2013-04-15, 10:00
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Skulle gissa på några hundra max.

Nä nog var det mer än så. Skulle inte säga att det var många, faktiskt riktigt lite men 100 är att ta i.

DV & LM har blivit större det senaste året så man kan väl anta att de får en avsevärt bättre tid.
Citera
2013-04-15, 14:40
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Nä nog var det mer än så. Skulle inte säga att det var många, faktiskt riktigt lite men 100 är att ta i.

DV & LM har blivit större det senaste året så man kan väl anta att de får en avsevärt bättre tid.
Ja mer än hundra var det, var ju klart svårt att uppskatta när man stod mitt bland allt folk men jag fick uppfattningen av att det var några hundra iaf! Rätta mig gärna om jag har fel
Citera
2013-04-16, 15:31
Medlem
Pratade kort med John de Sohn efter ett gig på en nattklubb i Åbo för några och han sa att han hade tackat ja till Summerburst både i Göteborg och Stockholm. Undrar om han blir presenterad snart eller om han bara svarade snabbt på min fråga så han skulle slippa mej.
Citera
2013-04-16, 22:19
Medlem
GosigKamels avatar
Vem/vilka ser ni mest fram emot att se nu i sommar då?

Själv är det Hardwell som lockar mest för tillfället, mycket tack vare hans helt sinnessjuka spelning på UMF! Tyvärr blir det nog inte samma grej här, men lär bli riktigt bra ändå!
Citera
2013-04-16, 22:44
Medlem
Jadu, fick man de setten och den energin som Hardwell bland andra levererade på UMF så hade man varit nöjd. Hardwell, Alesso, W&W och DV & LM är det jag ser fram mest emot
Citera
2013-04-17, 00:31
Medlem
DropoutBears avatar
Det shotcaller sa, plus Aoki.
Citera
2013-04-17, 08:39
Medlem
SPOOKYBO111s avatar
Jag har precis köpt biljett till Summerburst i Göteborg och sitter nu och tittar på hotel under den helgen.

Men för en person som aldrig varit i Göteborg tidigare, så vet jag ej vilken del jag ska bo i osv.

Har ni några tips på schysst boende?
Citera
2013-04-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPOOKYBO111
Jag har precis köpt biljett till Summerburst i Göteborg och sitter nu och tittar på hotel under den helgen.

Men för en person som aldrig varit i Göteborg tidigare, så vet jag ej vilken del jag ska bo i osv.

Har ni några tips på schysst boende?

Här bodde jag förra året under Summerburst > http://www.ibis-goteborg-city.com/
Citera
2013-04-17, 17:15
Medlem
DropoutBears avatar
Stockholm slutsålt. Mycket tråkigt att så mycket färre av mina vänner ska gå jämfört med förra året, helt oförståeligt för mig dessutom med tanke på hur kul alla hade.
Citera
2013-04-20, 21:49
Medlem
Hmh, enligt Hardwells hemsida kör han på dessa tider i de båda städerna:

17:00-18:00 - Göteborg
18:15-19:45 - Stockholm

Tankar kring det? Vill själv helst se honom som en av de sista akterna (för det lär bli en stört bra show), och som det verkar blir han ju inte ens näst-näst-sist i någon av städerna.
Citera
2013-04-21, 04:34
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fkooll
Hmh, enligt Hardwells hemsida kör han på dessa tider i de båda städerna:

17:00-18:00 - Göteborg
18:15-19:45 - Stockholm

Tankar kring det? Vill själv helst se honom som en av de sista akterna (för det lär bli en stört bra show), och som det verkar blir han ju inte ens näst-näst-sist i någon av städerna.

fan vad tidigt, aja det lär bli en skön solnedgång när han kör
Citera
2013-04-21, 08:35
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Här bodde jag förra året under Summerburst > http://www.ibis-goteborg-city.com/
Ett mycket bra hotell för det priset, ett tips är att ta en våffelbuffe på båten bredvid (ca 100 m mot stan) riktigt trevligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in