2013-06-14, 14:17
Medlem
Någon som vet om det finns någon live stream ?
Citera
2013-06-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avb
Någon som vet om det finns någon live stream ?

Hittar ingen
Citera
2013-06-14, 19:16
Medlem
En fråga. Kan man hämta ut band? /Eller komma in direkt via utskriven biljett vid stadion? Eller måste man ta sig hela vägen till Amba?
Citera
2013-06-14, 19:44
Medlem
Kan bara meddela att banden på amba är slut, man får ta sig till stadion direkt
Citera
2013-06-14, 20:31
Medlem
raattys avatar
"På Summerburst festas det som om det varken fanns arbetslöshet eller morgondag. I motsats till indie-generationen som satt och grät maskara på en sten i skogen i Småland."

Från Aftonbladet, haha man drog ju lite på smilbanden iallafall!
Citera
2013-06-14, 23:24
Medlem
Rodimusprimes avatar
Jaha var är efterfesten ikväll då? Imorn är den ju på Berns.
Citera
2013-06-15, 00:55
Medlem
c1vics avatar
Någon med dn "plus" som kan lösa ut denna? http://www.dn.se/kultur-noje/musik/ett-underbarn-i-housefamiljen/
Citera
2013-06-15, 01:16
Medlem
Rätt bra dag, sjukt med drag på steve aoki, alesso och angello. Är det bara jag dock som tycker att i princip ALLA hardwells drop lät likadana? Bara dunka-dunka hela tiden och handveva. Är väl så de flesta DJs kör iofs, men många lyckas ju med lite annorlunda sounds i sina drops. Det enda som hardwell "mixade" upp lite var att köra "can't hold us" med epic-droppet.
Citera
2013-06-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frooo
Rätt bra dag, sjukt med drag på steve aoki, alesso och angello. Är det bara jag dock som tycker att i princip ALLA hardwells drop lät likadana? Bara dunka-dunka hela tiden och handveva. Är väl så de flesta DJs kör iofs, men många lyckas ju med lite annorlunda sounds i sina drops. Det enda som hardwell "mixade" upp lite var att köra "can't hold us" med epic-droppet.
welcome to the world of yoi-edm, where everything sounds the same
Citera
2013-06-15, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
welcome to the world of yoi-edm, where everything sounds the same

Haha jo, det förvånar mig att folk orkar hålla igång med samma drop varannan minut i en hel timme. Alesso var faktiskt också väldigt entonigt, men ljusshower och raketerna gjorde hans spelning mer imponerande såklart Sedan hade han ju en hel del annorlunda också, så man fick ju lite variation mellan dunkandet.
Citera
2013-06-15, 02:11
Medlem
Angelo och Aioki klart bäst idag. Lite småbesviken på Alesso, eller så har jag tröttnat rejält på honom.
Citera
2013-06-15, 02:21
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frooo

Håller verkligen med dig, jag och polarna tänkte exakt samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av nickeloadian
Angelo och Aioki klart bäst idag. Lite småbesviken på Alesso, eller så har jag tröttnat rejält på honom.

Besviken på Alesso? Då får du förklara dig för jag tyckte han var riktigt tung!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in