Hej jag bor i ett litet samhälle utanför göteborg. Här finns det ingenting. Då menar jag ingenting av UE syfte. Jag har läst att det finns flera tunlar under göteborg och jag har fått det bekräftat! Men...
Vart finns dom? Borde inte vi som är här i denna avdelningen av forumen skaffa en helt vanlig karta över hela göteborg. Sen ifall någon vet ett ställe så kan man lägga ut det på den så att alla andra kan se det. Se det som en open-source karta.
Fast i så fall så måste man ha någon som kan bekräfta den nya informationen. Alltså ifall det är vicktigt eller om det är något litet hål till någon kabel-tunnel etc.
Det skulle vara roligt ifall vi kunde hjälpas åt med att skriva olika ställen som VI vet.
Säkert ställe som jag vet finns och varit i :
Jag kan börja då. Fast detta ligger inte i göteborg fast det ligger kanske 1 timme ifrån. Man tar motorvägen ifrån floda tills man har åkt förbi allingsås. Fortsätt att köra på tills ni ser att det finns en infart (eller heter det avfart?) Till ett litet samhälle som heter Nossebro. Där finns det en mycket rolig fabrik!
Ett mäjeri. Jag var inne där under mitt jul-lov och man kan säga att vi hade det roligt. Det lättaste stället att komma in på är inte från taket för det ger ifrån sig rätt mycket ljud ^.^ Sen så ska man INTE gå dit på dagen för det ligger ganska många hus i närheten där.
Men om man är på östra sidan av byggnaden så kan man öppna en dörr (glas)
Woila man är inne. Det finns ett rum med en massa spakar till EL och sådant. Vissa av dom kan fungera men andra inte. Om man lyckas komma igen diverse ståldörrar som man måste öppna och annat så kan man hitta en gaffel-truck som fungerar att starta. När jag var där så fungerade den iaf. Men jag tror att Polisen har tagit bort den eftersom det var vissa som åkte ut med den och körde. Men det finns till ex. massa salt påsar typ 10-kilos. Kanske inte så mycket UE men alltid något.
INTE SÄKRA STÄLLEN :
I floda så finns det ett rum nära ICA där det står : Skyddsrum. Det är ett litet lås på det. Men jag tror inte man ska pröva att gå in dit för det ligger ju så nära centrum. Man kan bli upptäckt rätt lätt.
Allingsås: jag har pratat med en kompis om att det ska finnas en övergiven skola. Men detta är inte så säkert asså vet inte om det är sant.
Så jag tycker vi gör så som så att vi skriver en lisa på dom ställen som vi vet. Eller man behöver inte skriva om man vill. Men det skulle vara roligt ifall vi skulle kunna skicka en karta på ställerna. Jag tror jag kan fixa en karta över mitt iaf

Ja ja kan inte skriva för alltid så jag slutar nu.
Hejdå och skriv nu! Signed!