Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-19, 21:58
Bannlyst
Många gånger, jobbigt att många bögar stöter på mig Va ute i helgen och det var flera killar som började snacka o tafsa. För mig så är sex en förlängning av kärlek. Typ att man visar att man gillar varandra. Och då har man det inte med första bästa. Då blir det typ att dricka sig ful bara för att dricka sig full.
Senast redigerad av Giovanni 2008-10-19 kl. 22:34.
Citera
2008-10-19, 22:07
Medlem
lajders avatar
Ja det har jag, jag kan inte ha sex med allt som rör sig
Citera
2008-10-19, 23:42
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Ja, en redigt dragen brud på nyårsafton. Hon var både snygg och kåt men det kändes bara fel. Sedan fick jag höra att en riktig jävla pajas hade satt på henne mot hennes vilja efter att hon hade däckat, i stort sett medvetslös.

Jag var 16 år och oskuld, ångrade mig som fan ett tag men nu i efterhand kändes det som att jag gjorde rätt.

EDIT: Jag har gjort det ytterligare en gång. En ful kommunist jag är "bekant" med sedan gymnasiet stötte på mig som fan för några veckor sedan. Jag vände ryggen till och pratade vidare med min något högerpopulistiske vän som knappt kunde hålla sig för skratt. Han har givit mig pikar för det sedan dess
Senast redigerad av Saucy.Jack 2008-10-19 kl. 23:54.
Citera
2008-10-19, 23:59
Medlem
Hunniss avatar
Jag har gjort det två gånger, båda hände föra året, var hos en tjej vill hållde på och hångla, sen hållde jag pilla på henne där nere tills hon kom efter det sa hon till mig att hon vill att jag skulle banga på henne analt, dock vile jag inte för hon var smittad med nåt så jag vill inte ta risken så att kuken åker upp i fittan(jag pillade henne när hon hade trosor på så min hand kom aldrig inte eller nydade på de sättet)

Andra gången jag och en tjej hållde påmed varndras hår (låter lite gay kanske) sen man små taffsade på varndra lite sen så tittade hon på mig så där som en tjej brukar gö om hon vill, men jag gjorde inget och hon va helt frisk och detta ångrar jag kraftigt, jag liksom satt mig upp och forsatte att spela Resistance fall of men med henne :P snacka om resistance från min sida haha
Citera
2008-10-20, 07:22
Medlem
mcaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Medvetet har jag aldrig bangat, men jag har omedvetet klantat bort många tillfällen där det vankats fitta. Och dom gångerna har jag grym ångest för.

Så sant!

Ibland när jag tänker tillbaka på saker som hänt när jag var sisådär 18-20 så fattar jag vilka missar som jag gjort. En av de värsta inkluderar en (upptagen)brud som drog av mig byxorna för lite nakenbad på en grekisk ö..

Annars bangat sex jodå det har hänt men då har det varit dagen efter fyllor där man undrat vad i helvete jag tänkte på knull
Citera
2008-10-20, 07:37
Awaiting Email Confirmation
Har bangat en gång, hon var lite för tjock.
Citera
2008-10-20, 08:11
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

Jag har bangat flera knull-tillfällen i mina yngre dagar. Inte för att jag inte ville, utan för att jag ofta drabbades av prestationsångest och därmed blev avtänd och inte kunde få upp kuken.
Citera
2008-10-20, 09:56
Medlem
Ratzzs avatar
har bangat 1 gång i mina yngre dar, en jävla svartrockare som trodde hon kunde få ta del av min gudomlighet men nee någon måtta får det vara

Annars har man bara blivit dissad.
Citera
2008-10-20, 10:09
Bannlyst
Hur kommer det sig att folk här inne bangar svartrockarare och emos? Dem är väl söta? HAHAHAHAHAAHA.
Citera
2008-10-20, 10:19
Medlem
kompis gängets horor har man bangat samt tjockisar
Citera
2008-10-20, 10:20
Medlem
Bara en gång. Det var en 34 årig kvinna när jag var 22. Hon hade man också kanske ska tilläggas. Ibland kan jag ångra det lite, men det var nog lika bra att jag tackade nej.
Citera
2008-10-20, 11:03
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnis
Jag har gjort det två gånger, båda hände föra året, var hos en tjej vill hållde på och hångla, sen hållde jag pilla på henne där nere tills hon kom efter det sa hon till mig att hon vill att jag skulle banga på henne analt, dock vile jag inte för hon var smittad med nåt så jag vill inte ta risken så att kuken åker upp i fittan(jag pillade henne när hon hade trosor på så min hand kom aldrig inte eller nydade på de sättet)

Andra gången jag och en tjej hållde påmed varndras hår (låter lite gay kanske) sen man små taffsade på varndra lite sen så tittade hon på mig så där som en tjej brukar gö om hon vill, men jag gjorde inget och hon va helt frisk och detta ångrar jag kraftigt, jag liksom satt mig upp och forsatte att spela Resistance fall of men med henne :P snacka om resistance från min sida haha

Alltså, du borde stängas av. Man får inte vara mindreårig här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in