2012-12-01, 01:14
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken..
Sedan la du upp allt på facebook och "ba Wööööh titta jag är också här!11!!
Är det bara jag som tycker att summerburst känns aningen avslaget?
För mig har det bara blivit av man "rycker på axlarna" när man sett/hört att Ingrosso,Axwell,Otto Knows & DG bokats för SB.
Inte lockande/spännande alls. Aoki känns väll rätt bra som bokning då jag tycker att han leverera ok och stängde Tomorrowland på ett värdigt sätt.

Hur realistiskt är det att SB bokar någon "Dirty Dutch"-DJ såsom typ Chuckie eller Afrojack?
Tror ni att det är helt omöjligt att bokningar som Sander Van Doorn, Ferry Corsten & Dash Berlin skulle kunna dyka upp på Summerburst?

I övrigt skulle väll det vara roligt att se någon/några av dessa namn dyka upp på summerburst om man nu väljer att gå:
Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Laidback Luke, Yves V, Bingo Players, Calvin Harris och självklart skulle Alesso & Dada Life vara välkomna!

Håller faktiskt med dig. Ärligt talat tror jag inte Dimitri Vegas & Like Mike bokas igen i och med förra året. Ingrosso och Axwell har vi ju redan sett då Aioki känns ju bra, han bjöd verkligen på show på Amba iaf. Afrojack är en av världens största så förstår inte varför de inte satsar på honom eller Laidback Luke. Aja, time will tell ..
Citera
2012-12-01, 03:12
Medlem
Major Laser, afrojack, madeon, mike like, infected mushroom!!!
Citera
2012-12-01, 10:45
Medlem
Calvin Harris såg jag live i Magaluf i somras. Vilket drag det va! honom skulle jag gärna se på Summerburst igen (han spelade väl i Stockholm nu i somras?)

Hardwell är också ett namn som skulle få hela Stadion att gunga!
Citera
2012-12-01, 12:15
Medlem
JamesTrombleys avatar
Hardwell, Alesso, Dimitri Vegas & Like Mike skulle sitta fint i Stockholm.
Citera
2012-12-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Calvin Harris såg jag live i Magaluf i somras. Vilket drag det va! honom skulle jag gärna se på Summerburst igen (han spelade väl i Stockholm nu i somras?)

Hardwell är också ett namn som skulle få hela Stadion att gunga!
Hardwell är så sjukt bra live
Citera
2012-12-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anlu
Hardwell är så sjukt bra live

Kan tänka mig det. Han är en av favoriterna just nu. Jag tycker han växer hela tiden
Citera
2012-12-01, 13:37
Medlem
Bor själv i stockholm och var på summerburst '12 men fixade biljetter dagarna innan spektaklet på blocket utan vidare problem, kanske aningen dyrare dock.
Detta år ska jag självklart gå igen men inge vidare sugen på att betala mer för biljetterna.

Undrar om nån har en aning om när ungefär biljetterna kommer bli slutsålda? Vill dröja så långt som möjligt så man får se vilka artister det blir (kan lika gärna dra till göteborg om det blir bättre artister där Axwell>Ingrosso osv).

Har för mig att biljetterna tog slut någon gång i ca april förra året? Någon som kommer ihåg?
Citera
2012-12-01, 15:40
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken..
Hur realistiskt är det att SB bokar någon "Dirty Dutch"-DJ såsom typ Chuckie eller Afrojack?
Tror ni att det är helt omöjligt att bokningar som Sander Van Doorn, Ferry Corsten & Dash Berlin skulle kunna dyka upp på Summerburst?

I övrigt skulle väll det vara roligt att se någon/några av dessa namn dyka upp på summerburst om man nu väljer att gå:
Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Laidback Luke, Yves V, Bingo Players, Calvin Harris och självklart skulle Alesso & Dada Life vara välkomna!
Jag tror inte att någon du rabblar upp skulle vara omöjlig att få se på SB. Namn som Chuckie, Afrojack, SvD osv är kända även för mindre insatta (även om de som inte lyssnar alls på edm naturligtvis inte har någon aning). Däremot är de nog hyfsat dyra jämfört med en svensk bokning, så vi får kanske inte se fler än 1 eller 2 internationella stora-men-inte-jättestora akter.
Citera
2012-12-01, 15:41
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkei
Bor själv i stockholm och var på summerburst '12 men fixade biljetter dagarna innan spektaklet på blocket utan vidare problem, kanske aningen dyrare dock.
Detta år ska jag självklart gå igen men inge vidare sugen på att betala mer för biljetterna.

Undrar om nån har en aning om när ungefär biljetterna kommer bli slutsålda? Vill dröja så långt som möjligt så man får se vilka artister det blir (kan lika gärna dra till göteborg om det blir bättre artister där Axwell>Ingrosso osv).

Har för mig att biljetterna tog slut någon gång i ca april förra året? Någon som kommer ihåg?
Följer du bara Summerburst på Facebook eller Twitter så kommer du ha stenkoll på när biljetterna börjar ta slut.
Citera
2012-12-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Lugnt! Tycker du bara ska ge Otto en chans, då han inte är riktigt etablerad än.

Det ska jag absolut!
Citera
2012-12-01, 17:17
Medlem
Knife Party måste komma till Stockholm, inget snack!
Citera
2012-12-02, 22:46
Medlem
woords avatar
Hur fungerar det med biljetterna? Får man nått band efter dom scannat pappersbiljetten eller ska man ha med sig pappersbiljetten båda dagarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in