2012-12-02, 22:52
Medlem
speeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woord
Hur fungerar det med biljetterna? Får man nått band efter dom scannat pappersbiljetten eller ska man ha med sig pappersbiljetten båda dagarna?

Du får ett band som gäller som inträde, förra året kunde man hämta ut det i förväg på sturecompagniet eller få det vid ingången.
Citera
2012-12-03, 09:42
Medlem
discomusens avatar
Guetta till götet!
Citera
2012-12-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Guetta till götet!
Fan vad skönt att slippa honom i Sthlm
Citera
2012-12-03, 12:46
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91

Ja men frågan är vem de ersätter honom med..kan de vara aioki? Förra året var ju inte Ingrosso sist ut heller så man undrar om de ska sätta någon "större" än honom efter. Spännande
Citera
2012-12-03, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91

kan bara hålla med!!
Citera
2012-12-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ja men frågan är vem de ersätter honom med..kan de vara aioki? Förra året var ju inte Ingrosso sist ut heller så man undrar om de ska sätta någon "större" än honom efter. Spännande

Ingrosso skulle väl stänga lördagens spelning?

Aoki spelar i både GBG och Sthlm så det är ingen ersättare.
Citera
2012-12-03, 15:47
Medlem
Mantisss avatar
Var Guetta bra förra året eller körde han bara sina radiolåtar? Jag var helt död efter Ingrossos set så jag pallade inte med honom.
Citera
2012-12-03, 16:31
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrigleys
Ingrosso skulle väl stänga lördagens spelning?

Aoki spelar i både GBG och Sthlm så det är ingen ersättare.

Hmm. Alright. Så Ingrosso kommer förmodligen vara den allra största akten under SB sthlm eftersom han avslutar hela kalaset Tror du aioki avslutuar fre?
Citera
2012-12-03, 16:42
Medlem
Citat:
Hmm. Alright. Så Ingrosso kommer förmodligen vara den allra största akten under SB sthlm eftersom han avslutar hela kalaset Tror du aioki avslutuar fre?

Enligt Aoki's turnéschema http://steveaoki.com/tour/, så ska han spela den 14 juni alltså fredagen.
Citera
2012-12-03, 18:55
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Var Guetta bra förra året eller körde han bara sina radiolåtar? Jag var helt död efter Ingrossos set så jag pallade inte med honom.

Guetta var riktigt grym förra året!
Överlägset bäst ös med han, mer ös i publiken än när guden Tiësto spelade faktiskt!

Visst han spelade mycket av sina låtar. Men även en hel del tunga remixer på dom, lite avicci, dub vision osv
Citera
2012-12-03, 19:01
Medlem
JamesTrombleys avatar
Enligt en kompis är det matter of time innan man släpper Tiesto och Alesso till Stockholm. Vad tror ni?
Citera
2012-12-03, 19:12
Medlem
DropoutBears avatar
Alesso vill jag verkligen se igen, skulle alla dagar i veckan ta Hardwell framför Tiesto... Hoppas verkligen inte de avslutar någon dag med honom (vilket de antagligen kommer att göra isf).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in