Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-06-13, 16:57
Medlem
Renegades avatar
Jodå, det har hänt.

Värsta exemplet var väl när jag vart "använd" som flyktväg för en tjej på krogen som inte kom överens med sin kille, och valde att anförtro sig till mig under kvällen. Killen var aspackad, vart svartsjuk som satan, muckade med mig, gav sig på henne på dansgolvet, slutade med att jag sa ifrån, han började jiddra, blev utslängd från krogen, och efter allt tumult skulle jag bara vara sjysst och se till att hon kom hem i lugn och ro, och utanför knuten när vi lämnar krogen så står idioten där, aspackad och viftar med kniv...

Har ett mindre ärr på magen som "minne" från det, följde sen med tjejen hem som var rätt uppskakad. (Såhär i efterhand kan man ju undra varför JAG inte var det men...) Plåstrade om mig lite smått i hennes badrum och hade jag stannat där så hade det blivit något slags sympatihistoria. Men det gjorde jag alltså inte...

Man kan ju vända på det också som sagt, det finns ju en hel del tillfällen där man BORDE ha låtit bli...
Citera
2005-06-13, 21:02
Medlem
supahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
jag har nämligen den fula ovanan att jag gärna vill ha sovsällskap men inte är speciellt knullsugen när jag är packad. När vi väl ligger i sängen så brukar jag säga nej eller på annat sätt visa att jag inte orkar knulla.

precis tvärtom för mig.. jag e knullsugen och sen skickar jag gärna hem dom för jag ogillar att ha sovsällskap
Citera
2005-06-13, 21:08
Medlem
Ja, det har man faktiskt gjort några gånger, men man ångrar sig oftast efteråt
Citera
2005-06-13, 21:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Kommer på tre gånger sådär på rak arm:

-Den ena gången fanns det ingen plats att göra det på... Det var för kallt i buskarna och på den tiden hade jag ingen egen lägenhet...

-En annan gång var jag helt enkelt för out of it för att göra det... Hade en trevlig flicka på kroken... ...blackout... vaknar upp ensam i en säng, fullt påklädd... Antagligen hade jag följt henne hem, men varit så full att jag slocknade direkt... Svårt att säga då jag inte minns något... =/

-En tredje gång hade jag också en fin liten flickbit på kroken, men jag var nästan nykter och hon var totalt stupfull... Dessutom var hon väldigt jailbait... Det skulle helt enkelt ha kännts ruttet att uttnyttja situationen... <-sådär gentlemanna-aktig trodde ni väl inte att Nemesis kunde vara??
Citera
2005-06-13, 21:16
Medlem
Lutass avatar
Jag kommer ihåg ett tillfälle, där en ganska så osnygg brud försökte ragga på mig... Jag klämde till med "Jag har i och för sig legat med värre"... Jag har inte tillräckligt med fingrar på mina händer för att räkna antalet lavetter jag fick den kvällen....
Citera
2005-06-13, 21:20
Awaiting Email Confirmation
har gjort det två gånger. båda var för att hon var full men inte jag. man skulle ha fått dåligt samvete om man hade gjort det.
Citera
2005-06-13, 21:54
Medlem
SprängdTanks avatar
jag har endast bangat när jag varit full och inte fått upp han.. aldrig fått med mig en så ful brud att jag ha varit tvungen att säga nej
Citera
2005-06-13, 21:55
Medlem
SprängdTanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprängdTank
jag har endast bangat när jag varit full och inte fått upp han.. aldrig fått med mig en så ful brud att jag ha varit tvungen att säga nej

skall tilläggas det att jag har fått med mig sjukt! håriga brudar men då har det vart försent

AHAHA citera sig själv e nog så smart, sorry tryckte fel knapp. ursäkta mig
Citera
2005-06-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Bangade rätt många brudar innan jag blev av med oskulden. Var "inte redo".
Precis, jag i ett nötskal. Bara att jag fortfarande inte har slutat.
Citera
2005-06-14, 01:31
Medlem
greger45s avatar
Har bangat flera tillfällen. Men ett som jag ångrar är när jag var typ 16år och bruden som är den man absolut man inte kan få säger i TAXIN hem. "Ska du följa mig hem". Varav man dum som fan säger "vad sa du". Hon svarar det var inget. Fan vad jag ångrar detta, hade jag bara sagt JA så hade jag haft sex med den brud som har de största och fastaste bröst jag sett. (Har sett brösten utsläppta från BH innan. Säger bara satan också. Så jävla dum man kan va.
Citera
2005-06-14, 01:36
Bannlyst
Givetvis. Massor av gånger.

Knullar endast med tjejer som ser ut som porrstjärnor. Skadat gods, och andrasorteringen lämnar jag vidare till Jan Banan. Massor av fula eller halvsnygga tjejer har försökt få mig men det har blivit ett riktigt okänsligt svar från min sida.

Har även bangat att knulla med två tjejer samtidigt, för att jag inte orkade. Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Var så jävla trött >_<
Citera
2005-06-14, 01:48
Medlem
Norra Stås avatar
Ja tyvärr, av den sjuka fittanledningen att dem varit FÖR snygga... Man ångrar sig dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in