2013-04-11, 20:23
Medlem
discomusens avatar
De kommenteradr på facebook att alla som ser att de är second, måste vara inne på gamla sidan, alla är main..
Citera
2013-04-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
De kommenteradr på facebook att alla som ser att de är second, måste vara inne på gamla sidan, alla är main..

Nja, på alla andra akter står det Main stage, men inte på DV&LM. Kan ju vara ett slarvfel, man får åtminstone hoppas på det..
Citera
2013-04-11, 20:49
Medlem
chullans avatar
Official statement från Summerburst på facebook!
"Summerburst Festival: Alla måste vara inne på förra årets sida. Alla spelar på mainstage!"
Citera
2013-04-12, 14:42
Medlem
Har en biljett för båda dagarna men tyvärr kommer jag nog inte kunna gå det datumet. Kommer jag kunna sälja biljetten?
Citera
2013-04-12, 14:57
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepzAd
Har en biljett för båda dagarna men tyvärr kommer jag nog inte kunna gå det datumet. Kommer jag kunna sälja biljetten?

Absolut, om du bara anstränger dig kommer du garanterat att fp den såld
Citera
2013-04-12, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Absolut, om du bara anstränger dig kommer du garanterat att fp den såld

Skönt o höra, thx
Citera
2013-04-14, 00:53
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
varför är gbg linup bättre än sthlm?
jag personligen tkr att sthlms är skönare.
Håller med. DV&LM slår varenda pajsare i GBG med råge, förutom möjligtvis Axwell. Men vi har ju Seb som kompenserar där.
Citera
2013-04-14, 17:02
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Håller med. DV&LM slår varenda pajsare i GBG med råge, förutom möjligtvis Axwell. Men vi har ju Seb som kompenserar där.
Vilken lineup som är bäst är väl en smaksak?

Hade väldigt gärna tagit DV&LM till Göteborg, men är helnöjd med Zedd ändå. Hade vart orolig över att det hade blivit samma fiasko som förra året på deras spelning, bara att hoppas på att det blir bättre för Stockholm i år och att det kommer mycket folk, annars blir det pannkaka precis som förra året. Förstår om DV&LM inte vill spela i Göteborg igen inför så lite folk som förra året.

Undra om man kan förvänta sig något mer större släpp nu, eller om det börjar fyllas på med mindre snart. Undrar också om det kanske blir en second stage i Göteborg tro?
Citera
2013-04-14, 17:05
Medlem
latahundens avatar
hur många var det ungefär på DV&LM spelnnig förra året?
Citera
2013-04-14, 17:35
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
hur många var det ungefär på DV&LM spelnnig förra året?
Skulle gissa på några hundra max.
Citera
2013-04-14, 18:24
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Vilken lineup som är bäst är väl en smaksak?

Hade väldigt gärna tagit DV&LM till Göteborg, men är helnöjd med Zedd ändå. Hade vart orolig över att det hade blivit samma fiasko som förra året på deras spelning, bara att hoppas på att det blir bättre för Stockholm i år och att det kommer mycket folk, annars blir det pannkaka precis som förra året. Förstår om DV&LM inte vill spela i Göteborg igen inför så lite folk som förra året.

Undra om man kan förvänta sig något mer större släpp nu, eller om det börjar fyllas på med mindre snart. Undrar också om det kanske blir en second stage i Göteborg tro?
Har jag påstått något annat eller?
Citera
2013-04-14, 22:28
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Har jag påstått något annat eller?
Fick med helt fel citat såg jag nu, tabbe av mig där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in