Jaha du menar det lilla röda =) Jag har hört att det ska finnas en gång som går till sätteriet där Unger marken. Den användes ifall han som ägde sätteriet skulle fly!
Jaha du menar det lilla röda =) Jag har hört att det ska finnas en gång som går till sätteriet där Unger marken. Den användes ifall han som ägde sätteriet skulle fly!
Du menar montisori? Visst finns nog skyddsrum i den källaren och diverse annat kul men några gångar har jag svårt att tro..
Har kanske "Lite" svårt att tro att det ska vara någon labyrint. Men kanske någon roligt ialla fall. Planerar att gå dit mitt på ljusa dagen från min Lunch rast. Går på Allé. Men finns det något roligt i Göteborg. Min mamma sa att det fanns massa gångar under göteborg och jag har läst lite också om det
Det borde väll antagligen finnas en massa fabriker som är ganska ny övergivna. Sen så finns det ju alltid RAM berget.
Är det inte i det berget som det finns en tunnel som man kan köra bil i upp till Muskö?? Har för mig att en kompis farsa jobbar där nere men är inte säker på om det är den tunneln. Men om det är det så skall jag fråga honom om han inte kan ta några bilder med kameran nästa gång.
Man kan köra bil ända upp till Thule Air Base på Grönland, har jag hört. Någon som kan bekräfta?
Det snackas bara skit på det hät forumet nu. Tur att vi seriösa har andra forum samt det dolda FBUE att skriva på.
Till er som är seriösa. Forstsätt skriva seriöst om saker och ting. Ni kommer snabbt att uppmärksammas om vi tror att ni sitter på iformation som ni kan dela med er av som skulle vara oss andra till gagn. Dela dock inte med er av alltför mycket information på ett sådant här öppet forum.
Till Smurfgrodan och alla andra i den klassen så säger jag; Jävla töntar!
Har kanske "Lite" svårt att tro att det ska vara någon labyrint. Men kanske någon roligt ialla fall. Planerar att gå dit mitt på ljusa dagen från min Lunch rast. Går på Allé. Men finns det något roligt i Göteborg. Min mamma sa att det fanns massa gångar under göteborg och jag har läst lite också om det
Det borde väll antagligen finnas en massa fabriker som är ganska ny övergivna. Sen så finns det ju alltid RAM berget.
Enda sättet att hitta roliga grejor är att antigen själv leta upp dem eller ha kontakter.
Finns ingen som kommer ge dig komplett vägbeskrivning bara sådär.
längs alla tunnlar ut mot bergsjön osv så hänger det kablar på väggarna och det ser ut som ett stålnätsystem på ena sidan väggen, är de farliga att ta på eller komma i kontakt med eller är det som vanligt bara strömledningarna på högst upp man skall undvika att fingra på?
Enda sättet att hitta roliga grejor är att antigen själv leta upp dem eller ha kontakter.
Finns ingen som kommer ge dig komplett vägbeskrivning bara sådär.
Kvarnen i Stenkullen är rätt kul grej. dom brukar köra museium.. Nån gång om året...