2012-12-17, 17:38
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Jaha haha du menade så!

Men jag tänker såhär:
Zlatan är ju svensk eller hur?

Hehe, ja det är han !! Tvunget att kolla upp de där; Född i Iran men utflyttad och jag gissar amerikansk medborgare nu mer!! Hehe, ska sluta klyva hårstrån med fåniga pekfingrar !!

Väldigt tyst från SB nu tycker jag... Ska bli kul att se om dom kontrar nu när Insanity visat vad dom går för. Ska SB lyckas dra dit mig så får dom faktiskt boka något intressant i år. Varför inte Yves V, Gregori Klosman och R3hab !?!
Citera
2012-12-17, 18:01
Medlem
DropoutBears avatar
Vilken fin liten hipster diskussion som har startats här om vem som är mest hardcore!

OnT: Löjligt dålig trailer de släppte idag.
Citera
2012-12-18, 17:01
Medlem
BesteJuls avatar
Någon som vet var jag kan få tag i SVTs hela sändning på nätet? På deras hemsida verkar det som om att det har tagits bort efter några månader..
Citera
2012-12-18, 17:35
Medlem
Såg precis line-upen för Insanity i Jönköping nu i februari. Minst sagt imponerande: Dada Life, Hard Rock Sofa, Knife Party, Dimitri Vegas & Like Mike, Nari & Milani bland annat. Bara jag som tycker att den line-upen känns mycket mer intressant än SB:s? Nu har ju inte Summerburst släppt många dj:s alls men känns tillexempel inte troligt att man får se Knife Party eller DV & LM igen tyvärr efter förra årets fiasko utav SPG.
Citera
2012-12-18, 17:40
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Såg precis line-upen för Insanity i Jönköping nu i februari. Minst sagt imponerande: Dada Life, Hard Rock Sofa, Knife Party, Dimitri Vegas & Like Mike, Nari & Milani bland annat. Bara jag som tycker att den line-upen känns mycket mer intressant än SB:s? Nu har ju inte Summerburst släppt många dj:s alls men känns tillexempel inte troligt att man får se Knife Party eller DV & LM igen tyvärr efter förra årets fiasko utav SPG.
Vad är detta jag missat?
Citera
2012-12-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Vad är detta jag missat?
http://www.insanitysweden.com
Hade också missat detta helt men hittade det idag när jag slösurfade runt här på Flashback!
Citera
2012-12-18, 18:01
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Vad är detta jag missat?

6000 biljetter släpps (igår släpptes dom)
Februari.
Jönköping.

Mvh
Citera
2012-12-18, 18:06
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
http://www.insanitysweden.com
Hade också missat detta helt men hittade det idag när jag slösurfade runt här på Flashback!
Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
6000 biljetter släpps (igår släpptes dom)
Februari.
Jönköping.

Mvh
Ser bra ut, är rätt säker på att jag drar dit.
Citera
2012-12-19, 08:06
Medlem
anonym6s avatar
Hardwell till summerburst enligt Metro så jag antar att det är sthm och gtb
Citera
2012-12-19, 08:57
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym6
Hardwell till summerburst enligt Metro så jag antar att det är sthm och gtb

Wow! Håller tummarna dags att de släpper lite news
Citera
2012-12-19, 09:09
Medlem
FM11s avatar
Snälla sluta tro att Nicky Romero och Avicii är bra DJs. Har sett båda live och ingen av dem var särskilt bra. Romeros övergångar och låtval var riktigt kassa och Aviciis setuppbyggnad var katastrofal. Deras musik är dessutom riktigt värdelös.

Vill hellre se Olander, Fehrplay, Dada Life, Thomas Gold, NO_ID eller Alesso. Alla dessa DJs är ljusår bättre än Romero och Avicii, och gör dessutom bättre musik.

Ska sluta med klagandet och istället berömma SB. Ingrosso är en riktig bra bokning och ser fram emot att se honom igen: Hans set senaste året var galet bra, även fast det var lite likt Axwells.
Citera
2012-12-19, 09:27
Medlem
FM11s avatar
Kände att jag var tvungen att svara på allt jidder om Guetta och kommersiell house.

För det första: En stor anledning till varför Guetta blivit stor och lockar mycket publik är för att hans musik spelar på radion. Har flera vänner som gillar Guetta för att han är den enda (tillsammans med typ Afrojack och SHM) som de känner till, och när han då kommer till exempelvis Summerburst är det ganska självklart att de vill se honom. Då blir det också stort tryck, dels för att han är sist men också för att han gör lättsmält, kommersiell och dålig house. Sen att han snor musik är en annan fråga.

För det andra: Ni som säger att USA inte har något med house att göra borde läsa på lite historia. Det var på klubbar som The Warehouse och The Music Box som house föddes, inte på Ibizia som många tror. Sen har vi ju flera stora amerikanska DJs idag, bland annat Kaskade, Porter Robinson, Pierce Fulton, Wolfgang Gartner mfl. Dessutom har USA också flera av de mest prestigefulla klubbarna: Pacha NYC, Pier 94, Surrender Las Vegas osv osv. Det är ingen slump att flera svenska DJs (däribland Adrian Lux, Eric Prydz och Steve Angello) flyttat till staterna.

För det tredje: Sluta vara så jävla korkade och tänk innan ni skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in