Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-06, 01:19
Medlem
ugglans avatar
ja, har nyktrat till och sett en redlöst full tjej framför mig och tänkt "vill hon verkligen det här?" kom fram till nej och sa att det inte var någon bra idé.

besparade säkert henne lite ångest!
Citera
2005-04-06, 01:24
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
En vinkel av frågan:
Det kan på vissa plan vara annorlunda för kvinnor. Det är väldigt få dagar som vi inte påminns om att män är våldtäktsmän och kvinnor är offer på löpsedlarna.
Hur mycket man än rationaliserar bort dylika signaler, har man ändå uppfattat dem.

Ja, egentligen borde alla kvinnor få hyra Zdeno Chara som sällskap och livvakt när de går ut för att spontanknulla. Då skulle nog de otäcka situationerna helt försvinna.
Citera
2005-04-06, 01:27
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Det har hänt när jag har haft fast sällskap. Jag är inte otrogen mot någon flickvän.
Citera
2005-04-06, 16:41
Medlem
Men snälla det är väl klart man bangat flera gånger. Inte direkt så att man sätter på första bästa fula håriga tjejen på fyllan eller?
Citera
2005-04-06, 16:47
Medlem
farbror einars avatar
Jag har nobbat sex ett antal ggr pga att kondom ej fanns tillgängligt.tänker inte dra på mig HIV,Klamydia,Gonorée mm bara för ett simpelt knull.
Citera
2005-04-06, 19:44
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Pippi:

Citat:
Inte direkt så att man sätter på första bästa fula håriga tjejen på fyllan eller?

Öh... Jo.
Citera
2005-04-06, 20:41
Bannlyst
bangat flera tillfällen. vissa ångrar man, vissa inte.
Citera
2005-04-06, 21:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
slog nåt slags rekord i dumhet i sommras då jag vaknar efter att ha haft sex med en snygg tjej av att hennes två kompisar sitter vid mej och typ fnissar lite..hon däremot var borta. jag var trött,lite smågrinig, bakis och inte det minsta sugen på sex då som frågar om jag vill ha trekant med dom. jag grymtar surt "aldrig i livet" varvid de försvinner ganska omgående..två sekunder senare fattar jag vad jag har gjort och beslutar mej då för att knäcka en ny öl och gråta ut bland vänner..
Citera
2005-04-06, 23:24
Medlem
Murmeldjurets avatar
Vid ett par tillfällen, har oxå misslyckas allt för ofta, tjejer är duktiga att trycka på de rätta knapparna.
Citera
2005-04-06, 23:30
Medlem
Jag nobbar ofta brudar.

Jag tycker inte dom är värda att få njuta av den glädje min kuk kan ge dom.
Citera
2005-04-07, 02:23
Medlem
....

Jag har ett fletal gånger avvisat brunstiga fruntimmer som velat ha med mig hem eller direkt bli påsatta. En synnerligen framfusig kvinna började helt nykter, mitt på ljusa dagen känna och klämma på mitt skrev, utan att jag annat än hade presenterat mig för henne.
Citera
2005-04-07, 03:21
Medlem
CrapOramas avatar
Ja, många gånger. Jag har till och med nobbat tjejer på fyllan, vad det nu ska vara bra för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in