Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Haha wow måste vart JÄVLIGT full minns bara million voices, my bad i så fall.. Kom i för sig dit ca 20.40 och minns att jag hörde million voices två gånger. Har de t.om filmat på mobilen
Sedan la du upp allt på facebook och "ba Wööööh titta jag är också här!11!! SHM<333 #YOLO #DYWC" ?
-----
Är det bara jag som tycker att summerburst känns aningen avslaget?
För mig har det bara blivit av man "rycker på axlarna" när man sett/hört att Ingrosso,Axwell,Otto Knows & DG bokats för SB.
Inte lockande/spännande alls. Aoki känns väll rätt bra som bokning då jag tycker att han leverera ok och stängde Tomorrowland på ett värdigt sätt.
Hur realistiskt är det att SB bokar någon "Dirty Dutch"-DJ såsom typ Chuckie eller Afrojack?
Tror ni att det är helt omöjligt att bokningar som Sander Van Doorn, Ferry Corsten & Dash Berlin skulle kunna dyka upp på Summerburst?
I övrigt skulle väll det vara roligt att se någon/några av dessa namn dyka upp på summerburst om man nu väljer att gå:
Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Laidback Luke, Yves V, Bingo Players, Calvin Harris och självklart skulle Alesso & Dada Life vara välkomna!