Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det här med att inte knulla med främlingar har jag aldrig fattat. Vad ska man med främlingar till annars? Man kan ju inte prata så mycket med dem, för man känner dem ju inte....

Man kanske eventuellt vill göra det i framtiden?
Citera
2005-04-05, 00:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Man kanske eventuellt vill göra det i framtiden?

Känna dem eller ligga med dem?
Citera
2005-04-05, 00:02
Medlem
Megalomanias avatar
Jag har bangat flera gånger. I vissa fall har jag fått med mig någon hem och sedan, när jag tillnyktrat lite, insett att det är ett misstag. Andra gånger har jag fått skamliga förslag som jag artigt tackat nej till för att jag helt enkelt inte haft lust. Jag antar att jag inte är en sådär jättesexuell varelse och i jämförelse med andra i min bekantskapskrets så tror jag att olika droger inte gör mig så kåt som det kanske är brukligt.
Citera
2005-04-05, 00:04
Medlem
Citat:
Känna dem eller ligga med dem?

Och/Eller
Citera
2005-04-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Det positiva var ju att du lärde dig att knark är dåligt! Men å andra sidan hade du inte fått henne om du inte bjussat på knarket.. moment 22.

Så var det inte...Hon var intresserad av mig innan jag bjöd henne på tjack, svamp och E
Citera
2005-04-05, 01:01
Medlem
J.Ns avatar
Ja då många gånger. Jag har dessutom tackat nej till en trekant med ett par kvinnor jag redan haft det med och visste att det var bra. Anledningen var att jag precis träffat en ny flickvän och var på väg att bli skitkär.

Sen höll det bara ett år så jag har ångrat mig nu efteråt
Citera
2005-04-05, 01:03
Medlem
petersens avatar
Vi snackar bara om när man har varit medveten om erbjudandet, hoppas jag.

När jag har flickvän har jag tackat nej till varje erbjudande från en annan tjej än henne. Jag har aldrig sagt nej till en flickvän. Min stolthet och min medkänsla förbjuder mig att säga nej, sålänge inte min flickvän precis har gjort mig illa eller försöker sälja sig till mig. Har inte behövt säga nej hittils iaf. Utan flickvän har jag vid ung. 10 tillfällen sagt nej. Jag känner mig faktiskt lite selektiv.
Citera
2005-04-05, 01:05
Medlem
WSEs avatar
Ja, en kompis till min syster. Skulle kännas lite konstigt tyckte jag.
Citera
2005-04-05, 01:33
Medlem
Carradines avatar
Ja, en gång, nykter och medvetet...jag var upptagen och en brud var verkligen på eftersom jag enligt henne var 'förbjuden frukt' hon satt grensle över mig och sa något i stil med "jag vill känna din kuk i mig", fan vad man grimaserade, jag rullade mig lite på sidan och slog på tv:n, satan vad sur hon vart.

Omedveten, tjaa det ska vi fan inte ta upp.
Citera
2005-04-05, 02:59
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Hehe, aldrig medvetet. Inte med någon av motsatt kön i.a.f. Vid dom få tillfällen det vankas kön så är jag oftast så jävla desperat så det är otänkbart att banga.

Den enda gången jag medvetet bangat var med en ruskigt läcker snubbe som hade gett mig den grymmaste avsugningen någonsin på krogtoaletten. När vi väl kom hem till honom så visar det sig att han bodde i en svinstia, så jävligt grisigt och stökigt ! När han dessutom började snacka om kiss så ursäktade jag mig med att jag mådde dåligt och sprang därifrån !

Sen har jag väl avvisat en hel del snubbar på ett ganska tidigt stadium men jag vet inte om det räknas som att banga knull. Är helt enkelt betydligt mer selektiv med snubbar !

/#LOUDmouth#
Citera
2005-04-05, 09:05
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Det där är väldigt sant (nej inte från min sida, ring=förbjudet) men jag har sett det ett antal gånger och jag undrar verkligen varför?
Ursäkta lite offtopic men ändå en intressant kommentar och frågeställning!

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=146700
Citera
2005-04-05, 19:25
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Det här med att inte knulla med främlingar har jag aldrig fattat. Vad ska man med främlingar till annars? Man kan ju inte prata så mycket med dem, för man känner dem ju inte....

En vinkel av frågan:
Det kan på vissa plan vara annorlunda för kvinnor. Det är väldigt få dagar som vi inte påminns om att män är våldtäktsmän och kvinnor är offer på löpsedlarna.
Hur mycket man än rationaliserar bort dylika signaler, har man ändå uppfattat dem.

Sen är jag extra nojig, för jag har varit i några mycket obehagliga situationer. Det finns bara ett fåtal människor som jag vet att jag kan lita på. Med dem vet jag ganska direkt, och jag har inte haft fel hittiills. Resten tar det tid att sänka garden med (oftast lägger jag inte ned den tiden).
Så jag tar det här på allvar. Vilket innebär mindre knulla med främlingar, mer tid med mycket nära vänner och i långa relationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in