Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-20, 14:08
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnis
Jag har gjort det två gånger, båda hände föra året, var hos en tjej vill hållde på och hångla, sen hållde jag pilla på henne där nere tills hon kom efter det sa hon till mig att hon vill att jag skulle banga på henne analt, dock vile jag inte för hon var smittad med nåt så jag vill inte ta risken så att kuken åker upp i fittan(jag pillade henne när hon hade trosor på så min hand kom aldrig inte eller nydade på de sättet)

Andra gången jag och en tjej hållde påmed varndras hår (låter lite gay kanske) sen man små taffsade på varndra lite sen så tittade hon på mig så där som en tjej brukar gö om hon vill, men jag gjorde inget och hon va helt frisk och detta ångrar jag kraftigt, jag liksom satt mig upp och forsatte att spela Resistance fall of men med henne :P snacka om resistance från min sida haha

Du blir väl 18 nån gång du med.
Citera
2008-10-20, 20:12
Medlem
bidobidams avatar
nej, har aldrig nekat..
men dock så har min pojkvän nekat mig
Citera
2008-10-20, 20:45
Medlem
Hunniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Alltså, du borde stängas av. Man får inte vara mindreårig här.

fan får dig att tro att det var en mindre åring?!
Citera
2008-10-20, 20:45
Medlem
Hunniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Du blir väl 18 nån gång du med.

OKEJ?!
Citera
2008-10-20, 22:46
Medlem
fredrik188s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnis
fan får dig att tro att det var en mindre åring?!

stavningen ?

OT: Flera gånger pga: Tjocka, Fula, Ingen lust...
Citera
2008-10-20, 22:56
Medlem
Felons avatar
ja en brud börja hångla med mig utan anledning på en fest, hade flickvän och gick hem och knulla henne i krysset istället, fick ingen ångest.
Citera
2008-10-20, 23:13
Medlem
Hunniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik188
stavningen ?

OT: Flera gånger pga: Tjocka, Fula, Ingen lust...

Kan vara så att jag bara är efterbliven eller har skriv svårigheter? Grymt bra att folk ska anklaga nån på nätet för minst lilla grej.,

Detta är inte riktat åt dig fredrik188
Senast redigerad av Hunnis 2008-10-20 kl. 23:17.
Citera
2008-10-20, 23:28
Medlem
Kromatozes avatar
Japp

Slickade upp en riktigt kåt slyna i brygga, fingerpulla henne tills hon var på gång att komma, sen sluta jag, tog på mig kläderna och tackade för mig. Jag har aldrig vara med om liknande vrede. Alla hennes kompisar var efter mig och tjatade om att jag inte kunde få upp den varje gång jag vistades ute på krogen.

I alla ärlighet så var inte det problemet, utan jag började nyktra till och såg hur taskig hon såg ut och hur jävla illa hon smakade. Jag tänkte då att den här slynan förtjänar inte att komma.

Och javisst, hon hade pojkvän och var tillochmed förlovad om jag inte missminner mig. Jävla luder, fan va less man blir på sånt WT-drägg!
Citera
2008-10-20, 23:31
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Slickade upp en riktigt kåt slyna i brygga, fingerpulla henne tills hon var på gång att komma, sen sluta jag, tog på mig kläderna och tackade för mig. Jag har aldrig vara med om liknande vrede. Alla hennes kompisar var efter mig och tjatade om att jag inte kunde få upp den varje gång jag vistades ute på krogen.

I alla ärlighet så var inte det problemet, utan jag började nyktra till och såg hur taskig hon såg ut och hur jävla illa hon smakade. Jag tänkte då att den här slynan förtjänar inte att komma.

Och javisst, hon hade pojkvän och var tillochmed förlovad om jag inte missminner mig. Jävla luder, fan va less man blir på sånt WT-drägg!

Uh i hear you dude ! vad är det med tjejer och deras poolare ska komma och attackera en för att deras poolare har en krasslig fitta.. ack..
Citera
2008-10-20, 23:40
Medlem
LéKrisss avatar
Ja, jag hängde med en tjej hem mest för att ha någonstans att sova (den natten, jag var inte hemlös i övrigt, bara bortrest).
Det visar sig att hon i sin tur sover hos sin brorsa, som dock sitter i vardagsrummet och lirar PS2. Så vi får ta hans säng. Nåväl.
Sedan ligger vi och hånglar lite och pratar lite och allteftersom smyger det fram att hon verkar bra mycket mer intresserad av mig än jag av henne. Lite kär skulle man kunna säga. Hon föreslår att hon kan hänga med mig hem och hänga några dagar.
Sedan efter ett tag så börjar hon vilja ha sex. Jag hade först tänkt att det väl är helt ok, men nu när läget plösligt ändrats från lite skönt ömsesidigt casual-ligg till något helt annat - dessutom i hennes brorsas säng, medan han satt i rummet intill. Jag hade inte längre den minsta lust överhuvudtaget.
För första gången i mitt liv bekymrar jag mig plötsligt om vikten av att använda kondomer, och några sådana har jag tyvärr inte - så vi kan nog tyvärr inte ligga.
Attans så synd.
Sedan börjar hon leta i sin brorsas lådor efter gummi, och jag ber en stilla bön att hon inte hittar något.
Som tur var hittade hon inget sådant och jag drog i hemlighet en lättnadens suck. Hur förklarar man som kille på strax över 20 år för en 18-19(?)åring att man inte har lust att ha sex?
Senast redigerad av LéKriss 2008-10-20 kl. 23:52.
Citera
2008-10-21, 00:25
Medlem
Sweemans avatar
Japp! ett antal gånger.. en gång när ett fylleragg ångra sig på valborg att hon inte knulla när jag ville helgen innan.. sen var de exet som fick kåtslag en dag (första och sista gången någonsin) hade ingen känsel kvar i kuken.. och sen finns de väll diverse skabb som raggat på en som man har dissat..
Citera
2008-10-21, 01:33
Medlem
Rolf Royces avatar
Tyvärr... Hade en "straffspark" med en sån jävla fin lolita på en fest en gång. Jag umgicks med lite privat med henne också, och då tillsammans med hennes snubbe Han var iofs riktigt sjysst, så jag tänkte mer på att det skulle vara osjysst mot snubben, än att få banga på denna jävelfina donna´n i krysset! Fy faaen vad jag har ångrat det efteråt...
Dom bröt dessutom upp efter nått år

Roffe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in