Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-04-04, 16:18
Medlem
ulvenas avatar
Japp det har jag, massor av gånger
Citera
2005-04-04, 16:20
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Japp det har jag, massor av gånger

Kvinnor måste väl vara utom tävlan i den här tråden? Det är självklart att en vanlig kvinna får ett tresiffrigt antal skamliga förslag per timme hon vistas ute bland folk.
Citera
2005-04-04, 16:52
Medlem
skvimpens avatar
ja har bangat, fast mest redan på hångel nivå. Ingen ide att börja om man inte känner för att slutföra o framförallt inte utan känslor.. har haft tillräckligt med fyllesex med pojkvänner och det gav inte mycket mer än skratt.. tror inte att det går att toppa med ett ons.
Citera
2005-04-04, 16:53
Medlem
Perriss avatar
Självklart! Jag är väl inget jävla får heller. Och det beror kanske inte bara på att personen ifråga inte är attraktiv nog, lusten att kladda ner en vitt främmande människas skrev överväger inte det trivsamma med att komma hem till sitt eget hem och sova.

/perris
Citera
2005-04-04, 16:56
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det måste väl ändå gå alldeles utmärkt för de allra flesta killar? Hur många killar blir erbjudna sex helt utan vidare? Jag skulle säga - nästan ingen.
Kvinnor har ofta mer finess än män i umgägeslivet och säger inte "Ska vi knulla?", men nog fasen erbjuds knulltillfällen emellanåt utan att jag söker dem. Nej, jag är inte rasande attraktiv.
Citera
2005-04-04, 16:57
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Kvinnor måste väl vara utom tävlan i den här tråden? Det är självklart att en vanlig kvinna får ett tresiffrigt antal skamliga förslag per timme hon vistas ute bland folk.

Ni vet väl att kvinnor vill ha sex lika mycket som män? Det ser man ju exempel på varje krogkväll. De skamliga förslagen fullkomligt haglar över killarna. Det är svårt att hålla dem borta ifrån en.
Citera
2005-04-04, 17:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ni vet väl att kvinnor vill ha sex lika mycket som män? Det ser man ju exempel på varje krogkväll. De skamliga förslagen fullkomligt haglar över killarna. Det är svårt att hålla dem borta ifrån en.

Citat:
Ursprungligen postat av Ola Hansson
Kvinnor har ofta mer finess än män i umgägeslivet och säger inte "Ska vi knulla?", men nog fasen erbjuds knulltillfällen emellanåt utan att jag söker dem. Nej, jag är inte rasande attraktiv.

Nej, det erbjuds inga jävla tillfällen här inte. Var bor ni egentligen, jag borde nog byta jaktmarker?
Citera
2005-04-04, 17:06
Medlem
Citat:
Nej, det erbjuds inga jävla tillfällen här inte. Var bor ni egentligen, jag borde nog byta jaktmarker?

fula brudar kan du lätt fixa... Dom står ju lite här och var tryckta mot väggarna och tittar sig vilset omkring... Men jag antar att du har högre ambitioner än så?
Citera
2005-04-04, 17:06
Bannlyst
fick med mig en tjej hem en gång... orkade väl ingenting hemma sen...
den största utmaningen var mer att få hem henne...
men sen orkade jag inte....

sen en som jag hade pratat mde länge... kom hem till mig en kväll...berusad
jag var seriös med henne, och tänkte såsomså att om det inte händer ngt ikväll, så är chansen större att det blir seriöst...

men det blev inget knull, heller inget seriöst.. blev ingenting.

ett tips är att man inte ska tänka som jag.
om man bara chattat och så och sen träffas då är det lättare bättre enklare
att sätta på personen och det ändå kan bli seriöst...
Citera
2005-04-04, 17:07
Medlem
ulvenas avatar
Citat:
Men, förlåt visste inte att inte kvinnor fick svara, det kanske stod i det finstilta som jag inte läste?
Nåväl svaret från mig har ni fått och får jag inte vara med så ta bort det!
Citera
2005-04-04, 17:09
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Men, förlåt visste inte att inte kvinnor fick svara, det kanske stod i det finstilta som jag inte läste?
Nåväl svaret från mig har ni fått och får jag inte vara med så ta bort det!

Jepp, du missade helt klart det finstilta. Fråga kvinnor om de bangat ett knulltillfälle? Jag säger då det! Då de, då de, då de....
Citera
2005-04-04, 17:16
Medlem
icys avatar
Naturligtvis har man det, jag är väl konstig, men jag vill inte knulla allt som finns därute. Och har man aldrig bangat ett knulltillfälle, så är man antingen inte speciellt populär eller så har man andra problem. Och jag skulle nog vilja säga att inte vara populär vore att föredra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in