Inget man precis går och köper, "var det något mer?" "ehh, ja lite cyanid med" "jasså, vilken sort?". Du kanske fattar, vad ska du göra med det egentligen?
Sodium cyanide är engelska och heter på svenska natriumcyanid. Anjonen, som jag antar är det du vill åt, är mycket giftig och är alltså inget en privatperson kan köpa i Sverige. Du får gärna säga vad du ska med det till
Sodium cyanide är engelska och heter på svenska natriumcyanid. Anjonen, som jag antar är det du vill åt, är mycket giftig och är alltså inget en privatperson kan köpa i Sverige. Du får gärna säga vad du ska med det till
nån kanske vet en internet sida man kan beställa det ifrån, gärna ifrån ett annat EU-land, jag förstår att det inte går att handla på ica.
Borax som sagt... Blev lite glad häromsisten, när jag "hittade" en mycket gammal burk med som det stod Natriumtetraborat på.... Ända tills det gick upp för mig att det var vanlig sketen Borax...
0.5Kg Kaliumnitrat för 30kr är rätt så billigt Har själv beställt där ifrån och använt
KNO3:et, fungerar precis lika bra som från SK eller vilken annan pyro-sida som helst.
Det är dock inte lika finmalt, ungefär hälften av ett saltkorn är storleken.