Nä nog var det mer än så. Skulle inte säga att det var många, faktiskt riktigt lite men 100 är att ta i.
DV & LM har blivit större det senaste året så man kan väl anta att de får en avsevärt bättre tid.
Ja mer än hundra var det, var ju klart svårt att uppskatta när man stod mitt bland allt folk men jag fick uppfattningen av att det var några hundra iaf! Rätta mig gärna om jag har fel
Pratade kort med John de Sohn efter ett gig på en nattklubb i Åbo för några och han sa att han hade tackat ja till Summerburst både i Göteborg och Stockholm. Undrar om han blir presenterad snart eller om han bara svarade snabbt på min fråga så han skulle slippa mej.
Vem/vilka ser ni mest fram emot att se nu i sommar då?
Själv är det Hardwell som lockar mest för tillfället, mycket tack vare hans helt sinnessjuka spelning på UMF! Tyvärr blir det nog inte samma grej här, men lär bli riktigt bra ändå!
Jadu, fick man de setten och den energin som Hardwell bland andra levererade på UMF så hade man varit nöjd. Hardwell, Alesso, W&W och DV & LM är det jag ser fram mest emot
Stockholm slutsålt. Mycket tråkigt att så mycket färre av mina vänner ska gå jämfört med förra året, helt oförståeligt för mig dessutom med tanke på hur kul alla hade.
Hmh, enligt Hardwells hemsida kör han på dessa tider i de båda städerna:
17:00-18:00 - Göteborg
18:15-19:45 - Stockholm
Tankar kring det? Vill själv helst se honom som en av de sista akterna (för det lär bli en stört bra show), och som det verkar blir han ju inte ens näst-näst-sist i någon av städerna.
Hmh, enligt Hardwells hemsida kör han på dessa tider i de båda städerna:
17:00-18:00 - Göteborg
18:15-19:45 - Stockholm
Tankar kring det? Vill själv helst se honom som en av de sista akterna (för det lär bli en stört bra show), och som det verkar blir han ju inte ens näst-näst-sist i någon av städerna.
fan vad tidigt, aja det lär bli en skön solnedgång när han kör