2006-05-08, 09:38
Medlem
Umgås med ett fruntimmer jag är upp över öronen förälskad i och där blir det ibland dags för sex, men alltsom oftast bangar jag då jag vet att hon inte hyser samma känslor för mig och den relation hon är intresserad av vill jag ej ha.

Dock är det ju inte utan att man vaknar upp ensam i sin säng dagen därpå med ångest var gång.
Citera
2006-05-08, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Så går det om man envisas med att ha järnklumpar på snoppen

Jag föredrar:

Så går det när man umgås med flickor som bär trosor.
Citera
2006-05-08, 10:26
Medlem
winglesss avatar
Nej.
Förutsatt att diverse skamliga förslag via internet/krogen från fulla 50+ finnar inte räknas.
Citera
2006-05-08, 10:36
Medlem
Hercule Poirots avatar
Jag gick i trean på gymnasiet och hade dragit hem skolans värsta hora. Hon gick bara i ettan men hade ett bra rykte. Iaf så blev aktiviteterna av lägre klass på grund av fylla hos båda parter.

Veckan efter i skolan. Alla visste. Som en oerfaren 18-åring så tyckte jag det hela bara var pinsamt. Skämdes så jävla mycket och var generad.

Det blev alla hjärtans dag och jag fick en ros av tjejen med ett kort där det stod typ : "Du och jag nästa fest..."

Av någon anledning så bangade jag och tittade aldrig åt henne igen.

I mitt nuvarande förhållande har jag backat många gånger...
Citera
2006-05-08, 15:34
Medlem
Diamanten_s avatar
Jo det har jag gjort ett par gånger.
Citera
2006-05-08, 16:22
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Att få fitta är inte allt i livet.

Det är ju precis det det är, meningen med livet är enligt många att sprida sina gener, en strävan efter att bli odödlig.

Plus att Freud skulle halshuggit dej efter ett sådant uttalande, men han är ju lite flummig så det lämnar vi..
Citera
2006-05-08, 16:24
Medlem
en tjej erbjöd mig sex för mat men hon var inte så fräsch så jag avstod
Citera
2006-05-08, 16:56
Medlem
Hej Kanins avatar
Aldrig. Oavsett hur full, bakis, sjuk e.t.c. jag varit o_O Fast jag är ganska ung också.
Citera
2006-05-08, 17:28
Medlem
zorc7251s avatar
Ja, fast inga jag ångrar direkt. Var jävligt nära på att banga en trekant med två tjejer för några år sedan. Var inte helt hundra p.g.a. alkohol och trodde de drev med mig först. Jag synade men de bluffade inte, och det gick ju vägen trots fyllan och en gnutta prestationsångest inför stundande eldprov...
Citera
2006-05-08, 17:41
Medlem
lillapojkens avatar
Såklart de flesta har... visst kan man vara kåt, men vissa gånger känns onani mer lockande än att få hem någon jälva rääpa.
Citera
2006-05-08, 22:31
Medlem
Jodå, en tjej på folkhögskolan där jag läste höll på och "uppvaktade mig" en hel del.

Hon såg bra ut, var fräsch. Men jag pallade inte bli tillsammans för att få knulla lite.
Citera
2006-05-08, 23:18
Medlem
CamoDrakes avatar
Japp! tyvärr!
I helgen efter att vi (ett gäng) hade varit ute på ett lokalt ställe.
Dem hade precis stängt och jag stod ute för att möta en polare som jag hade lovat skulle få slagga hos mig. Då kommer det fram 2 (två) tjejer och frågar mig om jag har lust att följa med på "efterfest" ("efterfest").
- Nej. Svarar jag och ringer polaren för att höra vart han tog vägen.
20 (tjugo) minuter senare tänker jag efter.... "Vad faan hände!"

Hade jag varit nykter hade jag skitit totalt i polarn och följt med tjejerna.
...Jävla alkohol... helrör och skit.

//CamoDrake
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in