2007-11-30, 18:00
Medlem
Dewunis avatar
Häll alla vätskor i färgade spritflaskor och kör på e ordentlig kork. kanske går att komma förbi tullen då.
Citera
2007-11-30, 18:17
Medlem
wääuus avatar
Äh tullen bryr sig bara om knark och sånt.
Citera
2007-11-30, 18:23
Medlem
Dewunis avatar
Dom antar väl att man kommer tillverka knark. Nån borde testa att ha en tom HNO3 dunk/flaska och fylla den med vatten istället bara för att se vad dom säger, för då kan dom ju inte sätta fast en för nåt när man traskar genom tullen.
Citera
2007-11-30, 18:58
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocket
Nu får jag intrycket att du har tänkt ta hem salpetersyran via flyg. Det är en utomordentligt dålig idé av många anledningar som inte ens borde behöva nämnas.

Nä, jag tror inte att du kommer att lyckas framställa RDX, och det är nog lika bra det. Du vill tillverka C-4, men har inte ens ett fungerande tändsystem... känns som att du börjar i fel ände.

MEn hundar är ju inriktade på just Knark. tror inte dom är inriktade på att hitta salpetersyra?!

men om hundarna gör någon signal på något dom inte känner igen är ju ett kanske?? ... men hundar torr jag inte tänker så??! aa en lukt som jag inte känner igen, jag gör en piroett och skäller 3 gg och bajar på mattan så vet dom att det är salpeter syra!!

mvh // C9

men har ochså fundert på att åka till tysklan nu när man har körkort och inhandla lite... frågan är vad dom har för kemikalier i handeln??!?!
Citera
2007-11-30, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
men har ochså fundert på att åka till tysklan nu när man har körkort och inhandla lite... frågan är vad dom har för kemikalier i handeln??!?!

Etanol
Citera
2007-11-30, 22:15
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MERA BRÄNNVIN
Etanol

sant.. tur att man inte dricker då... finns så mycket bättre grejer som bara grannlandet har LAGLIGT... blir nog att man tar en sväng dit !

mvh // C9
Citera
2007-11-30, 23:31
Medlem
zuckos avatar
Hur mycket brukar keten ta i frakt? Hittade det inte på sidan. Stod säkert nån stans där men jag kann inte läsa polski och har inte tänkt att lära mig heller
Citera
2007-11-30, 23:38
Medlem
Fieldleafs avatar
I alla fall så ska jag nog prova att hitta och föra in det i sverige. Viserligen någon månad kvar tills man ska dit. Men tills dess gäller det väl att komma på vad alla jävla kemikalier heter på tyska Någon som har en anning om vad t.ex salpetersyra heter på tyska
Citera
2007-12-01, 01:57
Medlem
GalFisks avatar
Salpetersäure.
Just här är Wikipedia ett bra översättningsverktyg, tyska Wikipedia är ganska stor så söker du upp en kemikalie på engelska (eller svenska) Wikipedia hittar du ofta en länk till motsvarande tyska artikel.
Citera
2007-12-01, 10:02
Medlem
Fieldleafs avatar
Tack som fan Då blire väl att börja göra i ordning önskelistan på en gång.Nu kan man ju nästan inte vänta tills dess
Citera
2007-12-01, 10:48
Medlem
pyropros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zucko
Hur mycket brukar keten ta i frakt? Hittade det inte på sidan. Stod säkert nån stans där men jag kann inte läsa polski och har inte tänkt att lära mig heller
Beror på vikten.
Skriv ett mail, ange vilka artiklar du vill ha och att det skall till Sverige.
Han svarar ganska omgående med pris i Euro med frakt.
Citera
2007-12-01, 11:00
Bannlyst
Postar igen för att jag fick inget svar förut?

Var kan man få tag på "smällare och dylikt" och gamla smällare på internet? Vet ni någon privatperson som säljer eller något företag? Bara det inte är ifrån utlandet så e det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in