2013-03-17, 21:39
Medlem
discomusens avatar
Vad tycker ni om Summerburstlåten 2013 som Galavant gjort? Jag tycket personligen förra årets låt var hundra gånger skönare att höra mellan akterna. Det är alltså för mig två helt okända pojkar födda 94 som gjort detta.. Märkligt, är de småbröder till någon i Stureplansgruppen mån tro?
Senast redigerad av discomusen 2013-03-17 kl. 21:41.
Citera
2013-03-17, 21:46
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Vad tycker ni om Summerburstlåten 2013 som Galavant gjort? Jag tycket personligen förra årets låt var hundra gånger skönare att höra mellan akterna. Det är alltså för mig två helt okända pojkar födda 94 som gjort detta.. Märkligt, är de småbröder till någon i Stureplansgruppen mån tro?
Ja, Galavant har bara dykt upp ur ingenstans och fått chansen. Man undrar ju lite hur? `
Tycker Tonight är en helt okej låt, men som "mellanlåt" mellan akterna håller jag den förra högre, passar in mycket bättre.
Citera
2013-03-18, 01:07
Medlem
JamesTrombleys avatar
Hur lättraggat är det på SB? Är det den typiska festivalfeelingen då alla är glada och kåta eller hur är det?
Citera
2013-03-18, 02:25
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Den första som gjordes är överlägset bäst. Var sån sjukt go feeling mellan akterna 2011.
Citera
2013-03-18, 09:43
Medlem
dauits avatar
Hardwells set från UMF finns på hardwells youtube sida, 54 minuter långt.
Citera
2013-03-18, 21:48
Medlem
Summerburst Festival
Imorgon kl 10 så går vi ut med nästa akt! De kommer att spela i både Stockholm och Göteborg och kommer att bredda musikstilen på Summerburst och vi är glada att ha dom! De kommer Lift off! ;-)

Verkar som att W&W släpps imorgon!
Citera
2013-03-18, 21:55
Medlem
srsbsnss avatar
Tja alla glada!

Jag och gänget har Premium biljetter till STHLM festivalen, vi var där även förra året. Och jag såg nyss att det fortfarande finns endel biljetter kvar till STHLM!

Min tanke är att jag skall köpa upp typ 8st biljetter för ca. 7000kr och sedan sälja dessa vidare ca. 1 vecka innan festivalen för iallafall 1500-2000kr per biljett. Tror ni detta är en bra idé? Vad gick "andrahandsbiljetter" förra året någon som har en aning?

Finns det någon risk med detta? Och får man köpa hur många biljetter man vill?!?

Ses där iallafall!
Citera
2013-03-18, 22:07
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Summerburst Festival
Imorgon kl 10 så går vi ut med nästa akt! De kommer att spela i både Stockholm och Göteborg och kommer att bredda musikstilen på Summerburst och vi är glada att ha dom! De kommer Lift off! ;-)

Ja, tyvärr är det nog inte DV&LM då dom inte lär vilja komma tillbaka. Men W&W hade vart kul

Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Tja alla glada!

Jag och gänget har Premium biljetter till STHLM festivalen, vi var där även förra året. Och jag såg nyss att det fortfarande finns endel biljetter kvar till STHLM!

Min tanke är att jag skall köpa upp typ 8st biljetter för ca. 7000kr och sedan sälja dessa vidare ca. 1 vecka innan festivalen för iallafall 1500-2000kr per biljett. Tror ni detta är en bra idé? Vad gick "andrahandsbiljetter" förra året någon som har en aning?

Finns det någon risk med detta? Och får man köpa hur många biljetter man vill?!?

Ses där iallafall!
Jag har inte mycket till övers med folk som gör som dig, köpa upp flera biljetter bara för att sälja vidare dyrare och tjäna en slant, så hoppas att du tar en risk och inte får sålt dom för det överpriset.
Citera
2013-03-18, 22:09
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Summerburst Festival

Såg deras spelning streamad på ASOT 600 @ KL, var bra skit!
Citera
2013-03-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Tja alla glada!

Ses där iallafall!
Såna som du är verkligen hatade här på flashback, så du ska nog inte förvänta dig att få några råd eller tips.
Citera
2013-03-18, 22:15
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Ja, tyvärr är det nog inte DV&LM då dom inte lär vilja komma tillbaka. Men W&W hade vart kul

Jag har inte mycket till övers med folk som gör som dig, köpa upp flera biljetter bara för att sälja vidare dyrare och tjäna en slant, så hoppas att du tar en risk och inte får sålt dom för det överpriset.

Jävlar vilken sur kille, biljetterna har funnits uppe i flera månader nu. Om människor som verkligen vill till festivalen ännu inte köpt så är det deras eget fel. Och om man kommer på 1 vecka innan att man vill dra så får man väl fan vara beredd att punga ut mer än normalpris, eller hur tänker du egentligen?

Jag förstår din tanke att det är rutten stil att tjäna pengar på detta sättet men samtidigt är det deras eget val att dom inte köpte nu och att dom köper precis innan festivalen. Jag erbjuder dom en chans att få en biljett iallafall?

Hur som helst, du besvarade inte någon av mina frågor, men tyckte att det var värt att svara dig och ge dig min syn på saken. Sen kan du lipa över det hur mycket du vill, men jag tycker att människor som verkligen vill gå redan bör ha köpt sina biljetter.

Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Såna som du är verkligen hatade här på flashback, så du ska nog inte förvänta dig att få några råd eller tips.

Vi får väl se... Alla har sin egen åsikt

Edit: Jag har själv varit tvungen att betala det dubbla, exakt det dubbla priset för en spelning i början av förra året eftersom jag var ute efter biljetten i sista sekunden. Ja, jag tyckte att det var surt. Men det är väl fan inte säljarens fel? Det är väl mitt eget fel att jag inte köpte biljett i tid då mina vänner tjatade på mig att köpa flera månader innan men jag blev taggad typ 2 dagar innan spelningen. Är snarare glad att han som jag köpte av inte blåste mig på biljetten med någon falsk biljett. Hur som helt, så har alla som sagt sin egen åsikt.
Senast redigerad av srsbsns 2013-03-18 kl. 22:23.
Citera
2013-03-19, 09:36
Medlem
naoshs avatar
Vi kan inte hålla oss längre! Vi välkomnar W&W till Summerburst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in