Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-06-14, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damericus
Det har hänt när tjejerna itne varit tillräckligt attraktiva. Men att nobba någon bara för att man inte gillar den personen funkar inte för mig, då får det bli lite förnedringssex istället med ett ansiktssprut och sedan går man hem till sig för att sova.

Hahaha, klockren insändare. Kunde inte skrivit den bättre själv.

När man var ung och dum så kläckte man ju ur sig grejer som "sex är ju 50% förnedring". Även om det är sant ibland så är det inget man ska dela med sig av till de små liven.
Citera
2005-06-14, 10:22
Medlem
Yes

Japp, jag har bangat sex. Det bästa exemplet är nog när jag hamnade på efterfest hemma hos en tjej som verkligen stalkat mig i ett par månader. Det var hon, jag och en till kille och hennes syrra. Så frågade hon om jag inte skulle krypa ner under hennes täcke hos henne vilket jag säkerligen hade gjort om hon bara varit ett par millimeter snyggare, men det var hon inte så jag tog en taxi hem istället. Det gick bara inte. (Dessutom var jag oskuld då och hade verkligen ingen lust att förlora den till någon som henne. Skulle visserligen inte gjort det om jag var singel idag heller, men ändå.)

Sedan finns det ju tillfällen då man bangat av ren feghet/dålig självkänsla också, men det är några andra historier det.
Citera
2005-06-14, 10:34
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle?

Det gör jag hela tiden...

Sorgligt men sant!

/Cody
Citera
2005-06-14, 15:39
Medlem
speedfreeks avatar
ja, o då myntade jag:

"jag ska aldrig mer inte knulla om jag har möjligheten"
har dock flickvän nu
Citera
2005-06-14, 16:55
Medlem
rebbans avatar
Ja har vid ett flertal gånger gjort det helt medvetet av diverse anledningar
Citera
2005-06-14, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Har både bangat och blivit bangad!
Amen to that!
Citera
2005-06-14, 20:12
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Norra Stå:

Citat:
Ja tyvärr, av den sjuka fittanledningen att dem varit FÖR snygga... Man ångrar sig dagligen.

Ha! Ha! Faktiskt jag också! Jag trodde hon drev med mig.
Jag följde t o m med henne hem, hon ville att jag skulle läsa några av hennes noveller som hon hade skrivit och jag trodde faktiskt det var det som det var frågan om i början.
Hon var sådär sinnessjukt vacker och säkert bara 23 år eller något. Jag satte mig på en stol när vi kom till hennes lilla etta.
-"Sätt dig här istället!"
Uppmanade hon mig och klappade med handen på sängöverkastet intill henne.
Jag blev mycket nervös och satt en stund och försökte läsa vad hon skrivit men fattade ingenting. Kändes som dolda kameran eller något. Efter en stund gick jag hem...
Citera
2005-06-14, 20:47
Medlem
Klart jag har. Sötaste bruden ni har sett i hela erat liv ville knulla med Undertecknad. Men eftersom jag lovat en kille att han skulle slagga hos mig så avböjde jag, och det aningen fel. "Nej *namn* ska sova hemma hos mig." Fick kompanistryk för att jag inte följde med henne hem. Det var tider de.
Citera
2005-06-14, 22:08
Medlem
IIanas avatar
Givetvis har kan tackat nej måånga gånger.

vanligaste anlednigen är att killarna rent ut sagt är för fula.
eller för ons är ganska dryga, blir ju aldrig bra. samt att det brukar reslutera i ganska fet ångest dagen efter.

en annan anledning är att de är mina vänner..
tror faktiskt alla mina heterosexuella killkompisar på ett eller annat sätt velat få mig i säng.
så jag valde en. :P
Drygt att sabba vänskapen ju.

Nekad har jag inte blivit många gr (vad jag minns) bara utav min förra pojkvänn när han var sjuk eller sur på mig...
Citera
2005-06-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galning
Klart jag har. Sötaste bruden ni har sett i hela erat liv ville knulla med Undertecknad. Men eftersom jag lovat en kille att han skulle slagga hos mig så avböjde jag, och det aningen fel. "Nej *namn* ska sova hemma hos mig." Fick kompanistryk för att jag inte följde med henne hem. Det var tider de.

Förstår varför du valt nicket "Galning" .

Jo man har väl bangat några gånger, främst för att man vet att man träffar dom i skola och dylikt dagen efter.
Citera
2005-06-15, 00:53
Medlem
det har hänt ett antal gånger att jag totalnobbat tjejer då jag inte hade något intresse av sex eller för den delens ens prata med dom.
Citera
2005-06-15, 11:40
Medlem
FreddyKs avatar
Jo visst har man nobbat några stycken. Jag nobbade en grymt snygg tjej men den lenaste mussla jag någonsin kännt på. I fyllan o villan när vi låg näck o pillade som värst fick jag en underbar idé om att hon var flickvänsmaterial. Alla vet ju att ska man bli ihop med en tjej så dunkar man ju inte på henne efter en timmes snack på krogen. Så mitt i allt slickeri så vänder jag upp huvudet mot henne torkar mig runt munnen och säger "jag tänker inte knulla dig" vilket gör denna tjej helt tokig. Jag ger ju ingen motivation varför, jamenar hon borde ju läsa mina tankar. Hon klär på sig illa kvickt och försvinner. Träffade henne helgen efter på krogen.....men självklart blev jag totalnochad inte ens ett hej kom det från henne. Nu ca 1 år efteråt har hon börjat hälsa igen men jag anar att mina chanser att ha sex med henne har minskat något nu.
Har även lyckats tacka nej till en 3-kant...men då var jag faktiskt kär i en annan tjej så jag fixade det helt enkelt inte...var lite rädd för snacket efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in