2012-11-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jo, men stalkern är ju också sjuk.

Skulle det frånta vederbörande allt vad ansvar heter menar du?
Senast redigerad av rostbiffsglade-rolf 2012-11-11 kl. 13:50.
Citera
2012-11-11, 16:29
Medlem
730221s avatar
Ska bli mycket intressant att följa denna gubbes framtida gärningar, han verkar känna sig som en rättshaverist som är oskyldig till barnamord och nu till stalking.
Skickade en vänförfrågan till honom på fb men det känns som om det mesta som står där är offentligt, undrar om han ens har några vänner på fb då han är den enda som gillar och kommenterar och dessutom fick jag upp en ruta som ville jag skulle föreslå vänner för Thorbjörn och såna brukar väl bara komma upp när personen är ny eller inte har så många vänner.
Citera
2012-11-11, 21:29
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Skulle det frånta vederbörande allt vad ansvar heter menar du?
Nej. Säger ju bara att man inte ska va så rädd.
Citera
2012-11-11, 23:24
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Nej. Säger ju bara att man inte ska va så rädd.

Psykstörda, som det ofta handlar om, är inte att leka med. Bättre att se till att dom får vård/tas hand om av polisen, än att låta dom hållas som du verkar implicera. Better safe than sorry skulle jag säga. Det handlar inte om någon som bara är lite efterhängsen.
Citera
2012-11-12, 00:52
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Psykstörda, som det ofta handlar om, är inte att leka med. Bättre att se till att dom får vård/tas hand om av polisen, än att låta dom hållas som du verkar implicera. Better safe than sorry skulle jag säga. Det handlar inte om någon som bara är lite efterhängsen.
"The only thing we have to fear, is fear itself".
Citera
2012-11-12, 01:30
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
"The only thing we have to fear, is fear itself".

Oja, det är lätt med "catchphrases", när du vet att den där "VERKLIGHETEN" inte gör sig påmind?

För många kvinnor(kan jag tänka mig) är det "bekvämare" att försöka hålla en galning nöjd, istället för att provocera idioten....
Därav även varför så många kvinnor stannar kvar i relationer där de blir slagna?
De har LITE kontroll över situationen iaf?
En gissning.

//Crimson
Citera
2012-11-12, 02:41
Medlem
Rulags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Oja, det är lätt med "catchphrases", när du vet att den där "VERKLIGHETEN" inte gör sig påmind?

För många kvinnor(kan jag tänka mig) är det "bekvämare" att försöka hålla en galning nöjd, istället för att provocera idioten....
Därav även varför så många kvinnor stannar kvar i relationer där de blir slagna?
De har LITE kontroll över situationen iaf?
En gissning.

//Crimson

Det är bäst ändå att hon lämnar en sådan situation.Ingen sak behöva utsättas för misshandel

En annan sak som jag tänkt på är att det kanske finns fler kvinnor som är stalkers.Att kvinnor t.o.m utger sig för att vara män i dessa situationer?!Det finns otroligt många hatiska och svartsjuka kvinnor också som är störda.Men man tror ofta att det är mest män som begår sådana brott.Kan gälla också helt andra saker där brott inte klara upp.Man letar inte bland "dom gulliga tvåbarnsmammorna"typ. Eller har jag fel?
Senast redigerad av Rulag 2012-11-12 kl. 02:46.
Citera
2012-11-12, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rulag
Det är bäst ändå att hon lämnar en sådan situation.Ingen sak behöva utsättas för misshandel

En annan sak som jag tänkt på är att det kanske finns fler kvinnor som är stalkers.Att kvinnor t.o.m utger sig för att vara män i dessa situationer?!Det finns otroligt många hatiska och svartsjuka kvinnor också som är störda.Men man tror ofta att det är mest män som begår sådana brott.Kan gälla också helt andra saker där brott inte klara upp.Man letar inte bland "dom gulliga tvåbarnsmammorna"typ. Eller har jag fel?

Om hon tror att hon ska dö ifrån sina barn, dvs bli mördad om hon lämnar honom, dvs vara övertygad om att han är nog vansinnig att göra det så är det klart att hon tänker på sina egna barn och sitt eget liv.

Självklart är kvinnor också stalkers. De kanske beter sig generellt lite annorlunda, vet faktiskt inte men det är klart de finns. Och kan se hur gulliga ut som helst - ibland. När de är på rätt humör.
Citera
2012-11-12, 03:14
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rulag

Nåja, det jag försökte säga var till viss del implicit eftersom INGEN kan definiera ett så stort problem på några få meningar, och din barnsliga lösning missade målet totalt.

Jag är säker på att DU som vi alla har vissa problem med kvinnor.

"Män är från Mars, kvinnor gillar Penis"

Men vi snackar om VÅLD eller hot om VÅLD nu?
Inget män behöver oroa sig för enligt brottsstatistiken, eller hur?

Detta är bara ett exempel från din sida som skapar OLJUD/FÖRVIRRING i debatten, och eftersom vi befinner oss på flashback kommer det låta suggestivt för vissa(döööhh)

//Crimson
Citera
2012-11-14, 19:38
Medlem
Trött på Hasse Aro? Jag är ganska säker på att domen nedan behandlar kvällens program. Läs den så slipper ni se skiten.

https://cdn.anonfiles.com/1352917924645.txt
Senast redigerad av outpimp 2012-11-14 kl. 19:43.
Citera
2012-11-14, 21:16
Medlem
SithBoboSiths avatar
Kvällens psykopat verkar vara aktiv inom dragracing, någon som vet mer? Är han framgångsrik?
Senast redigerad av SithBoboSith 2012-11-14 kl. 21:20.
Citera
2012-11-14, 21:22
Medlem
Jag slog honom en signal precis. Han är vaken och svarar nog på frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här