var kan jag köpa magnesium metal? o då menar ja asså inte i tabblet eller pulver, ja menar i metal form som en stor metal klump. ja vill inte att de ska kosta för mycke o de e bäst om de e i sverige för då kostar de inte mycke frakt. vet nån var?
Vette fasiken vad de heter, men det brukar finnas sådana i alla butiker som säljer kökstillbehör. De finns i plast och rostfritt, brukar stå på en fot, avsmalnande neråt, finns med pip eller utan.
Menar alltså ett slutet kärl, i stil med ett litet oljefat. Ska köra en destillation ifrån det! Hittils lutar det åt att det blir ett jobb för en plåtarbetare.
sorry om ja gör en ny post fast de finns andra men var kan jag köpa magnesium metal? o då menar ja asså inte i tabblet eller pulver, ja menar i metal form som en stor metal klump. vet nån var?
sorry om ja gör en ny post fast de finns andra men var kan jag köpa magnesium metal? o då menar ja asså inte i tabblet eller pulver, ja menar i metal form som en stor metal klump. vet nån var?
Fråga skrothandlare. Jag vet att tex vissa bildelar är Mg.
Tyvär, vwr är skitjobbiga att ha att göra med även om man har företag och det är lagligt. Så att köpa olagliga saker som privatperson är nästintill omöjligt. Tror de inte änns säljer kemikalier till privatpersoner över huvud taget.