Jo, jag hade tänkt att göra en dry ice bomb, men har ett problem...
vart kan man köpa torr is, och vattnet som man använder i bomben är det tvunget att det är varmt?
Tackar tackar för svar att jag inte vill ha så tung är för att jag inte vill betala en förmögenhet i postorder... tror ju inte dom har salut kanoner i skånetrakterna
Vad kan man använda för klibbigt material för att limma pappersrullar? Just nu Tejpar jag bara runt den så att det flyger en massa lager överallt.. Men det kan vara jobbigt att behöver samla upp allt skräp. Så jag undrar vad man kan använda för materiell för att klibba ihop det.. Det ska hälst gå väldigt snabbt. 10-15minuter.. Det behöver inte vara torrt men det ska vara så pass klibbigt så att inte allt flyger åt alla håll.. Jag har hört att dextrin ska fungera.. Gör det de?
Vanligt trälim fungerar alldeles utmärkt. 1L från ByggMax kostar 29:90 och räcker gott och väl en tid framöver. Det är det absolut enklaste, då man inte behöver blanda något med vatten ellere förbereda limmet på annat sätt.
Hej
Har inte tid att leta genom alla svaren i tråden så jag undrar om någon vet var man får tag på borsyra nu för tiden? Har visst vart på apoteket förr men här hade de inget nu längre.
Skall använda det till att få ett trägolv mindre hallt då det skall vara en buggkurs. Har ni något annat tips annars?