2006-05-07, 19:04
Medlem
kurrecs avatar
Har nog aldrig bangat öppet mål om man så säger.
Citera
2006-05-07, 19:11
Medlem
Clownens~Tårars avatar
Har bangat många tillfällen den senaste tiden. Det är två tjejer som vid olika tillfällen brukar sova över hos mig och försöker få mig till att knulla, men jag finner dom totalt oaktraktiva. Skulle bara må dåligt efteråt om jag lyckades genomföra ett samlg med någon av dem.
Citera
2006-05-07, 19:55
Medlem
tweek_s avatar
Det har hänt, dels med flickvän och nåt ONS som ville på morgonen.. jag mådde bara dåligt.
Citera
2006-05-07, 19:58
Medlem
Nej, inte hitills... bara fina tjejer som vill umgås med mig! ;-)
Citera
2006-05-07, 21:41
Medlem
pepsoxs avatar
För ett antal år sedan så var jag och några polare ute och festade på ett av de större ställena på Avenyn här i Göteborg. När klockan passerat fem och stället höll på att stänga så träffade jag på en några år äldre kvinna i kön till garderoben. Vi började snacka och det visade sig att hon bodde på vägen hem till mig… Så givetvis så slog vi följe då vi förmodligen var mitt uppe i en intressant diskussion. Okey, vi var nog iofs båda ganska berusade men hon var både snygg, intelligent och dessutom väldigt trevlig… och rätt som det var så var vi hemma i hennes kök. Vi snackade vidare om ditt och datt men det var nog gaaanska tydligt med vilken aktivitet den här morgonen skulle avslutas.

Nåväl, efter en stund så frågade hon mig om jag var hungrig och om jag kanske ville ha en smörgås. Jag tackade dock nej, dels för att jag inte direkt var hungrig (jag har något svagt minne av att jag kan ha klämt en Mc Donald på vägen hem till hennes lägenhet) och dels för att det nog pirrade en hel del därnere då jag vid det här laget insett att hon dessutom faktiskt hade en jäkligt snygg kropp. Hon plockade dock fram lite grejer till sig själv och däribland befann det sig en gigantisk vitlökskorv.

Jag kommer ihåg att jag ursäktade mig och frågade efter var toaletten låg (jodå, jag hade faktiskt behov av att justera vätskeballansen). Här inne på toaletten är dock minnet en aning vagt men det kan möjligen ha spelats en kort trudelutt banjo därinne. Vad jag dock kommer ihåg var att efter det att jag kom ut från toaletten så sa jag bara helt kort att jag nog var tvungen att dra hem… en snabb kram och sen drog jag bara… Kommer ihåg att hon stod där med en halväten korvmacka i ena handen och såg väldigt förvånad ut.

I mitt något berusade tillstånd så var det vid detta tillfälle fullständigt uppenbart att man inte kan ha sex med någon som just käkat vitlökskorv… När jag vaknade till nästa förmiddag så insåg jag naturligtvis det otroligt korkade i det där resonemanget. Fan! Jag tycker ju t.o.m. om vitlök och brukar dessutom ofta ha i ganska mycket vitlök när jag själv lagar mat.

Senare på dagen så gick jag i ett desperat försök att reparera skadan tillbaka till området där hon bodde för att kolla om hon kanske var hemma och om vi kanske kunde fortsätta där vi avbröts några timmar tidigare. Jag hade dessutom kokat ihop en nödlögn om att jag blev kraftigt illamående och att det var därför som jag var tvungen att dra så hastigt…

Tyvärr så hade jag dock dragit därifrån så skyndsamt så att jag tyvärr aldrig hittade tillbaka till var hon bodde

Det finns ytterligare någon liknande historier (fast med en finsk schaman istället för en vitlökskorv)… men den historien kan vi ta någon annan gång.
Citera
2006-05-07, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Bangade rätt många brudar innan jag blev av med oskulden. Var "inte redo".

Du menar: Du blev tvingad av släkten att hålla dig tills giftermål?
Citera
2006-05-07, 23:22
Medlem
Brände ett fint tillfälle igår faktiskt. Skulle trycka in min magiska pinne då jag någonstans i alkoholens underbara dimmor lyckades fastna med en utav piercingarna i hennes trosor. Märkte det när först efter någon sekund och vips så var hela kvällen förstörd.

Edit: Det blödde rätt friskt därav fegade jag ur.
Citera
2006-05-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helfvete
Brände ett fint tillfälle igår faktiskt. Skulle trycka in min magiska pinne då jag någonstans i alkoholens underbara dimmor lyckades fastna med en utav piercingarna i hennes trosor. Märkte det när först efter någon sekund och vips så var hela kvällen förstörd.

Edit: Det blödde rätt friskt därav fegade jag ur.

Så går det om man envisas med att ha järnklumpar på snoppen
Citera
2006-05-08, 01:15
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Du menar: Du blev tvingad av släkten att hålla dig tills giftermål?

Hur fick du ut det ur det jag skrev?

Alla är inte morallösa horor som tar varje chans att få fitta som kommer deras väg. Jag är en av dem. Hade lite med min religiösa övertygelse att göra, men inget med släkten att göra.

Nästan glad att jag höll mig, gav mig karaktär till skillnad från många andra. Att få fitta är inte allt i livet.
Citera
2006-05-08, 02:01
Medlem
tigertompas avatar
Jag nog bangat ett säkert kort på vägen hem från krogen. Jag hade fått vatten i skon, och en brud jag möter hör detta, så hon säger:

-Vad är det som låter?
- Det är vatten i skon.
-MM okej, där ser man. Vad gör du ikväll då?
- Inget ska hem. Vad gör du själv då?
- Jag flörtar (hon tindrar med ögonen).
- Okej säger jag. Vad har du tänkt att göra nu?
. Inget speciellt. Min buss går snart.
- Kan jag få en kram, säger jag.
- Tjejen. Ja det kan du väl.

Därefter kommer det en kram och hon hade förväntat sig mer. Sedan står vi typ bara vänta tills hon säger. Jag måste gå nu. Jag bangade ut, och detta har jag ångerst än idag.

En annan historia jag har på lager var när jag var hemma oss min f.d flickvän. Där vi titta på böcker, så ställer hon sig framåt lutat och hela rumpan upp i vädret mot mig. Detta ångrade jag också att jag bangade nu i efter hand.

Just nu är jag också jävligt knullsugen.
Citera
2006-05-08, 07:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Att få fitta är inte allt i livet.

Det har du rätt i.
Citera
2006-05-08, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!