2012-11-30, 16:23
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Bra koll du har om du tror att han bara spelade en "känd" låt.. Föreslår att du kollar upp hans tracklist.

Sluta hacka på lilla musen nu... Alla som följt SB-trådarna vet redan att hon har 0 koll på house-musik. Hon har iaf lärt sig att vara aningen mer ödmjuk än förra året, vilket är på plats när man "avslöjar" sig själv med plumpa kommentarer stup i ett..
Citera
2012-11-30, 18:01
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptentu
Avicii och alesso!
Avicii är bara att räkna bort, hans enda Sverigespelning nästa år är på Bråvalla!
Citera
2012-11-30, 18:11
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Avicii är bara att räkna bort, hans enda Sverigespelning nästa år är på Bråvalla!
dessutom så är både hans tracklist och mixande sjukt lamt, det enda han gör är att veva med armen...
Citera
2012-11-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Vilken begåvad jämförelse, Otto är precis i början på sin karriär och kommer bli betydligt större än han redan är.

Jag har min åsikt. Du har din.
Citera
2012-11-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Du verkar inte så kunnig dock, när du jämför honom med Calvin Harris. Överskattad när man hunnit släppa typ 2 låtar? Vem är du att avgöra det liksom? Kom med ett vettigt argument till varför han skulle vara överskattad annat än att du tycker en superstjärna som Calvin Harris är "bättre". Calvin Harris är väl ungefär 10 gånger så känd också så det var en rätt märklig jämförelse.
Senast redigerad av Ivey 2012-11-30 kl. 19:57.
Citera
2012-11-30, 20:15
Medlem
chullans avatar
Citat:
Skön du är som jämför Otto Knows med Calvin Harris som redan är en etablerad artist. Ungefär som att jämföra en talang i allsvenskan med Zlatan.
Citera
2012-11-30, 20:23
Medlem
Citat:
Skön du är som jämför Otto Knows med Calvin Harris som redan är en etablerad artist. Ungefär som att jämföra en talang i allsvenskan med Zlatan.

Men herregud haha, förlåt att jag inte är så insatt i just Otto Knows!
Jag tycker bara han är sämre, annat är det i fotboll där jag faktiskt har lite koll haha...
Citera
2012-11-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Du verkar inte så kunnig dock, när du jämför honom med Calvin Harris. Överskattad när man hunnit släppa typ 2 låtar? Vem är du att avgöra det liksom? Kom med ett vettigt argument till varför han skulle vara överskattad annat än att du tycker en superstjärna som Calvin Harris är "bättre". Calvin Harris är väl ungefär 10 gånger så känd också så det var en rätt märklig jämförelse.

Snälla någon, jag tycker bara han är sämre, är inte lika insatt som du, varsågod och var bättre än mig, jag bryr mig inte haha Jag orkar inte komma med nåt vettigt argument, du vinner det är lugnt!
Citera
2012-11-30, 20:39
Medlem
chullans avatar
Citat:
Men herregud haha, förlåt att jag inte är så insatt i just Otto Knows!
Jag tycker bara han är sämre, annat är det i fotboll där jag faktiskt har lite koll haha...
Lugnt! Tycker du bara ska ge Otto en chans, då han inte är riktigt etablerad än.
Citera
2012-11-30, 22:45
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Bra koll du har om du tror att han bara spelade en "känd" låt.. Föreslår att du kollar upp hans tracklist.

Haha wow måste vart JÄVLIGT full minns bara million voices, my bad i så fall.. Kom i för sig dit ca 20.40 och minns att jag hörde million voices två gånger. Har de t.om filmat på mobilen
Senast redigerad av discomusen 2012-11-30 kl. 22:49.
Citera
2012-11-30, 23:15
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Haha wow måste vart JÄVLIGT full minns bara million voices, my bad i så fall.. Kom i för sig dit ca 20.40 och minns att jag hörde million voices två gånger. Har de t.om filmat på mobilen
Han spelade den två gånger, två olika remixes såklart.
Otto Knows – Million Voices (TORN Remix) samt Otto Knows – Million Voices w/ OneRepublic – Apologize (Acapella).
Citera
2012-12-01, 01:04
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Sedan la du upp allt på facebook och "ba Wööööh titta jag är också här!11!! SHM<333 #YOLO #DYWC" ?
-----
Är det bara jag som tycker att summerburst känns aningen avslaget?
För mig har det bara blivit av man "rycker på axlarna" när man sett/hört att Ingrosso,Axwell,Otto Knows & DG bokats för SB.
Inte lockande/spännande alls. Aoki känns väll rätt bra som bokning då jag tycker att han leverera ok och stängde Tomorrowland på ett värdigt sätt.

Hur realistiskt är det att SB bokar någon "Dirty Dutch"-DJ såsom typ Chuckie eller Afrojack?
Tror ni att det är helt omöjligt att bokningar som Sander Van Doorn, Ferry Corsten & Dash Berlin skulle kunna dyka upp på Summerburst?

I övrigt skulle väll det vara roligt att se någon/några av dessa namn dyka upp på summerburst om man nu väljer att gå:
Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Laidback Luke, Yves V, Bingo Players, Calvin Harris och självklart skulle Alesso & Dada Life vara välkomna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in