Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Ja, tyvärr är det nog inte DV&LM då dom inte lär vilja komma tillbaka. Men W&W hade vart kul
Jag har inte mycket till övers med folk som gör som dig, köpa upp flera biljetter bara för att sälja vidare dyrare och tjäna en slant, så hoppas att du tar en risk och inte får sålt dom för det överpriset.
Jävlar vilken sur kille, biljetterna har funnits uppe i flera månader nu. Om människor som verkligen vill till festivalen ännu inte köpt så är det deras eget fel. Och om man kommer på 1 vecka innan att man vill dra så får man väl fan vara beredd att punga ut mer än normalpris, eller hur tänker du egentligen?
Jag förstår din tanke att det är rutten stil att tjäna pengar på detta sättet men samtidigt är det deras eget val att dom inte köpte nu och att dom köper precis innan festivalen. Jag erbjuder dom en chans att få en biljett iallafall?
Hur som helst, du besvarade inte någon av mina frågor, men tyckte att det var värt att svara dig och ge dig min syn på saken. Sen kan du lipa över det hur mycket du vill, men jag tycker att människor som verkligen vill gå redan bör ha köpt sina biljetter.
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Såna som du är verkligen hatade här på flashback, så du ska nog inte förvänta dig att få några råd eller tips.
Vi får väl se... Alla har sin egen åsikt
Edit: Jag har själv varit tvungen att betala det dubbla, exakt det dubbla priset för en spelning i början av förra året eftersom jag var ute efter biljetten i sista sekunden. Ja, jag tyckte att det var surt. Men det är väl fan inte säljarens fel? Det är väl mitt eget fel att jag inte köpte biljett i tid då mina vänner tjatade på mig att köpa flera månader innan men jag blev taggad typ 2 dagar innan spelningen. Är snarare glad att han som jag köpte av inte blåste mig på biljetten med någon falsk biljett. Hur som helt, så har alla som sagt sin egen åsikt.