på det!

Kan TV3 verkligen varit så lata att de bytte ut Lena mot Lina? Å andra sidan har underligare saker hänt...
Citera
2013-08-21, 21:48
Medlem
utopisknakenhets avatar
Jävla larv när psykopat kärringen lipade i rätten och sa, "vi svär på koranen att vi är oskyldiga, vi är muslimer vi gör inte sånt"

I övrigt tycker jag det är ett helt ok avsnitt, lite udda faktiskt.
Citera
2013-08-21, 21:50
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Vänta nu.

Ja, de sa något med Lena, eller möjligen Elena. Det senare låter troligare med tanke på ursprunget.

Men skäms ihjäl när jag ser det här. Skitkasst gjort. Och hon som spelar "Lina", varför i helvete skulle hon gå runt i skor med hög klack och öppen tå i snön?! Normalt sett borde det ta ungefär fem minuter för att konfrontera henne, inte veckor av spaning.
Citera
2013-08-21, 21:54
Medlem
Tycker dom va ute i Romme å snurrade!
Citera
2013-08-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Ja, de sa något med Lena, eller möjligen Elena. Det senare låter troligare med tanke på ursprunget.

Men skäms ihjäl när jag ser det här. Skitkasst gjort. Och hon som spelar "Lina", varför i helvete skulle hon gå runt i skor med hög klack och öppen tå i snön?! Normalt sett borde det ta ungefär fem minuter för att konfrontera henne, inte veckor av spaning.

Ja, Elena är väl inte helt otroligt. Det kommer nog fram vem det är så småningom.

Jag tror att det med skorna ska belysa att Lina var en mkt sexuell och förförande kvinna. Eller nått..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in