2013-03-11, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Hörde att de hade varit 20 pers eller ngt när Ida Engberg körde... Patetiskt...

cari spelade före henne och då var det ännu mindre. vissa hc snubbar körde ju ändå men lite tragiskt att lägga honom före hehe
Citera
2013-03-11, 16:38
Medlem
otto knows gör det iaf värt att dyka upp en vända på main stage
Citera
2013-03-14, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hcube
otto knows gör det iaf värt att dyka upp en vända på main stage

Bokar du för att se akterna på summerbursts lilla scen annars?

De har Albin Myers, Otto Knows, Alesso, Hardwell och Axwell på lördagen O_o
Någon som vill spekulera i hur de ställer upp den dagen? Funderar mest på vem av Alesso och Hardwell som får köra innan Axwell, som väl avslutar. Hoppas på Hardwell! vore imo lite drygt att låta honom köra typ klockan sex på kvällen. Speciellt som det är första gången han kör en festival i Sverige.

Med tanke på att de tvingas stänga ner vid tolv, så var det förra året i alla fall, så suger det ju att spela tidigt då det blir jättetidigt. Jag och mina polare tänkte förfesta ett bra tag och inte ens komma dit förrän de sista två - kanske tre - akterna
Citera
2013-03-14, 18:12
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexedonthebeach
Bokar du för att se akterna på summerbursts lilla scen annars?

De har Albin Myers, Otto Knows, Alesso, Hardwell och Axwell på lördagen O_o
Någon som vill spekulera i hur de ställer upp den dagen? Funderar mest på vem av Alesso och Hardwell som får köra innan Axwell, som väl avslutar. Hoppas på Hardwell! vore imo lite drygt att låta honom köra typ klockan sex på kvällen. Speciellt som det är första gången han kör en festival i Sverige.

Med tanke på att de tvingas stänga ner vid tolv, så var det förra året i alla fall, så suger det ju att spela tidigt då det blir jättetidigt. Jag och mina polare tänkte förfesta ett bra tag och inte ens komma dit förrän de sista två - kanske tre - akterna
Jag tror Alesso kommer spela innan Axwell, eftersom han är svensk och mer "mainstream" än vad Hardwell är. Tror inte Hardwell kommer få en särskilt tidig tid, utan han är nog innan Alesso, tror varken Otto Knows eller Albin Myers går före honom så att säga.

Just nu är det fem stora/större namn på lördagen, men bara tre på fredagen. Får hoppas på nåt mer stort släpp till fredagen, hade verkligen inte haft något emot att se Dada Life i år igen. Dom var ju riktigt bra förra året och lär inte vara sämre i år Hade vart riktigt kul att få in Tiesto i Göteborg, men det känns mest som önsketankar från min sida!
Citera
2013-03-15, 10:55
Medlem
naoshs avatar
Summerburst Festival -

Fredag! Härligt känsla. Nästa vecka släpper vi fler artister och breddar vårt utbud av artister.
Citera
2013-03-15, 11:33
Medlem
Börjar bli riktigt taggad nu! Ska köra en relaxad klädsel för övrigt, undrar om alla Raffe-skjortor-och solbrillor trenden sitter i i år med?
Citera
2013-03-15, 11:48
Medlem
Haha satt och kollade igenom mingelbilderna som SB la upp på Facebook. Vilket jävla skämt dom bilderna är. Bara massa folk som är där för att visa upp sig i sina stenseriösa outfits. Hoppas det inte skrämmer bort några som är sugna på att dra dit för så där stelt och seriöst är det ju verkligen inte "nere på golvet".
Citera
2013-03-15, 12:24
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Haha satt och kollade igenom mingelbilderna som SB la upp på Facebook. Vilket jävla skämt dom bilderna är. Bara massa folk som är där för att visa upp sig i sina stenseriösa outfits. Hoppas det inte skrämmer bort några som är sugna på att dra dit för så där stelt och seriöst är det ju verkligen inte "nere på golvet".
Haha håller med, som tur är så håller sig dessa till VIPen.
Den här som länkades på Facebook är inte o leka med:
http://cdn.stureplan.se/imagereportage/52423/standard/Gisela%20Falcone%20&%20Maxinne%20Bj%C3%B6rk51.jpg
Citera
2013-03-16, 23:54
Medlem
Mantisss avatar
Hoppas nån ansvarig på SPG kollar på Ultra just nu.

Porter Robinson köttar sönder Main Stage.
Citera
2013-03-17, 00:15
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Hoppas nån ansvarig på SPG kollar på Ultra just nu.

Porter Robinson köttar sönder Main Stage.
Haha ja, herrejävlar vilket set han levererade!
Får ju säga att Hardwell gör detsamma just nu, ska bli riktigt kul att se honom i sommar! Lite synd bara att SB aldrig kommer ge samma stämning och inramning.
Senast redigerad av GosigKamel 2013-03-17 kl. 00:20.
Citera
2013-03-17, 02:47
Medlem
DropoutBears avatar
Laidback Luke kör det tyngsta jag någonsin hört i skrivande.
Citera
2013-03-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Haha ja, herrejävlar vilket set han levererade!
Får ju säga att Hardwell gör detsamma just nu, ska bli riktigt kul att se honom i sommar! Lite synd bara att SB aldrig kommer ge samma stämning och inramning.

Hardwell var det sjukaste jag sett! Fyfan vilket set han levererade! Ska bli grymt kul att se honom i sommar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in