2012-11-07, 22:21
Medlem
e_peppes avatar
ha ha ha, vem fan var den sista dåren i efterlyst special?
Citera
2012-11-07, 22:21
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Han fick åtta år för att ha dränkt sin lilla bebis på 10 månader.

8 ÅR FÖR DRÄNKT SIN BEBIS.

VILKET SVIN, HAN BORDE HA NACKSKOTT DEN JÄVELN.
Citera
2012-11-07, 22:23
Medlem
e_peppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e_peppe
ha ha ha, vem fan var den sista dåren i efterlyst special?

sitta å joddla å dra i trumpeten.... det var underhållande....
Citera
2012-11-07, 22:23
Medlem
Kingdoms avatar
så här skriver han på facebook om sonen

Hur långt skall denna gal skap råda tro!?
Det är tydligen att fördommar och lögner går hem för det är ingen som vill lyssna vad sannheten är!
Det har hänt saker, en olycka som har påverkat hela mitt liv och denna sorg bär jag inom mig hela
tiden! Och nu är jag där igen!
Det finns varken bevis eller indicier på vad som har hänt den dagen, bara antagelser!
Sannheten är den att jag snavade på ett glatt ojämn fjällparti! Och min son har aldrig blivet utsatt för något kriminell handling! Och varför har jag inte bråkat mera när jag borde göra det!
For det första, så får jag aldrig min son tillbaks och för det andra att jag har valt att inte slåss för rättfärdigheten är att inte belasta mor till barnet och familjen!
Min största rädsla är om man hittar den stora kärleken och hon har barn, att man blir så tillknytta till barnet också och när man känner av att det är moget för att berätta! Att då bli mött med fördommar och skepsis på vad som är rett och att tvivlen råder! Orkar icke med det!
Det är inget som sårar mig mera en att bli beskylld för något som icke har något med verkligeten att göra och att bli beskylld för fara för gentagelse! Jag blir bara så lessen och sorgsen av sådan påstående! Mitt samvete är rent och jag har inte något problem med att se någon i ögonen!
Nu är jag bara så lessen och sorgsen!!! :-(
Citera
2012-11-07, 22:24
Medlem
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/530175_147195505418529_1900588110_n.jpg
Citera
2012-11-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
Lite tudelad i den här frågan.

Visst att stalka någon är fel, inget snack om saken och allra helst när personen inte vill bli utsatt och även polisanmäler missfostret. Men varför måste vissa människor alltid vilja synas, höras och blogga om precis allt som egentligen är privat. Varför väljer denna Bonde-susanne att ställa upp i Tv och blogg och facebooka om hon nu vill bli lämnad ifred. Jag köper helt enkelt inte att Bonden är ett offer. Ialla fall inte i detta ärendet. Jag tyckte det skrek attention-whore om hela henne. Hade jag varit som Hasse och de andra så hade jag sagt till henne att ge fan i att blogga, stäng ner din förbannade facebook, skaffa hemlig adress och flytta till norrland.

...och som vanligt är det kvinnan som gör fel, eller hur?
Citera
2012-11-07, 22:26
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
Lite tudelad i den här frågan.

Visst att stalka någon är fel, inget snack om saken och allra helst när personen inte vill bli utsatt och även polisanmäler missfostret. Men varför måste vissa människor alltid vilja synas, höras och blogga om precis allt som egentligen är privat. Varför väljer denna Bonde-susanne att ställa upp i Tv och blogg och facebooka om hon nu vill bli lämnad ifred. Jag köper helt enkelt inte att Bonden är ett offer. Ialla fall inte i detta ärendet. Jag tyckte det skrek attention-whore om hela henne. Hade jag varit som Hasse och de andra så hade jag sagt till henne att ge fan i att blogga, stäng ner din förbannade facebook, skaffa hemlig adress och flytta till norrland.

Sen råder det ju ingen tvekan om att denna stalkern var det något extremt fel på. Tydligen fattade rättsväsendet det också och hoppas bara att läkarna också inser detta så de inte släpper ut han i friheten igen.

Personligen så hade jag eller någon i familjen blivit utsatt så är jag övertygad om att jag hade plockat fram Glocken och tömt magasinet i den som stalkat mig. Efter fyra år så börjar man ju bli lite små irriterad och allra helst om snuten inte vill hjälpa en. Bättre att ta några år på "spjället" och veta att fanskapet är dörr när man sen själv kommer ut i friheten igen.

En stilla undran: tänker TV3 köra detta som någon form av genus grej och utmåla män som förföljare i denna serie. Verkar ju som om de bara tänker leta upp stalkers som är män, när det bevisligen finns lika många störda stalker kvinnor (tänker här närmast på freaket från Kalmar)?

Vad dömer du det på? Visserligen en man nästa gång men är ju inte säkert att det ser ut så under hela säsongen. Sen kanske statistiken visar på en överrepresention av män?

Sen håller jag inte med, hon har väl inte varit offentligheten efter det här? Bondetiden var väl för några år sedan, och en blogg har väl varannan person idag typ.. Varför ska hon tvingas gömma sig när det är stalkern som gör fel? Lite som att flytta på mobboffer för man inte orkar med att ta itu med mobbaren.
Citera
2012-11-07, 22:30
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Vad dömer du det på? Visserligen en man nästa gång men är ju inte säkert att det ser ut så under hela säsongen. Sen kanske statistiken visar på en överrepresention av män?

Sen håller jag inte med, hon har väl inte varit offentligheten efter det här? Bondetiden var väl för några år sedan, och en blogg har väl varannan person idag typ.. Varför ska hon tvingas gömma sig när det är stalkern som gör fel? Lite som att flytta på mobboffer för man inte orkar med att ta itu med mobbaren.
Jag hade tänkt göra precis samma liknelse. Folk ska få blogga hur mycket de vill utan att bli stalkade av norska barnamördare.
Citera
2012-11-07, 22:30
Medlem
fraKturs avatar
Kan nog varit det mest värdelösa programmet jag sett på väldigt länge. I 50 minuter intervjuade de bara den där jävla bonden, sen i slutet "konfronterade" de Torbjörn ā la Hasse Aro (gick fram lite snällt och undrade vad han hade hållit på med), ingen Janne Josefsson här inte
Senast redigerad av fraKtur 2012-11-07 kl. 22:39.
Citera
2012-11-07, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e_peppe
sitta å joddla å dra i trumpeten.... det var underhållande....

hahahahah vilken jävla idiot
Citera
2012-11-07, 22:32
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Värt att se?

Ja det tycker jag, faktiskt. För att vara TV3 tyckte jag det höll måttet, om man då bortser från att det kanske var alldeles för många reklampauser.

En fråga, hur är det möjligt att idioten har tillgång till dator då han sitter inne för stalkning?
Citera
2012-11-07, 22:34
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Ja det tycker jag, faktiskt. För att vara TV3 tyckte jag det höll måttet.

En fråga, hur är det möjligt att idioten har tillgång tillgång till en dator då han sitter inne för stalkning?
Han sitter på sluten psyk, fullt tillåtet att ha egen dator med mobil uppkoppling där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in